Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wat ik wil weten is of deze kaart enig sinds geschikt is voor gaming ( en nee niet crysis high end).
Het gaat hier namelijk om de pc van mijn vriendin die soms wel eens een spelletje speelt maar nou niet bepaalt soepel loopt. Nu is mijn vraag ligt dat aan de video kaart, zo ja wat word er aangeraden?

enkele voorbeelden van de spelletjes die ze af en toe speelt zijn;
-world of warcraft
-call of duty 4 MW 1
-sims 2/3

overige specs van de PC zijn

AMD athlon 64 X2 Dual core processor 4400+
Kloksnelheid 2.31GHZ
3.00 GB Geheugen

alvast bedankt

PS; als deze topic toch verkeerd gepost is mijn excuses hiervoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:56
Je zou op zoek moeten gaan naar benchmarks van de games. Mijn natte vinger werk van hoe goed het spelletje draait zul je op het randje van low/mid zitten, maar nogmaals is een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:24

Herman

FP ProMod
Het hangt sterk van je resolutie af. Op hoge resolutie zal de kaart het helemaal laten afweten.
COD 4 lukt bijna niet. Ik heb de grote broer; de 7600gs. Op lage graphics speelt COD1 nog redelijk maar als je alles op high zet, en op 1080p, dan haal je nog geen 4 FPS.

Ik zou toch een zwaardere grafische kaart adviseren voor COD 4

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:41
Koop een HD4670 oid, die bied véél meer performance dan dit kaartje, en is nog redelijk goedkoop ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een weekje met een 7300GT gegamed, echt kansloos, als je COD 4 een beetje leuk wil spelen moet je gewoon een recent budget kaartje kopen, zoals Alex al zij, een HD4670 is de perfecte keuze.

Ik heb trouwens daarmee gegamed omdat ik een nieuw systeem had en ik nog aan het wachten was op mijn 3870, die toen nog moest uitkomen. Die gamed echt perfect in mijn ogen, verlang niet veel meer, Crysis in Full HD op medium/high is prima voor mij.

Dus een HD4650 is ook nog een goede keuze en nieuw kost hij iets meer dan 50 euro, en de prestaties staan ongeveer gelijk aan mijn kaart (En sinds mijn systeem wel lijkt op die van jouw vriendin zal het denk ik wel goed werken). Daarmee zal je zeker genoeg "Punch" hebben om CoD4 met alles op high te draaien!

Edit:
Misschien wel een leuk koopje?
V&A aangeboden: XFX 9600GT 512MB DDR3 PCI-E

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Super! allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik zal gaan kijken voor de HD4670.
Pagina: 1