oke sorry voor het lastig vallen, 1 vraag. waar kan ik bootcamp assistant vinden? want ik heb bootcamp gedownload, alleen ik kan die assistant nergens vinden
En waar heb je naar gezocht? Als je nl. zoekt naar boot camp assistant is de eerste hit Apple Support – Boot Camp. Daar vind je o.a. de installatiehandleiding, welke je stap voor stap door het hele proces helpt. Daarnaast is er op Apple website een mooie video te vinden welke laat zien hoe je Boot Camp moet installeren.
Dit topic gaat in ieder geval ook op slot, omdat je niet vertelt waar je zelf naar hebt gezocht en wat je hebt gevonden. Ik raad je aan om het algemeen beleid en met name het plaatsen van topics nog 'ns goed door te lezen om te weten wat we van je verwachten.
Dit topic gaat in ieder geval ook op slot, omdat je niet vertelt waar je zelf naar hebt gezocht en wat je hebt gevonden. Ik raad je aan om het algemeen beleid en met name het plaatsen van topics nog 'ns goed door te lezen om te weten wat we van je verwachten.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()