Toon posts:

GTX260 vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, ik ben nieuw op deze site en ik heb een vraag, ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen!
Onlangs heb ik een gtx260 gekocht, nou is het probleem dat ik niet de beoogde fps haal, iets dat vrienden van mij met een mindere kaart wel behalen. Zouden jullie mijn setup door willen kijken en willen vertellen waar het probleem kan liggen? Bijvoorbeeld aan de voeding of de cpu;) Ook heb ik iets gelezen over mogelijke bottleneck, zou dat bij mij ook het geval kunnen zijn?

BVD.

Setup:
Intel R pentium R CPU 3.00GHZ ( 2 cpus)
GTX260
2 GB Ram
500W voeding
Windows XP

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voordat we je hiermee kunnen helpen moeten we toch echt meer weten. Draai een een benchmark (3dMark, bijvoorbeeld) en vergelijk die met andere scores. Laat zien wat het verschil is tussen jouw scores en die van anderen.

Verder zijn je systeemspecs te mager. Onderdelen hebben altijd een merknaam en type-aanduiding.

M.a.w.: je moet de zaak toch echt wat uitgebreider beschrijven voordat wij je ermee kunnen helpen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 14:36
Ligt eraan welke spellen je draait en op welke resolutie. Welke cpu heb je precies, een Pentium 4 met HT of bv een modernere Pentium Dual Core? Ook is 2GB tegenwoordig niet echt ruim, hoewel het scheelt dat je nog XP draait.

Verwijderd

Topicstarter
De cpu is volgens mij de voorloper van de echte dual core, ik heb hem in ieder geval gekocht toen de dual core net uitkwam. Ik heb van meer informatie opgezocht, ik hoop hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Intel R Pentium R 3.00 GHz ( 2 cpus) model: x86 Family 15 model 6 stepping 2
Moederbord: P5vdc-x ( AGP PCI IMB USB i2c/SMBus
2gb ram kingston 667Mhz
Zotac Synergy GTX260

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan kunnen we daar kort over zijn: je CPU is zwaar verouderd en nekt de prestaties van je GPU.

• arnoo1
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03-2023
je hebt ook prestatie verlies als je geen pci-e 2.0 heb, en je hebt dat niet dus daar is al een deel van je prestatie verlies
ik heb ervaring..., mijn 9800gtx+ deed het crappy zonder pci-e 2.0
en eigenlijk is heel je systeem te verouderd om die gpu te draaien

sorry man

Verwijderd

Topicstarter
zouden jullie eventueel wat aanbeveling kunnen doen voor de upgrade na een pc waar ik wel mee in staat ben games op max te spelen. Ik neem aan een nieuwe cpu en een nieuw moederbord?

BVD voor jullie hulp!

• mhindrik
  • Laatst online: 11-02 08:45

Alle vragen hebben een antwoord

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

om de nieuwste games op max te kunnen spelen mag je wel een compleet nieuw systeem gaan halen. de 260gtx is dan ook al veroudert.
als je vermeld wat je budget is en wat je wel en niet wil hebben en welke games je wil spelen op max dan kunnen ze je verder helpen :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vraag opgelost. Helaas zul je voor aankoopadvies in één van de eerder geposte topics terecht moeten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.