Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:22
Geen matches
Misschien is het wel verstandig om enige ervaring in het MT te hebben. Ik bedoel, wanneer er 0,0 ervaring is, hoe kan je dan beginnen met een bedrijf in de top 15? Dat moet je toch kunnen managen? Het zou mooi zijn wanneer er iemand met ervaring mee doet of in ieder geval op de zijlijn staat om bij te kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-09 10:29
Geen matches
Ik heb hem ook een vriendelijk bericht gestuurd, met wat tips.

Ik vind het goed dat hij het wil doen (niemand anders wou het opnemen), en ik vind het goed dat hij enthousiast is.
Heb gezegd dat hij niet moet proberen te overdoen, en dat zijn eerste taak zou moeten zijn om een management team bijeen te krijgen en de contracts opnieuw gaande te krijgen.

Zelf stop ik er momenteel mee, zeker niet door de nieuwe ceo, maar na de break krijg ik mezelf niet meer gemotiveerd om te rijden, heb grootste truck, 25+ DR en reeds een paar gouden medailles.

De break kan goed uitwerken voor WET indien rdfeij samenwerkt met dunsten. Indien jullie nu er in slagen een compacte groep gemotiveerd te krijgen, dan zal de winst veel groter zijn dan de andere bedrijven die ook moeite hebben, en kunnen we nog sneller stijgen dan ervoor.

Succes :) Ik hang nog een tijdje in irc wet channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Geen matches
Misschien heeft iemand er wat aan.

Op dit moment hebben we in de USA 16 active drivers rondrijden. Hiervan rijden er 11 contract, te weten:
Hadrian, TruckerHarley, Vetnek, Franssie, Salvex, Blackeagle, Appieheijn, Admiral Freebee, MuseFan, Peedjeeh.

In de EU hebben we 48 active drivers waarvan er 36 contract rijden, te weten:
IanJR, Andy2125, Jsuyk, TheForce, Lmno31, Marzman, Tokoboss, Mammoet, Bananenspin, Spacemouse, Tankiej, TheNostra, Bartje Bass, Sipdawq, Groene Cobra, Bartgabriels, Rattie, TheMasterofDome, Stampertje, PostmanNL, Konjo, Yamahabest, JackyPlafond, Tuglets69, Baneery, Twotimes, Brutale, Lurch00, DriverRafal, Pnieuwlaats  , Actual, SaanBitch  , RedFoxie, Aizen, Bigdavidg  , Greebs

[ Voor 0% gewijzigd door OzzieMann op 22-04-2010 12:32 . Reden: 11 ipv 10 contract rijders in USA ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Geen matches
nickvanozzie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:31:
Misschien heeft iemand er wat aan.

Op dit moment hebben we in de USA 16 active drivers rondrijden. Hiervan rijden er 11 contract, te weten:
Hadrian, TruckerHarley, Vetnek, Franssie, Salvex, Blackeagle, Appieheijn, Admiral Freebee, MuseFan, Peedjeeh.

In de EU hebben we 48 active drivers waarvan er 36 contract rijden, te weten:
IanJR, Andy2125, Jsuyk, TheForce, Lmno31, Marzman, Tokoboss, Mammoet, Bananenspin, Spacemouse, Tankiej, TheNostra, Bartje Bass, Sipdawq, Groene Cobra, Bartgabriels, Rattie, TheMasterofDome, Stampertje, PostmanNL, Konjo, Yamahabest, JackyPlafond, Tuglets69, Baneery, Twotimes, Brutale, Lurch00, DriverRafal, Pnieuwlaats  , Actual, SaanBitch  , RedFoxie, Aizen, Bigdavidg  , Greebs
kun je ook iets zeggen hoe deze verdeling lag voor de downtime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Geen matches
Hetzelfde, maar met het dubbele aantal drivers. Enig voordeel met de kapotte contracten is dat we op kleine contracten (voor kleine companies) kunnen bieden nu.

Ik heb maar twee bulletins gemaakt Misschien komt de normale flow dan weer op gang.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Geen matches
@ Marzman, je bent er maar druk mee! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Volgens mij staat Dusten wel open voor een VP als rdfeij of iemand anders hem daar een berichtje over stuurt. Daar moet je dan trouwens ook niet te lang mee wachten want ik weet dat hij ook berichten gaat krijgen van spelers bij andere bedrijven die ook zien dat we geen VP hebben en dat baantje willen (been there ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
rdfeij = Groene Cobra ;)

ik heb hem dit zelf al in een ingame message gestuurd. zijn reactie was kort en bondig:

-Alright
- Thanks, CEO Dusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:31
Geen matches
OK, Ik heb een bericht naar Dusten gezonden dat ik wil helpen en aan wil blijven als communications manager. Kijken of we dit nog kunnen redden.

Zeker aan de die hard Truckerz die we hier hebben, wil ik vragen te blijven en kijken of we inderdaad in die top tien terecht kunnen komen.

Kan toch niet zo zijn dat door 1 fout van onze nieuwe CEO het bedrijf naar de knoppen gaat.

