Ik sta op het punt om een draadloze router aan te schaffen o.a. om mijn Ziggo verbinding bij mijn vaste PC te krijgen. Vaste bekabeling gaat hem namelijk niet worden omdat er nauwelijks de mogelijkheid bestaat in mijn nieuwe huis om kabels vanaf de benedenverdieping te trekken zonder een installateur in te schakelen.
Kortom, een eventuele router zal dus ook beneden komen te staan en heeft dan dus de zware taak om door een verdieping te stralen, waarbij het niet onwaarschijnlijk is dat dit in de nabije toekomst twee verdiepingen gaan worden. Als goede Hollander wil ik echter niet heel veel uitgeven, ook aangezien ik geen extreem hoge eisen stel aan snel de verbinding (geen gaming). Stabiliteit staat echter wel extreem hoog in het vaandel.
-Netgear WNDR3300 RangeMax Dual Band Wireless-N Router
-D-Link DIR-635 Wireless N draadloze breedbandrouter
-Linksys WRT320N Dual-Band Wireless-N Gigabit Router
Gaan deze jongens het trekken of zal ik iets dieper in de portemonnee moeten tasten?
Kortom, een eventuele router zal dus ook beneden komen te staan en heeft dan dus de zware taak om door een verdieping te stralen, waarbij het niet onwaarschijnlijk is dat dit in de nabije toekomst twee verdiepingen gaan worden. Als goede Hollander wil ik echter niet heel veel uitgeven, ook aangezien ik geen extreem hoge eisen stel aan snel de verbinding (geen gaming). Stabiliteit staat echter wel extreem hoog in het vaandel.
-Netgear WNDR3300 RangeMax Dual Band Wireless-N Router
-D-Link DIR-635 Wireless N draadloze breedbandrouter
-Linksys WRT320N Dual-Band Wireless-N Gigabit Router
Gaan deze jongens het trekken of zal ik iets dieper in de portemonnee moeten tasten?
.