Verwijderd

Topicstarter
yeaaaah! :Y)

mijn eerste indruk is gemengd: aan de ene kant fijn dat het keihard de pan uit vloeit :) not bad!

aan de andere kant mis ik gelijk dat je niet meer kunt bouwen als je geen mass hebt. ik vond het juist leuk van 1 dat je je eco volledig naar de klote kon helpen door meer te bouwen dan je kon 'betalen', waardoor alles stil kwam te liggen. dat moest je echt oefenen - 'spaarzaam' bouwen - en dat lijkt er nu een beetje uit.

ook ff wennen aan de tech tree ipv direct gebouwtjes upgraden.

maar goed, pas net begonnen te spelen dus misschien valt het allemaal mee :)

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41
De Techtree vond ik juist een grote verbetering. Niet meer een queue opbouwen als je er geen mass/energy voor hebt vind ik ook jammer, maar wat ik vooral mis is dat ik niet meer meerdere Engineering units aan het werk kan zetten op het zelfde project bouwen/repareren. Verder had ik het idee dat de tactical map een beetje klein was, wellicht wordt deze groter in latere missies (in #1 vond ik het juist erg vet dat de map dynamisch groter werd). Ik moet nog even kijken of er wat is veranderd aan de map als je een tweede scherm gebruikt (ik hoop het niet!).

Een aantal grafische zaken vond ik wat tegen vallen, de submarine carrier experimental kan bv. een berg vliegertjes opslaan, maar als ze in de buurt komen zie je een 'flash' en zijn ze weg, ik had eerlijk gezegd gehoopt op land/opstijg animaties.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Tot dusver vind ik het geen leuk spel.

Het krijgt van mij ook de nominatie van slechtst geschreven scenario ooit:

Generaal X: Hoi, goed gedaan jongen, kom je mee illuminati killen op planeet X?
Speler: Oh, nee, niet echt zin in, mijn vrouw en kinderen wonen daar
Generaal X: Ah ok geen probleem, dan halen wij haar eerst daar weg van die verschrikkelijke illuminati
Speler: Ohja vergeten te vermelden, mijn vrouw is illuminati
Generaal X: Wat? Waarom wisten we dit niet? Je bent ontslagen!

Ik overdrijf hier niet he.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
haha true, ik moest behoorlijk lollen bij dat stukje.. vraag me haast af of het niet opzettelijk zo idioot bedoeld is.. haast comedy :)

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Er zijn op dit moment al 2 topics waar de demo wordt besproken, waaronder Release date van Supreme Commander 2 aangekondigd. Nog een topic erbij lijkt me niet nodig :).

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.