Ik weet het, is een rare omslag voor me, om eerst te zeggen ik kap en nu toch door te gaan, maar goed, veranderingen van gedachten horen bij het leven.

gr,
Claws

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Geen matches
Ik probeer weer te joinen (kheb nu iets meer tijd) Maar ik kan WET nergens vinden in de company list? of ben ik blind?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Geen matches
LINK

[ Voor 30% gewijzigd door Postmen op 22-04-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Geen matches
Ja zag het net ook. Is de naam veranderd? dacht dat het altijd Western European Trucking was? Maakt ook niet uit.. Even wachten tot ik geaccepteerd ben en dan kunnen we weer contractjes rijden:)

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Geen matches
WET had al een naamswijziging gehad van Western European Trucking naar World Expedition & Trucking, na een poll waarbij Worldwide Expedition & Trucking had gewonnen, maar die naam was iets te lang, dus Marzman had er dat van gemaakt.

Freedom Trucking was een bedenksel van Dusten12, met veel kritiek. Ik heb lang lopen twijfelen, maar ik ga denk ik weer rijden voor WET, maar wel na een herstart van mijn kant. Morgen ga ik dat doen, hopelijk wil Dusten12 (of iemand anders) mij ook weer Contract Manager maken. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik verleng mijn verblijf bij WET ook, ik ben ook iemand die iedereen een tweede kans geeft. Het enige waar ik me nu momenteel aan erger zijn de contracten. We (truckers die in Europa rijden) hebben maar één contract (naar Stockholm met kledij) en 1)het brent bijna niets op (1.800) en 2)ik vind het tijdrovend om steeds terug te rijden naar de vorige stad om vanaf daar opnieuw naar Stockholm te rijden.

Misschien een idee voor de toekomst van WET (of als het niet anders kan, de nieuwe GoT company) om contracten samen te stellen die passen met elkaar ? Bijvoorbeeld, er loopt een contract naar Stockholm, de volgende contract moet dus iets hebben met wat Stockholm in huis heeft (Lumber bijvoorbeeld), zodat we geen tijd verliezen met het terug rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:59:
Ik verleng mijn verblijf bij WET ook, ik ben ook iemand die iedereen een tweede kans geeft. Het enige waar ik me nu momenteel aan erger zijn de contracten. We (truckers die in Europa rijden) hebben maar één contract (naar Stockholm met kledij) en 1)het brent bijna niets op (1.800) en 2)ik vind het tijdrovend om steeds terug te rijden naar de vorige stad om vanaf daar opnieuw naar Stockholm te rijden.

Misschien een idee voor de toekomst van WET (of als het niet anders kan, de nieuwe GoT company) om contracten samen te stellen die passen met elkaar ? Bijvoorbeeld, er loopt een contract naar Stockholm, de volgende contract moet dus iets hebben met wat Stockholm in huis heeft (Lumber bijvoorbeeld), zodat we geen tijd verliezen met het terug rijden.
Uiteraard is dat de bedoeling, en zo was het ook. Ook de contract managers zijn van hun stuk gebracht door de perikelen de afgelopen tijd. We zullen deze deuk moeten uitdeuken, en daar gaan we hard aan werken.

Als er morgen geen tegenstemmen komen (misschien kan Marzman nog een company bericht achterlaten met mijn VP schap in de aankondiging, dan kunnen mensen nog hun mening geven) dan zal ik dit met de CEO bespreken.

Ook las ik dat we alweer een actieve contract manager terug krijgen, dus ik hoop dat we snel weer op ons oude tempo kunnen doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:11
Geen matches
Heh, ik heb net even al die excuses van Dusten doorgelezen en heb besloten om ook maar door te gaan. Die jongen doet zn best, dat kan je hem niet ontnemen, je zou bijna medelijden krijgen (misschien dat ik daarom blijf).

Dus dan maar even het Phoenix contractje gaan rijden en kijken wat de toekomst ons gaat brengen!

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Geen matches
leuk om te zien dat het animo weer toeneemt.

het lijkt mij handig/verstandig om eerst weer eens te focussen op 1 continent (EU?) (nadat het huidige US contract is volbracht)

mocht er nog een hr manager oid gezocht worden, dan wil ik best bijspringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
I have created a survey that all company drivers should fill out being honest.

http://wetcompany.questionform.com/public/wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Geen matches
Dusten doet erg zijn best moet ik zeggen. En ook goed om te zien dat er weer meer positieve geluiden te horen zijn.
Ik heb gelijk ff die survey ingevult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Ik ben na overleg met Dusten12 een contract manager geworden. Klopt het dat de contracten helemaal stilgelegd zijn, of zie ik iets over het hoofd (ander menuutje ofzo) waar geboden kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Geen matches
onder company contracts zou je moeten kunnen bieden (max 2 per dag)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Geen matches
ben onderweg naar Stockholm :D Tblijft toch een geweldig verslavend spelletje he

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Matched: trukz
frankivo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:48:
onder company contracts zou je moeten kunnen bieden (max 2 per dag)
Ik begrijp uit het Trukz forum dat het contract systeem op zijn gat ligt. Er is sinds dinsdag geen nieuw contract meer bijgekomen en alles wat men ziet is "bidding closed'. Tot dit opgelost is zal er geen nieuw contract komen en zullen we na de contract "Hot Routes" moeten gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Geen matches
haha. prutsers daar :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En sinds vandaag zitten we zonder contracten in Europa. Weet er al iemand of het morgen al gefixt zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Het is nog steeds niet gefixt. Helaas. We hebben nog wel dat hele rare contract in de USA die allang verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
De nieuwe VP is hier....

