Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

Teneerste wil ik me verontschuldigen dat ik niet weer waar deze topic hoort, dus hiermaar geplaats.

Ik ben sinds een tijdje van plan een PC te laten samenstellen voor zon €1500,- MAX

Ik ben alleen op zoek naar wat tips, het maakt mij niet uit of het een AMD of INTEL based PC word zolang het maar een goeie word...

Ik wil graag een goed moederbord waar je de eerste 3 jaar minimaal mee kunt ( ook voor het bijzetten van geheugen etc )

De kast word een: Cooler Master HAF932-KKN1-GP : http://www.alternate.nl/h...o=TTXM08&cn=1&tn=BUILDERS

Ik ben opzoek naar een erg goede quad core processor die erg goeie presentaties kan leveren.

minimaal 6GB werkgeheugen met minimaal 1333Mhz met goede levensduur.

Een super goeie videokaart die met gemak alle nieuwste games op hoog niveau kan draaien.

Ook moet hij erg goed maar vooral stil gekoeld worden.

Heb jij veel kennis op het gebied van Hardware voor een goede pc?

AUB reageer met merken , type nummers / presentaties.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! Waardeer de help!!

In het kort: Een super gaming / preseterende PC voor max € 1500,- die vooral erg stil/koel is!

SUPER BEDANKT ALVAST

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Teneerste wil ik me verontschuldigen dat ik niet weer waar deze topic hoort, dus hiermaar geplaats.
Op GoT stellen we het op prijs als je even van tevoren de moeite doet om te kijken waar een topic thuishoort. Kom je er niet uit? Dat is niet erg, vraag dan gewoon even bij een modje na waar je het beste jouw vraag kunt stellen.

In dit geval lijk je niet gezocht te hebben op GoT - je zegt in ieder geval niets over hoe je gezocht hebt. Vervolgens plemp je je topic met een inzetloze disclaimer neer in de eerste de beste subforum (terwijl je met een goede search gelijk in Complete Systemen & Laptops terechtgekomen zou zijn). Zo werkt het hier dus niet :o

Zoals leuk_he al aangeeft, hier hebben we al zat info over, daarnaast is het op GoT niet de bedoeling dat wij alle werk voor je doen. Begin eens te lezen wat er al geschreven is.

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2010
[BBG] Game- en high-end gamesysteem maart 2010

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.