Toon posts:

Goedkope game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik een klein budget heb ben ik op zoek naar een goedkope pc om voornamelijk mee te gamen
na veel zoeken heb ik twee acer aspire systemen gevonden maar ik weet niet welke nou de beste prestaties levert op game gebied.

pricewatch: Acer Aspire ASX3300

http://www.mediamarkt.nl/...urerId=&pos=2&display=all

is het mogelijk om met deze systemen de nieuwste games te spelen?(het is niet erg als ik ze op low moet draaien zolang het maar soepel loopt)

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-12 13:20
beide zijn niet echt game pc's, maar de 2e dan toch el het beste.. maar verwacht niet dat je er echt goed op kunt gamen denk ik, elk spel zoiezo op low met alles, in de hoop dat t vloeiend draait. wat wil je precies spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Spellen zoals Gta 4, Fallout 3, Call of Duty MW:2

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zou sowieso geen kant-en-klaar (on)ding kopen.

- Wat is je budget?
- Moet ie geassembleerd worden in de winkel of doe je dat zelf?
- Beeldscherm, ramplank, muis en speakers erbij?

[ Voor 58% gewijzigd door Compizfox op 26-02-2010 17:37 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:06
hoezo, Een medion bijvoorbeeld levert best goede prestaties/prijs als je hem in een aanbieding koopt. Alleen moet je heel goed opletten wat er in zit. Die acer lijkt me niet al te geschikt btw

[ Voor 28% gewijzigd door sjaakwortel op 26-02-2010 17:45 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met een klein budget kan je veel beter iets 2e hands kopen. Als je een nieuwe PC koopt kom je uit bij de dingen die je al gevonden hebt. Je kan er wel op gamen maar wel alles op lage resolutie en andere lage instellingen. Naar mijn mening is het zonde van het geld om zo'n PC te kopen. Over een half jaar draait ie de nieuwste spellen al niet meer, en ook huidige spellen heeft ie het al moeilijk mee.

Voor 400 euro kan beter hier op tweakers in V&A iets kopen. Veel meer PC voor het zelfde geld.
Spellen zoals Gta 4, Fallout 3, Call of Duty MW:2
Kan je met de eerste PC vergeten, zelfs op lage instellingen zal het niet goed speelbaar zijn. De 2e is al wat beter maar nog steeds erg matig voor die spellen.

Ga dan bijvoorbeeld voor de volgende PC.

V&A aangeboden: E8400 systeem

Stukken sneller dan beide PC's in je TS. En deze PC kan wel alle spellen nog goed spelen. Zo staan er in V&A nog 10 tallen. Deze PC is trouwens maar een voorbeeld. Misschien zijn er andere PC's die qua prijs/prestatie beter zijn.

Bestaat verder wel uit allemaal A-merk onderdelen. Mocht je de Acer van de MM kopen weet ik zeker dat de voeding het niet trekt als je een keer je videokaart wil upgraden.

[ Voor 46% gewijzigd door PilatuS op 26-02-2010 17:55 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:20

M2M

medicijnman

sjaakwortel schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:38:
hoezo, Een medion bijvoorbeeld levert best goede prestaties/prijs als je hem in een aanbieding koopt. Alleen moet je heel goed opletten wat er in zit.
ja, en vervolgens wil je een harde schijf toevoegen en trekt de voeding het niet meer.

Ik ben, net zoals waarschijnlijk elke tweakert hier, groot voorstander van zelf onderdelen in elkaar schroeven.

Maargoed, de tweede pc die de TS in zijn startpost aangaf, heeft eigenlijk geen slechte hardware. Het enige wat je eigenlijk nadien nog moet vervangen is de videokaart. Maarja, dan is nog de vraag of de voeding van het beestje het wel trekt, en of er ruimte is in de kast om een grotere videokaart kwijt te kunnen.

