Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
hallo iedereen,

ik heb reeds een iphone 3GS 32 gb aangeschaft. ik wou deze jailbreaken met de applicatie Redsn0w 0.8, 0.7.2 en 0.7.1, maar dit werkte niet?? ook wil ik graag het daarna unlocken. ik word er helemaal gek van. ik weet niet wat ik moet doen?? kan iemand mij ajb helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Blackra1n gebruiken?

(zoek maar op 'blackra1n geohot'. Easy as pee tegenwoordig.)

p.s. Welkom op Tweakers.net & use the search ;)

[ Voor 87% gewijzigd door 1-0-Ed op 28-02-2010 23:20 ]

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

De nieuwste versies van de 3GS (sinds november ongeveer geloof ik) zijn niet meer te jailbreaken. Ze hebben een zogenoemde bootrom update gehad. Het is dus wachten totdat het iPhone dev team of geoshot weer met iets nieuws komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
nee dat meen je niet!!! ik heb wel gehoort dat het met redsn0w 0.9.4 moet lukken of met pwn agetool 3.1.5 maar heb alleen met pwn age tool geprobeert zonder resultaat. en kan de versie 0.9.4 van redsn0w niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DesertShooter schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:31:
De nieuwste versies van de 3GS (sinds november ongeveer geloof ik) zijn niet meer te jailbreaken. Ze hebben een zogenoemde bootrom update gehad. Het is dus wachten totdat het iPhone dev team of geoshot weer met iets nieuws komt.
Wel te jailbreaken, maar bij iedere keer opnieuw opstarten moet je hem helpen met booten via hetzelfde jailbreak programmatje.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
ik vat em niet wat moet ik dan doen om het te kunnen jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
google gebruiken? Er is ook een jailbreak topic hier, daar staat alles in, het is niet duidelijk welke versie van de iphone je hebt (daarmee bedoel ik welke software erop staat 3.0? of hoger) Als die heel nieuw is dan is jailbreaken wat lastiger want dan moet je iedere keer als je de iphone uitzet (of als die crasht) opnieuw naar je computer en jailbreaken. Er zijn heel veel tutorials ze vinden zoek gewoon op google of youtube dan vind je ook met filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
ik heb vaak mijn iphone 3G 16 gb gejailbreakt zonder probleem. alleen de probleem is dat ik nu de nieuwe firmware heb, 3.1.3 die ik niet kan jailbreaken met redsn0w 0.8, 0.7.2 en 0.7.1 en ook nog eens pwn age tool. ook heb ik nog het proberen te restoren. wat moet ik dan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54
Nog minder inzet tonen, dan komt je antwoord hier vanzelf...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuzzeW
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06-2023
Wat zijn jullie toch allemaal arrogante onbehulpzame zakken zeg. Als hij godverdikke hulp vraagt moet je niet steeds de domme uit te hangen en het antwoord van " google & youtube " geven. Dan geef je beter niks.

Ik hoop dat j hem kan jailbraken kerel. Ikzelf ben er geen krak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
ik wil heel graag lachen maar dat lukt nu niet, word gek ik wil heel graag mijn nieuwe telefoontje gebruiken. ik weet zeker dat er iets is om dit probleem op te lossen wie kan mij helpe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54
BuzzeW schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:06:
Wat zijn jullie toch allemaal arrogante onbehulpzame zakken zeg. Als hij godverdikke hulp vraagt moet je niet steeds de domme uit te hangen en het antwoord van " google & youtube " geven. Dan geef je beter niks.

Vind jij, maar hoe irritant is het als mensen om de kleinste dingen al een topic gaan openen?

'Hoe laad ik apps op mijn windows telefoon'
Terwijl het met een simpele zoekterm in google te vinden is.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54
Zoiezo, was mijn suggestie uit je vorige topic eigenlijk de oplossing van je probleem? Wel zo leuk om te laten zodat mensen die WEL google gebruiken kunnen zien of dat wellicht ook een oplossing voor hun probleem is...

Je kan trouwens ook gewoon het algemene jailbreak topic doorkijken, of een van de tig miljoen tutorials en how-to's volgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
BuzzeW schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:06:

misschien zei ik dat wel om toch behulpzaam te zijn, ik weet de stappen zelf ook niet precies uit mijn hoofd en heb zelf geen iphone ik weet alleen redelijk hoe het moet, sowieso is het verboden om ernaar te linken geloof ik. Aan jou reactie heeft hij trouwens ook niks, lekker behulpzaam ben je dus

Michaelpm: met de nieuwe firmware kan je jailbreaken met ultrasn0w, blacksn0w en sn0wbreeze, ik kan je alleen niet dm voor een guide maar die kun je zelf ook wel makkelijk vinden

[ Voor 4% gewijzigd door LeVortex op 01-03-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
iphoneclub ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ff voor de duidelijkheid michaelpm, als je ook maar een stukje lager had gekeken in de topiclijst, had je [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3 gevonden waar alles in beschreven staat wat je moet weten. Je kan je vraag daar ook het beste plaatsen, sommige mensen kijken niet veel verder in het 3i forum.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 20:59
Gebruik redsnow 0.94 beta om te jailbreaken.

dit doe je als volgt:

installeer 3.1.3 in itunes

Vervolgens jailbreak je de rom 3.1.2 (geen typfout) op je iphone en klaar is kees:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:44
Even f0recast gebruiken om te kijken of je iPhone tethered kan jailbreaken.

Meer info:
http://www.iphoneclub.nl/...chtelijk-jailbreakunlock/

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, dit gaat dus helemaal nergens meer over. Om te beginnen: neem [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3 'ns door. Daar staat precies beschreven wat de stand van zaken is en hoe je wel of niet kunt jailbreaken. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel duidelijk wat er niet lukt, wat je hebt geprobeerd, waar je naar gezocht en wat je gevonden hebt. Vermelden 'dat het niet werkt', hebben we niet zoveel aan. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

En aan ieder die enkel "Google!!" roept of zich hieraan ergert: maak voortaan een topicreport aan. Dat voorkomt dat dit soort zaken uit de hand lopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 01-03-2010 21:41 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.