Dusten heeft het idee om de actieve drivers te splitsen (35 europe, 35 america)

Zolang de contracten niet werken lijkt mij dit een goed idee, en zodra de contracten terug zijn dan weer te focussen op Europa, totdat we groot genoeg zijn om op beide continenten contracten ruim binnen de tijd te halen.

Verder zal ik even kijken wie van de company senior members nog actief zijn (blijven) en hier wat vragen gaan stellen.

Keeping you posted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
Geen matches
rdfeij schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:48:
De nieuwe VP is hier....

Dusten heeft het idee om de actieve drivers te splitsen (35 europe, 35 america)

Zolang de contracten niet werken lijkt mij dit een goed idee, en zodra de contracten terug zijn dan weer te focussen op Europa, totdat we groot genoeg zijn om op beide continenten contracten ruim binnen de tijd te halen.

Verder zal ik even kijken wie van de company senior members nog actief zijn (blijven) en hier wat vragen gaan stellen.

Keeping you posted...
Lijkt me geen goed idee. Ik begin het moeten en het sturen van drivers een beetje moe te worden.
Het splitsen strijkt mij dus ook tegen de haren in, ik moet als driver niets ik wil iets en als ik niet wil dan zoek ik wel een andere company.
Dit is een community game en geen bedrijf waar dingen moeten en ik ben bang dat het nu geleid gaat worden als een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Geen matches
Nou ja, afgezien van dat, waar ik opzich niet zo'n problemen mee heb als het goed is voor de company, waarom is het handig om 50/50 NA/EU te rijden terwijl we geen contracten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Geen matches
* Gwannoes is sinds kort ook actief bij WET...

Wat voor voordeel heeft dat splitsen?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
Gwannoes schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:45:
* Gwannoes is sinds kort ook actief bij WET...

Wat voor voordeel heeft dat splitsen?
Wellicht voor het behalen van de achievements in de verschillende werelddelen(3 stuks) in trukz

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Dat contracten mogelijk zijn, er zijn te weinig drivers in de VS. Zolang de contracten niet werken maakt het inderdaad niet heel veel uit, ik ben zelf in Australie rond gaan rijden ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 26-04-2010 12:17 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Appie Heijn schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:57:
[...]

Wellicht voor het behalen van de achievements in de verschillende werelddelen(3 stuks) in trukz
Ja we zijn een aantal maanden terug ook in US of A begonnen om daar achievements te gaan halen.
Toen waren we groot genoeg om in 2 continenten tegelijk contracten te rijden, momenteel zitten we na de downtime met ongeveer de helft aan actieve rijders, en zodra er weer contracten zijn zullen die hard nodig zijn op 1 continent. Als we weer wat groter zijn kunnen we dan weer splitsen / triplen

Ook zijn er truckers die in EU alle achievements al hebben, die zijn nu hun heil in USA aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 11:38
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:36:
En sinds vandaag zitten we zonder contracten in Europa. Weet er al iemand of het morgen al gefixt zou zijn ?
Gezien de snelheid waarmee dingen worden opgelost, verwacht ik dat contracten zullen nog wel een paar dagen kapot blijven. Je kunt de voortgang in dit draadje volgen.

De devs hebben via de mods wel wat dingen geroepen, met als conclusie dat ze nog niet weten hoe snel / wanneer het opgelost gaat zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Geen matches
Goed om te zien dat er actief wordt gewerkt om de boel weer op poten te krijgen. Nu maar hopen dat de contracten snel gefixed zijn... Ik ga iig weer actiever rijden in USA om dat laatste vage contract binnen te hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Mensen, ik start eind van de week weer met actief rijden.

@Dusten: I haven't been active since Trukz has been up again (apart from finishing my route), but I will start driving again at the end of this week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
Saind
Joachim
Wii4all
Robin5210

Heeft er iemand een idee van bovenstaande truckers of zij nog actief gaan worden. (of bewijs dat ze het opgegeven hebben)

Het zijn veelal high DR rijders met veel ervaring, en inactief vanaf 22-02-2010
We kunnen hun hulp zeker nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Geen matches
Opzich heb ik onderhand het kapitaal wel om in NA te gaan rijden dan als dat harder nodig is, laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Er is niet veel te doen in Europa, ik denk dat ik af en toe kom om paar hotloads te rijden. Jullie moeten maar roepen wanneer jullie me nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:51:
Er is niet veel te doen in Europa, ik denk dat ik af en toe kom om paar hotloads te rijden. Jullie moeten maar roepen wanneer jullie me nodig hebben.
Je bent nodig ;)

iedereen zit zonder contracts, en iedereen rijd om hotloads...We hebben we een cashflow omhoog te houden, en die mindert ook al door de lagere inkomsten, en de assistance die we toch uitkeren.

Hierbij wil ik iedereen gelijk vragen die de assistance kan missen om mij ingame een berichtje te sturen of de percentages naar beneden bijgesteld mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Op dit punt is het denk niet handig om meer geld van de drivers te vragen. Ze hebben lagere inkomsten en kunnen zonder de assistance waarschijnlijk niet zonder verlies de fuel betalen.Daarbij komt ook nog dat ze elke keer als ze repairen en refuelen een FP verliezen omdat er geen Terminals zijn op de hot routes, mi is dat ook niet nodig maar daardoor ook niet fatsoenlijk om minder assistance te geven.

