Beste tweakers,
Ik heb net de nieuwe Western Digital Elements Desktop (500GB) binnen gekregen die ik wil gebruiken om aan de PS3 te sluiten voor muziek etc. Nu wil ik de schijf formateren naar FAT32 wat me niet lukt. Ik krijg de FAT32 optie niet te zien (alleen NTFS).
Het volgende heb ik al geprobeerd:
1. Schijf selecteren > rechtermuisknop > Format... > alleen keuze voor NTFS
2. CompuApps SwissKnife V3 gedownload > alleen keuze voor NTFS en FAT16
3. MyComputer - Manage > Disk management > Format > alleen keuze voor NTFS
4. MyComputer - Manage > Disk management > Partitie verwijderen en opnieuw aanmaken > tijdens wizard alleen keuze voor NTFS
Zijn er andere tools beschikbaar waardoor ik de schijf naar FAT32 kan zetten? Ik neem aan dat 500GB schijf om te zetten is in FAT32?!
Ik heb net de nieuwe Western Digital Elements Desktop (500GB) binnen gekregen die ik wil gebruiken om aan de PS3 te sluiten voor muziek etc. Nu wil ik de schijf formateren naar FAT32 wat me niet lukt. Ik krijg de FAT32 optie niet te zien (alleen NTFS).
Het volgende heb ik al geprobeerd:
1. Schijf selecteren > rechtermuisknop > Format... > alleen keuze voor NTFS
2. CompuApps SwissKnife V3 gedownload > alleen keuze voor NTFS en FAT16
3. MyComputer - Manage > Disk management > Format > alleen keuze voor NTFS
4. MyComputer - Manage > Disk management > Partitie verwijderen en opnieuw aanmaken > tijdens wizard alleen keuze voor NTFS
Zijn er andere tools beschikbaar waardoor ik de schijf naar FAT32 kan zetten? Ik neem aan dat 500GB schijf om te zetten is in FAT32?!