Ik zit in een vervelende situatie.
Ik heb een chieftec 550W ( 35 A 12 V )voeding die kapot is gegaan.
Hij doet het in beide systemen niet ( i7 ) en een ( amd athlon 240 II met m3a76-cm )
met een 400W 20 euro voeding doet het amd systeem het wel, in de i7 ga ik dat niet wagen, aangeziend de 400 watt voeding maar 15 a op 12V heeft.
Ik dacht leuk, ik breng de chieftec terug, alternate heeft deze getest en volgens hun is die goed bevonden, ik geloof er niks van!
Ik heb daar ter plekke een nieuwe OCZ 700Watt modulair gekocht.
Thuis uitgepakt
en alle 2 de systemen werkten gewoon op die voeding!
Die chieftec 550W die geeft bij me i7 1 sec stroom ( Fan van voeding gaat aan, gelijk uit ), bij bij het amd systeem gaat hij aan, maar helemaal geen geeld, zelf geen bios oid.
Ik constateer gewoon dat de chieftec gewoon kapot is.
Voglens hun bootte de pc gewoon een paar keer tot windows
Ze willen dat ik de amd computer in componenten aanlever, zodat ze hem daar zelf in elkaar zetten om de voeding te testen.
Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje ziek van.
Ik heb ook direct op stopcontact geprobeerd zonder stekkerdoos.
ook alles is ge-aard.
wat denken jullie?
Ik heb een chieftec 550W ( 35 A 12 V )voeding die kapot is gegaan.
Hij doet het in beide systemen niet ( i7 ) en een ( amd athlon 240 II met m3a76-cm )
met een 400W 20 euro voeding doet het amd systeem het wel, in de i7 ga ik dat niet wagen, aangeziend de 400 watt voeding maar 15 a op 12V heeft.
Ik dacht leuk, ik breng de chieftec terug, alternate heeft deze getest en volgens hun is die goed bevonden, ik geloof er niks van!
Ik heb daar ter plekke een nieuwe OCZ 700Watt modulair gekocht.
Thuis uitgepakt
en alle 2 de systemen werkten gewoon op die voeding!
Die chieftec 550W die geeft bij me i7 1 sec stroom ( Fan van voeding gaat aan, gelijk uit ), bij bij het amd systeem gaat hij aan, maar helemaal geen geeld, zelf geen bios oid.
Ik constateer gewoon dat de chieftec gewoon kapot is.
Voglens hun bootte de pc gewoon een paar keer tot windows
Ze willen dat ik de amd computer in componenten aanlever, zodat ze hem daar zelf in elkaar zetten om de voeding te testen.
Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje ziek van.
Ik heb ook direct op stopcontact geprobeerd zonder stekkerdoos.
ook alles is ge-aard.
wat denken jullie?