De cash flow komt wel weer als er contracten zijn, dan kunnen we ook weer Terminals verplaatsen en de drivers (>25DR) vragen of ze meer collection willen afstaan en minder assistance willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Geen matches
rdfeij schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 07:34:
[...]

Je bent nodig ;)

iedereen zit zonder contracts, en iedereen rijd om hotloads...We hebben we een cashflow omhoog te houden, en die mindert ook al door de lagere inkomsten, en de assistance die we toch uitkeren.

Hierbij wil ik iedereen gelijk vragen die de assistance kan missen om mij ingame een berichtje te sturen of de percentages naar beneden bijgesteld mogen worden.
Doe maar niet, ik sta al 50% af en zie mijn vermogen nauwelijks groeien. Ik denk dat er nog vele anderen zijn die hetzelfde als mij doen. Als je dan ook nog de assistance gaat verminderen loopt het hard terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
Klopt, ik heb bij mezelf de repair assistance op 0 gezet, dat beetje kan ik wel missen, maar blijft wel in company zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:51
Geen matches
Laat maar, zag even iets over het hoofd!

[ Voor 83% gewijzigd door Mils op 27-04-2010 11:10 . Reden: dinsdagochtend stommiteiten ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Geen matches
Gaat er nog wel wat gebeuren in de company? Het is akelig stil hier en het lijkt erop alsof alles dood aan het bloeden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:25
Er zijn hier nu meer post gekomen sinds dat trukz weer leeft en WET over geheven werd aan Dusten dan dat trukz het gewoon deed :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
Wceend schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:36:
Gaat er nog wel wat gebeuren in de company? Het is akelig stil hier en het lijkt erop alsof alles dood aan het bloeden is.
Volgens mij is er weer aardig wat activiteit, er wordt volop geprobeerd hot routes te vinden, iedereen draagt zijn steentje bij, en tis wachten op herstel van de contracts.

Het lijkt wel alsof de server met een FileBasedWriteFilter was beschermd of zo, en dat na de downtime alle upgrades/veranderingen verloren zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben eigenlijk de enige die niet helpt zoeken. :P Maar heb geen tijd en verzin maar paar routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
CONTRACTS ARE BACK UP

gaan met die banaan...

Contract managers: BazzH, Vetnek, JaapJan, er op los graag ;)

Lijkt me handig eerst in Europa een route op te zetten.
Werken itsValiums links nog om makkelijk routes te berekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Ik heb de stats page bekeken en aan de hand van route visualisation een route bepaald. Helaas is het contract medical supplies to Aarhus niet zo groot.

in de cb:
04/29/2010 12:32:22 AM: Vetnek: If you are near Malaga, Athens or Glasgow you can pick up Medical supplies from there to Aarhus. Its a small contract. After that you can drive to Berlin to pick up Paper to Istanbul.

en

4/29/2010 12:33:38 AM: Vetnek: If you are closer to Berlin (perm supply), go there and pick up Paper for Istanbul. After that you can drive to Athens (temp supply) to pick up Medical for Aarhus.

Voorlopig lijkt het me handig als we ons met contracten focussen op de EU tot we weer groot genoeg zijn om te splitsen.

edit: Oh ja. BazzH en JaapJan zijn volgens mij niet meer actief, wel kan jij zelf ook nog eventueel op contracten bieden.

[ Voor 16% gewijzigd door OzzieMann op 29-04-2010 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Ik weet niet of jullie hier tegenaan zijn gelopen, maar het Greasemonkey script werkte al een tijdje niet meer goed.
De oude versie die ik had hoogde de snelheid niet op als de fuelcost onder de $2.00 kwam (en dus rood ging knipperen). Bovendien kreeg ik dan een JavaScript error in firefox.
Toen ik een nieuwe versie downloadde, werd in het snelheid-veld altijd het aantal kilometers ingevuld dat je in de huidige rit nog zou moeten rijden.

Ik heb het greasemonkey script dus een beetje aangepast. Bij goedkope fuel knippert de fuel-prijs nu (mits tank bijna leeg). De snelheid is standaard 5km boven de maximale snelheid (mits je truck zo snel kan). Als je bijna bij het eind bent (bijvoorbeeld nog 20 mijl te gaan), dan vult het script het aantal miles dat je nog moet gaan in.

De nieuwe versie heb ik ook weer op Userscripts gezet.
http://userscripts.org/scripts/show/75452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Geen matches
Je had ook de mijne kunnen pakken: http://userscripts.org/scripts/show/62096. ;)

Die van mij is wat nieuwer en daardoor minder gedownload, maar hij werkt wel gewoon zoals het hoort en hij is ook wat uitgebreider dan de andere scripts. Het fuel level is bijvoorbeeld in te stellen als een percentage of een hoeveelheid in gallons. Een ander handig dingetje is het aanpassen van de achtergrondkleur van de textbox voor de snelheid. Zo kun je zien of het script de snelheid al heeft aangepast. :)

[ Voor 72% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-04-2010 11:09 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

(Een vraag van een trukz-noob:)
Hoe zit dat met die scripts... Wat kun je ermee en hoe gebruik je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Geen matches
Ik gebruik die van Jaap-Jan bijvoorbeeld. Je kan ze gebruken door in FireFox de greasemonkey plugin te installeren. Daarna download je het script en dan past het script de pagina voor je aan, zo rij je iets sneller, minder intypen en sneller klikken zeg maar.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Geen matches
Aha... heb je ook zoiets voor Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen matches

