Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een probleem dat ik nergens kan terugvinden maar toch steeds terug komt. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ik wil mijn windows vista (legale versie) upgraden naar windows 7 met een legale cd. Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar hij blijft vastlopen bij ongeveer 75% van de installatie (bij bestanden overzetten, volgens mij de laatste stap in de installatie).

Ik weet dat de installatie enige kan enige tijd duren maar we hebben hem al een hele nacht laten draaien, waarvan de helft op 75% blijft steken. :) Het is een nieuwe laptop dus qua prestaties zou het systeem de installatie makkelijk moeten verwerken.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:53
Bestanden backuppen en gewoon een schone windows 7 install doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

of eventueel in MSconfig alles uitzetten aan processen, internet er uit trekken en zo kaal mogelijk upgraden. Maar ik ben het eigenlijk meer eens met de bovenstaande post. En backuppen is per definitie verstandig :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus de boel formatteren, windows vista opnieuw installeren en vervolgens een nieuwe upgrade doen? Komt dit probleem dan vaker voor? :)

Daarbij, volgens mij heb ik alleen een upgrade cd en geen volledige installatie. Of kan dit niet?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:47:
Dus de boel formatteren, windows vista opnieuw installeren en vervolgens een nieuwe upgrade doen? Komt dit probleem dan vaker voor? :)

Daarbij, volgens mij heb ik alleen een upgrade cd en geen volledige installatie. Of kan dit niet?
kan wel,

opstarten vanaf de windows 7 dvd en volledige herinstall kiezen. Als het goed is begint hij dan niet te zeuren.

Veiliger is het internet er uit te laten, windows 7 volledige herinstall doen (geen key invoeren) en daarna gelijk een upgraden van windows 7 naar windows 7 (dit keer met activatie en je key gebruiken). Dan gaat het ook goed. Zie anders het windows 7 topic: [Windows 7] Ervaringen en discussies

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké dan ga ik dat morgen even proberen, hartelijk bedankt!
Ik laat het nog weten of het gelukt is!
Pagina: 1