Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Safari 4] Wordt automatisch uitgelogd

Pagina: 1
Acties:

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:01

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Ik wordt sinds kort automatisch uitgelogd op het forum na korte tijd. Ik gebruik Safari 4 op OS X 10.6. Op een andere pc met Safari 4 heb ik hier geen last van. Ik heb al alle sessies uitgelogd, een bezoek gebracht aan het cookiemonster, die niets bijzonders merkt, voor de zekerheid toch alle cookies weggegooid, maar het helpt allemaal niets.

Ik heb een aantal topics gevonden met hetzelfde probleem, waaronder Inloggen - Automatisch Uitloggen, Forum onthoudt login niet en [Safari] Vergeet inloggegevens. Webclips zoals genoemd in het laatste topic heb ik niet. Ook staat Private Browsing uiteraard uit, GoT is verder de enige site waar ik problemen heb. Ook werd verwezen naar [bug] Moet 2 keer inloggen GoT? waarin Crisp een bug had gevonden en gefixed, maar volgens mij was dit toch een net iets anders probleem.

In een van de topics werden van de user ook aan de serverkant de sessies gereset. Misschien kan iemand dat ook even voor mij doen? :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Of sessies resetten wat uitmaakt weet ik niet, maar ik heb bij deze al je sessies getrashed.

Enige wat ik verder nog kan bedenken is een eventuele verkeerde systeemtijd op je PC waardoor de cookies meteen verlopen...

Intentionally left blank

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
crisp schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:19:
Of sessies resetten wat uitmaakt weet ik niet, maar ik heb bij deze al je sessies getrashed.
Tsja, geen idee, maar dat kwam toen ook langs, alle andere dingen heb ik al geprobeerd lijkt me :) Bedankt iig, laat wel weten of het geholpen heeft.
Enige wat ik verder nog kan bedenken is een eventuele verkeerde systeemtijd op je PC waardoor de cookies meteen verlopen...
Nee, de tijd staat gewoon goed. Zoals ik al zei, GoT is de enige plek waar ik problemen heb en ik heb meer sites waar ik moet inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Hertog op 22-02-2010 16:31 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
Helaas nog een keer opnieuw uitgelogd net. Cookiemonster zegt nog altijd dat er niets aan de hand is..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Cookiemonster is meer om te kijken of je nog oude onnodige cookies hebt staan. In dit geval lijkt het er gewoon op dat de sessiecookie niet (lang genoeg) bewaard blijft, en dat is in 99 van de 100 gevallen meestal toch een clientside issue. Ik kan in de logs ook geen gekke dingen ontdekken hier...

Intentionally left blank

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Topicstarter
crisp schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:13:
Cookiemonster is meer om te kijken of je nog oude onnodige cookies hebt staan. In dit geval lijkt het er gewoon op dat de sessiecookie niet (lang genoeg) bewaard blijft, en dat is in 99 van de 100 gevallen meestal toch een clientside issue. Ik kan in de logs ook geen gekke dingen ontdekken hier...
Ja, het was meer ter controle. Ik zou alleen niet weten wat het anders moet zijn, tenslotte. De tijd staat goed, Private Browsing staat uit, Cookies worden geaccepteerd en op andere login-sites gaat het goed. Is er nog iets wat ik kan controleren, of zal ik een topic in Apple Talk openen? :)

Pagina: 1