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Nice jaap-jan; wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
We kunnen jullie gebruiken Bjornski / Turtle...

heb binnenkort ook nog wel vacatures in de company denk ik.. gezien er een aantal niet meer reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
rdfeij schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:31:
We kunnen jullie gebruiken Bjornski / Turtle...
heb binnenkort ook nog wel vacatures in de company denk ik.. gezien er een aantal niet meer reageren
Snap ik. Turtle is volgens mij ook niet al te actief meer (heb hem al een dag of 3-4 niet meer online gezien). Het uitstapje was vooral om zijn nieuwe company te sponsoren (leek me leuk om er weer een typische GOT company bij te hebben).
Hoewel ik geen fan van Dusten ben, heb je zomaar kans dat ik binnen een paar dagen weer bij WET zit. Tenzij er opeens een aantal tweakers zich aanmelden bij GoTruckers. :)

Als je op een specifieke positie iets van inzet nodig hebt, laat maar horen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bjornski op 29-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Mooi dat de contracten weer werken en we er meteen meerdere hebben :) Kun je nu trouwens op meer dan 2 contracten bieden? (we hebben er drie?)

Ik wil nog twee plaatsjes bezoeken die dicht bij elkaar liggen in australie (schiet best op daar met achievements ligt allemaal dicht bij elkaar) en dan vlieg ik naar Europa. De reclame is wel een beete overdone met 6 banners :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Jzl0LvyPLxskWTHdnuTy4Lgj/thumb.png

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
Bjornski schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:56:
[...]

Snap ik. Turtle is volgens mij ook niet al te actief meer (heb hem al een dag of 3-4 niet meer online gezien). Het uitstapje was vooral om zijn nieuwe company te sponsoren (leek me leuk om er weer een typische GOT company bij te hebben).
Hoewel ik geen fan van Dusten ben, heb je zomaar kans dat ik binnen een paar dagen weer bij WET zit. Tenzij er opeens een aantal tweakers zich aanmelden bij GoTruckers. :)

Als je op een specifieke positie iets van inzet nodig hebt, laat maar horen.
2 van de 3 contract managers zijn idle... daar kunnen we zeker nog wel hulp gebruiken.
Verder loopt de communicatie tussen mij en Dusten inmiddels aardig, en heb ik zijn ideeën aardig omgebogen richting de oude WET ideeën.
Marzman schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:19:
Mooi dat de contracten weer werken en we er meteen meerdere hebben :) Kun je nu trouwens op meer dan 2 contracten bieden? (we hebben er drie?)

Ik wil nog twee plaatsjes bezoeken die dicht bij elkaar liggen in australie (schiet best op daar met achievements ligt allemaal dicht bij elkaar) en dan vlieg ik naar Europa. De reclame is wel een beete overdone met 6 banners :P

[afbeelding]
Die 3e is nog het oude verlopen USA contract, nog 16 loads en dan is die gedaan.

[ Voor 28% gewijzigd door rdfeij op 29-04-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
2 van de 3 contract managers zijn idle... daar kunnen we zeker nog wel hulp gebruiken.
Verder loopt de communicatie tussen mij en Dusten inmiddels aardig, en heb ik zijn ideeën aardig omgebogen richting de oude WET ideeën.
Ok. Mochten die 2 contract managers echt niet meer reageren, houd maar een plekje voor me vrij.
Ik zie het nog een of twee daagjes aan, maar zoals ik al zei; grote kans dat ik straks weer bij WET zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
en heb ik zijn ideeën aardig omgebogen richting de oude WET ideeën.
Daarover gesproken; hoe zit het nou met die Europe/Amerika split (je weet wel, dat plan om de boel 50/50 te splitten)? Het lijkt mij handiger om, nu de contracts het weer doen, op één continent heel groot te zijn, dan op twee continenten net te klein...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
Die split wordt ongedaan gemaakt, split was tijdelijk voor mensen die in Europa niet veel achievements meer konden halen.
We hebben iedereen nu keihard nodig in Europa.

Momenteel zijn er in Europa maar 19 actieve contract rijders, en dat is veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Geen matches
Ik ben nog onderweg naar Phoenix en daarna zal ik naar Europa vliegen.
Zo nog even uitzoeken waar ik het beste beginnen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Geen matches
rdfeij schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:21:
Die split wordt ongedaan gemaakt, split was tijdelijk voor mensen die in Europa niet veel achievements meer konden halen.
We hebben iedereen nu keihard nodig in Europa.

Momenteel zijn er in Europa maar 19 actieve contract rijders, en dat is veel te weinig.
De echte actieve zijn voor 't grootste deel gestopt, er zijn een paar fouten gemaakt die niet goed gingen. Als jullie op IRC hadden laten zien etc etc, was 't anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Heb de vraag ook al op het Trukz forum gedumpt, maar voor de zekerheid ook hier.
Is er een manier om een company te beëindigen, zonder de driver te resetten?

TheTurtle laat niets van zich horen (terwijl hij CEO zou willen worden, mooie actie is dat :-( ), dus nu lijk ik vast te zitten aan GoTruckers. Ik zou graag mijn geld, maar vooral mijn DR willen behouden, maar ik wil wel van GoTruckers af...

Als iemand een idee heeft, alle hulp is welkom!

P.s., Mocht je willen stoppen met Trukz, meldt dan je account ff aan bij GoTruckers. Als ik je driver CEO maak, kan ik er zelf onderuit.

[ Voor 13% gewijzigd door Bjornski op 30-04-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Ik heb een manier gevonden om snel van de company af te komen, maar daarvoor moet de company een negatief banksaldo hebben. Dan kun je namelijk een company failliet laten verklaren.

GoTruckers moet dus FF gauw $5500 opmaken. Daarom nu een speciale actie:
Aan u allen het verzoek om even tijdelijk GoTruckers te joinen als je gaat tanken of repairen! GoTruckers geeft 90% fuel discount, 90% repair assistance en 90% ticket assistance (als je een bon hebt, dus ook ff joinen).

Help mij aub door GoTruckers gauw even failliet te laten gaan! 8)7 :+ :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bjornski op 30-04-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
koop gewooon een zooi Terminals. ben je er ook vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
nickvanozzie schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:53:
koop gewooon een zooi Terminals. ben je er ook vanaf.
Dat was ook mijn eerste ingave. Je mag echter je company pas bankrupten, nadat je je laatste terminal hebt verkocht. :-(
De goedkoopste terminal kost $7500. Als je company te weinig geld heeft kun je geen terminal kopen. Ik zit nu dus op +/- $4500 $3900 (refuelen voor $3.10, nice *O* ) wat ik op een andere wijze moet opsouperen. :/

Het lukt om 2 à 3 tickets te krijgen per rit, maar dat is erg slecht voor mijn DR.

Edit: Company renames kosten $2000 per stuk.... Nice. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Bjornski op 01-05-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Geen matches
ik heb me even aangemeld bij down de drain om te tanken etc - speel nu vanuit Charston SC (vakantie) dus log niet veel in maar ik zal kijken of ik kan helpen ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Bjornski schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 08:41:
[...]

Dat was ook mijn eerste ingave. Je mag echter je company pas bankrupten, nadat je je laatste terminal hebt verkocht. :-(
De goedkoopste terminal kost $7500. Als je company te weinig geld heeft kun je geen terminal kopen. Ik zit nu dus op +/- $4500 $3900 (refuelen voor $3.10, nice *O* ) wat ik op een andere wijze moet opsouperen. :/

Het lukt om 2 à 3 tickets te krijgen per rit, maar dat is erg slecht voor mijn DR.

Edit: Company renames kosten $2000 per stuk.... Nice. :*)
Je kan de company ook weggeven op het forum of op de sneaky manier iemand vp maken en dan een stepdown doen (theturltle bijvoorbeeld ;) )
Bjornski schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:31:
Ik heb een manier gevonden om snel van de company af te komen, maar daarvoor moet de company een negatief banksaldo hebben. Dan kun je namelijk een company failliet laten verklaren.

GoTruckers moet dus FF gauw $5500 opmaken. Daarom nu een speciale actie:
Aan u allen het verzoek om even tijdelijk GoTruckers te joinen als je gaat tanken of repairen! GoTruckers geeft 90% fuel discount, 90% repair assistance en 90% ticket assistance (als je een bon hebt, dus ook ff joinen).

Help mij aub door GoTruckers gauw even failliet te laten gaan! 8)7 :+ :D
Misschien handig er wel een waarschuwing bij te zetten dat mensen die uit wet gotruckers joinen om te tanken niet meteen terug kunnen na het tanken. Ik geloof dat je 48 uur weg moet blijven als je een company verlaat.

Maar met 2 renames ben je er al bijna idd ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 02-05-2010 20:01 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
op de sneaky manier iemand vp maken en dan een stepdown doen (theturltle bijvoorbeeld ;) )
Tja... Had ik dat geweten. Ik had juist iedereen al uit de company geknikkerd, in de hoop dat ik dan de company gewoon op zou kunnen heffen. Heb nog wel geprobeerd om TheTurtle VP te maken, maar die had nog niet genoeg miles...

Er zijn aardig wat companies binnen Trukz waarbij hetzelfde probleem speelt. Ik wilde niemand anders opzadelen met mijn probleem.

[ Voor 9% gewijzigd door Bjornski op 02-05-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
DownDaDrain Trucking / GoTruckers / GOT Ruckers is niet meer!!! *O* *O* :Y :Y) _/-\o_

Mijn Request to Join naar WET gestuurd. Jullie mogen me op 50% collection rate zetten en als je een contract manager zoekt; dan ben ik beschikbaar.

Bedankt Franssie voor je hulp en natuurlijk iedereen hier voor de goede tips.

[ Voor 7% gewijzigd door Bjornski op 02-05-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik denk dat ik toch maar bij WET blijf, want de contracten volgen elkaar goed op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:45:
Ik denk dat ik toch maar bij WET blijf, want de contracten volgen elkaar goed op. :)
Bedankt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Geen matches
Message: We have a new website. Those drivers who wish to find information about the company easy and fast please register. There is also a language bar at the bottom of the site to change the site language. Company website: www.freedomtrans.ucoz.com

komt ie weer met die website aanzetten en het registreren is het nu zo moeilijk om het woord nee dat doen we niet te begrijpen?

en ondertussen is hij ook weer een paar dagen inactief, zo gaan we echt de contracten halen ja met deze ceo.

* Wceend voorspelt faillisement van WET binnen een half jaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Wceend op 04-05-2010 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Those drivers who wish....

Jij wenst dat niet, dus hoeft het ook niet, maar het is /kan wel handig zijn voor de members om "company vergader ruimte"te hebben.

Alleen maar in de CB bléren heeft ook geen zin. Vooral niet als iedereen dat gaat doen.

Dusten zijn ideeën hierachter zijn:

- gezamelijk ontmoetingspunt
- hulp / manuals voor Trukz
- Mededelingen doen

En dat in meerdere talen, zodat het voor iedereen begrijpelijk is.

Kan me daar wel in vinden, alleen jammer dat ie nog die rukke domeinnaam gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Geen matches
beetje jammer alleen dat dit allemaal al bestond maar blijkbaar gewoon aan de kant wordt gezet zonder er echt naar te kijken.

- irc.tweakers.net/wet
- google groups discussie
- GoT

Wet is ontstaan vanuit tweakers maar blijkbaar vergeten jullie dat op dit moment.
De poll op die site die aangeeft dat mensen wet awful vinden zegt toch op dit moment wel genoeg.

De vaste kern is weg en de rest hangt er nu als los zand bij.
Er zijn op dit moment 3 contracten waarvan paper donderdag al afloopt en we zijn nog niet eens op de helft.
In dit tempo zul je meer contracten niet halen dan wel en dan ben je heel snel failliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Wceend schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:33:
beetje jammer alleen dat dit allemaal al bestond maar blijkbaar gewoon aan de kant wordt gezet zonder er echt naar te kijken.

- irc.tweakers.net/wet
- google groups discussie
- GoT

Wet is ontstaan vanuit tweakers maar blijkbaar vergeten jullie dat op dit moment.
De poll op die site die aangeeft dat mensen wet awful vinden zegt toch op dit moment wel genoeg.

De vaste kern is weg en de rest hangt er nu als los zand bij.
Er zijn op dit moment 3 contracten waarvan paper donderdag al afloopt en we zijn nog niet eens op de helft.
In dit tempo zul je meer contracten niet halen dan wel en dan ben je heel snel failliet.
Ik heb in de poll geantwoord dat ik verwachte dat de meeste mensen vooral problemen hadden met het manditory van de website/forum die hij had bedacht. Ik heb er zelf in ieder geval niet zo'n problemen mee. Als hij geen plaats heeft om zijn ideeen neer te zetten of waar anderen hun ideeen neer kunnen zetten dan blijft het zo gaan dat hij iets veranderd en dat iedereen opeens boos is door de plotselinge verandering.

Het irc kanaal gaat alleen nog over moederborden en harddisks, en Tweakers/GoT is Nederlandstalig. Dusten kan onze berichten niet (slecht?) lezen en zijn eigen berichten in het engels zien er hier ook een beetje vreemd uit.

Waarom dat Dusten niet rijdt als hij wel actief is met berichten sturen vraag ik me ook wel eens af, maar de contracten in Europa zijn inderdaad weer lekker op gang gekomen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 04-05-2010 11:16 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hello, I have made the new company website at www.freedomtrans.ucoz.com
I can see why you guys dont like the domain "freedomtrans" but its just letters nothing else. The site's logo etc all say WET on them. This website is for those who dont get mad a little things and want to register and be more in touch for company drivers. The site also had a simple language bar at the bottom so all drivers can see/read what is going on.

Thanks, and if you dont like the site dont use it. OR if you think you can do better and create a website in a week as good as the one I have then please go ahead (Wceend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
There I have made a new website.
www.wetrucking.ucoz.com

If you dislike the "name" of the domain then please dont visit it.
Thanks, and those who like how hard I worked and want to join the website please do so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen matches
But, everyone (including people from other companies) can register and look at the website, right?

I still don't get why you abandoned the Google Groups website. There were all the possibilities you have on this website, but there was a screening of who could join and who not. Now you still have the problem that other companies can read your plans.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Dusten can't screen in the group. But I could make him owner then he can or whatever the name is Google has for that. Then he can.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-09 10:29
Geen matches
Thanks for all the effort dusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Well thanks. I could turn on the option on www.wetrucking.ucoz.com that all drivers have to be approved. But I thought that would take alot of time to do that.
Also company drivers should be the only ones what know the URL right? So if they dont tell anyone else then we will be all good.

Thanks to about 4 of you who see that I am only trying to improve the company and how much hard work I have done. But for those 4 nice drivers there seems to be 20 that hate what I do. So soon I guess I wont do anything because drivers just dont want new contracts because I get told I am not doing them right, or that I shouldnt make a website and insted moniter contracts. Like come on people I am trying not to be mean but thats all that most of yous do you me so.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Geen matches
nou nou dusten snapt het nog steeds niet. Hij doet niet het beste voor WET door zelf niet te rijden en doet zeker niet het beste voor wet door penalties op te lopen bij de contracten.

Er zijn gewoon teveel oude drivers tegen hem waardoor hij nooit de contracten zal kunnen halen.
Er rest maar een ding inactive drivers verwijderen zodat we voor kleinere contracten in aanmerking komen die we wel kunnen halen. De grote zijn gewoon niet meer haalbaar met dit aantal drivers.

