Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Windows 7, x64] sfc /scannow kan fouten niet repareren

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
In vervolg op mijn topic op [Windows 7 x64] Storende acgenral.dll meldingen vanwege de storende acgenral.dll meldingen die ik nog erg vaak krijg.

Vannacht had ik mooi een hele queue samengesteld van videobestanden die geconverteerd moesten worden naar het mp4-formaat, vanwege mijn iPhone. Na elk bestand, kreeg ik weer een vervelende acgenral.dll-melding en kon de queue/wachtrij dus nooit uit zichzelf doorlopen.

Er is mij geadviseerd om de foutmelding automatisch op te laten lossen door sfc, waar ik nog niet eerder van had gehoord, maar deze geeft steeds onderstaande foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30upidt.jpg

Indien ik vervolgens het betreffende log-bestand open, zie ik een paar duizend regels sinds het draaien van sfc /scannow. Een voorbeeldregel is:
2010-02-23 16:15:37, Info CSI 000003ac [SR] Cannot repair member file [l:24{12}]"AcGenral.dll" of Microsoft-Windows-Application-Experience-Mitigations-C3, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, hash mismatch
2010-02-23 16:15:37, Info CSI 000003ad [SR] This component was referenced by [l:202{101}]"Microsoft-Windows-Foundation-Package~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.7600.16385.WindowsFoundationDelivery"
De inhoud tussen de 2000 regels verschilt nogal, maar dit lijkt me een erg belangrijke regel die wel meerdere keren terugkomt voor verschillende applicaties, in dit geval "Microsoft-Windows-Application-Experience-Mitigations-C3".

Het enige resultaat op Google hiervoor krijgt enkele reacties, maar als hij vervolgens de melding geeft, reageert niemand meer. Zou een "Windows 7"-repair aan te raden zijn? Ik kreeg deze foutmelding al direct na de installatie.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

houdt het gewoon even bij [Windows 7 x64] Storende acgenral.dll meldingen ...

Één topic tegelijk over je vraag is genoeg ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.