-_-

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
Mexicola,

Zelf geef ik altijd mijn voorkeur aan het goed zoeken van componenten, vergelijken hiervan, aanbiedingen zoeken en op die manier gewoon zelf een PC bouwen. Nadeel is wel dat je zelf nog een dure licentie moet aanschaffen. Ik raad je aan om te gaan shoppen op (bijvoorbeeld) Alternate.nl en daar lekker je systeempje samen te stellen voor jouw richtprijs. Dan kunnen wij tweakers jouw setup nog wel tweaken door je te vertellen waarom het 1 beter is dan het andere en waar je misschien wel de koopjes van de dag kan kopen.

Het kost iets meer werk... Maar je kan meer bang voor je buck krijgen. en dat is natuurlijk belangrijk.
Nog een argument voor een zelfbouwertje is de mogelijkheid tot upgraden en uitbreiden. Dit is bij sommige merken ietswat beperkt vanwege unieke cases/mobo's of geheugen dat ze gebruiken.

Succes, hoop dat je een goede keuze maakt.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12 18:09
Ik heb die x3300 gisteren gehaald omdat ik iets kleins wilde. Ga er binnenkort een HD4350 in bouwen. Ding is neit gekocht als game pc maar als iemand me een relevant (en gratis) benchmark tooltje kan adviseren wil ik dat er best wel 's op loslaten.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
scenix_ schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:44:
Mexicola,

Zelf geef ik altijd mijn voorkeur aan het goed zoeken van componenten, vergelijken hiervan, aanbiedingen zoeken en op die manier gewoon zelf een PC bouwen. Nadeel is wel dat je zelf nog een dure licentie moet aanschaffen. Ik raad je aan om te gaan shoppen op (bijvoorbeeld) Alternate.nl en daar lekker je systeempje samen te stellen voor jouw richtprijs. Dan kunnen wij tweakers jouw setup nog wel tweaken door je te vertellen waarom het 1 beter is dan het andere en waar je misschien wel de koopjes van de dag kan kopen.

Het kost iets meer werk... Maar je kan meer bang voor je buck krijgen. en dat is natuurlijk belangrijk.
Nog een argument voor een zelfbouwertje is de mogelijkheid tot upgraden en uitbreiden. Dit is bij sommige merken ietswat beperkt vanwege unieke cases/mobo's of geheugen dat ze gebruiken.

Succes, hoop dat je een goede keuze maakt.
Op zich wel met je eens hoor. Maar ik denk dat met een hoger budget dat de beste optie is. Met een wat lager budget kan je beter voor 2e hands gaan. Voor 400 euro koop je nieuw gewoon geen goede game PC en 2e hands wel.

Met een budget van 700 of meer zou ik ook een nieuwe zelf samenstellen, met dit budget krijg je 2e hands meer PC voor het zelfde geld.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 26-02-2010 17:48 ]

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
PilatuS schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 17:47:
[...]

Op zich wel met je eens hoor. Maar ik denk dat met een hoger budget dat de beste optie is. Met een wat lager budget kan je beter voor 2e hands gaan. Voor 400 euro koop je nieuw gewoon geen goede game PC en 2e hands wel.

Met een budget van 700 of meer zou ik ook een nieuwe zelf samenstellen, met dit budget krijg je 2e hands meer PC voor het zelfde geld.
Ik moet concluderen dat je gelijk hebt... Probeer goed in V&A te kijken. (ben niet zon marktplaats fan)

Verwijderd

;) Ik heb hier de pc van de link van media markt. Het spel is niet geschikt voor GTA, dat werkt echt slecht. Call of duty modern warfare 2 gaat nog wel

• sjaakwortel
V&A aangeboden: Acer Aspire M5620 (91.N1E7T.TYR) wat dacht je van deze, moet je alleen een video kaart bij regelen. maar dat moet wel kunnen voor 80 euro

[ Voor 8% gewijzigd door sjaakwortel op 26-02-2010 17:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik die radeon HD4350 uit de x1700 zou vervangen voor een nvidia gt120 1gb die ik nog thuis heb liggen
zou ik er dan wel beter op kunnen gamen??

• sjaakwortel
een GT120 stelt ook niet zo veel voor d8 ik. zoek eens wat benchmarks op. http://lmgtfy.com/?q=Nvidia+GT120+benchmark

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica