Verkeerde gebruikersbeoordeling

Pagina: 1
Acties:

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 17:44

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Topicstarter
Ik heb tweaker rglasbergen een V&A-beoordeling gegeven, maar heb met mijn stomme kop per ongeluk op -2 geklikt, waar dit natuurlijk +2 moet zijn. |:(
Jammer is alleen dat ik mijn feedback niet kan wijzigen, waardoor er dus een zeer onterechte -2 tussen zijn V&A-feedback staat.
Zou dit (en de +2 beoordeling van mij daarop misschien ook, zodat ik gewoon een enkele wel kloppende +2 zou kunnen schrijven, met ongeveer de inhoud van mijn -2 reactie) misschien verwijderd kunnen worden, zodat ik enkel een +2 geef?
Want het was natuurlijk absoluut niet mijn bedoeling rglasbergen negatief te beoordelen. :'(

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De -2 heb ik aangepast naar een +2.
\[V&A] Beoordelingen niet terecht. had je gemist? :P Naam is inderdaad niet helemaal van toepassing op jouw situatie, maar daar mag het dus ook gewoon in.

[ Voor 6% gewijzigd door FlipFluitketel op 26-02-2010 08:25 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 17:44

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Topicstarter
Danku! _/-\o_
\[V&A] Beoordelingen niet terecht. wist ik van, maar ik dacht dat mijn probleempje daar niet helemaal binnnen viel.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!