En come on dusten 9 tickets in 50 days and a driver rating below 1 and you think that you are a good ceo and understand the game and wet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Wceend schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:07:
nou nou dusten snapt het nog steeds niet. Hij doet niet het beste voor WET door zelf niet te rijden en doet zeker niet het beste voor wet door penalties op te lopen bij de contracten.

Er zijn gewoon teveel oude drivers tegen hem waardoor hij nooit de contracten zal kunnen halen.
Er rest maar een ding inactive drivers verwijderen zodat we voor kleinere contracten in aanmerking komen die we wel kunnen halen. De grote zijn gewoon niet meer haalbaar met dit aantal drivers.
Voor contracten wordt gekeken naar active drivers dus inactives verwijderen maakt niks uit, Bovendien moet je er dan erg veel verwijderen (25 drivers is de vorige maat). Met 60 active drivers in Europa op de contracten moeten ze best te halen zijn. Misschien is er af en toe wat priotisering nodig en misschien moeten we de 300+loads even laten voor wat ze zijn, maar het is prima haalbaar.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Op de een of andere manier is het 06-05-2010 07:00 geweest en is het Paper contract nog steeds actief... Ze hebben het probleem met de contracten dus nog niet opgelost! Misschien hebben we voor deze ook wel 8 dagen extra? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Nee; er zit een "bug" in het contracten systeem; een contract duurt geen 7 maar 8 dagen (een keer gelezen op het jolt forum). Is al heel lang zo.

We moeten deze site eigenlijk ff aanpassen zodat die de goede datums toont: http://vdvn.net/trukz/contracts.php. Wie beheert dat? (erg handig trouwens!)

Hoe dan ook; allemaal nog ff papier rijden; met een beetje geluk gaan we het nog redden ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Geen matches
Wceend schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:07:
En come on dusten 9 tickets in 50 days and a driver rating below 1 and you think that you are a good ceo and understand the game and wet?
Toen ik pas (dacht eergisteren) keek, was z'n driver rating 0.00. Hij had ergens de laatste dagen ook een keer in de CB gereageerd, en toen ik een uurtje later keek stond z'n fatigue op 0. Is wel duidelijker wat belangrijker is voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:05
Exitium schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:11:
[...]

Toen ik pas (dacht eergisteren) keek, was z'n driver rating 0.00. Hij had ergens de laatste dagen ook een keer in de CB gereageerd, en toen ik een uurtje later keek stond z'n fatigue op 0. Is wel duidelijker wat belangrijker is voor hem.
Ik heb hem er gisteren over aangesproken via DM. Hij antwoordde dat hij geen tijd had om te rijden, omdat hij buiten trukz ook nog een leven heeft.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Geen matches
Had 'ie beter kunnen rijden in plaats van zich met die site van 'm bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Bjornski schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:53:
Nee; er zit een "bug" in het contracten systeem; een contract duurt geen 7 maar 8 dagen (een keer gelezen op het jolt forum). Is al heel lang zo.

We moeten deze site eigenlijk ff aanpassen zodat die de goede datums toont: http://vdvn.net/trukz/contracts.php. Wie beheert dat? (erg handig trouwens!)

Hoe dan ook; allemaal nog ff papier rijden; met een beetje geluk gaan we het nog redden ook!
Als je het als "tot en met" leest ipv "tot" dan is het niet echt een bug al schreef de originele ontwikkelaar inderdaad op het forum dat je een week de tijd hebt terwijl het 8 dagen zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Exitium schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:46:
Had 'ie beter kunnen rijden in plaats van zich met die site van 'm bezig te houden.
Eens, maar dat kun je hem natuurlijk ook zelf vertellen.

@Crowke; Jammer van het antwoord, maar goed gedaan.

Het is al een paar keer geroepen, maar het is natuurlijk logisch dat Dusten een engelstalig communicatiekanaal nodig heeft. Uren stoppen in een of andere website is dan misschien niet de handigste manier; maar je kunt hem niet beschuldigen dat hij niet zijn best doet.

De botte harken-acties van Dusten waren (en zijn) ook voor mij reden tot twijfel, maar hij luistert wel. Ik heb hem in een PM aangeraden om zijn plannen ook maar eens eerst te bespreken met de drivers voor ze door te voeren en van de daken te schreeuwen. Ik verwacht dat hij dat ook wel (nog) meer gaat doen.

Het lijkt me goed om Dusten nog ff het voordeel van de twijfel te geven. Geef hem nou eens FF een of twee weken om "erin te komen". In die tijd moeten we niet hier, of op de CB, allerlei rottigheid gaan lopen schreeuwen, maar we kunnen hem en andere staff natuurlijk wel voorzien van opbouwende kritiek.

Mocht er na die tijd nog steeds een hoop onvrede bestaan, dan moet een van ons (daarmee bedoel ik Tweakers) het maar overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tweakers hello, I know you all really like this forum. But I have a hard time (and many Other drivers who are english) with reading and replying to messages on here. Our company Web site Has a language bar at the bottom left and so you Can change the whole site to English Dutch so That Everyone Can See All information on one site. The Website Also Has a chat room (that is in english only) but it is very handy to talk to drivers in real time.

Thanks, and I really suggestive using our company website: www.wetrucking.ucoz.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Geen matches
I get the feeling (after the last message from dusten) that he has a kind of a goal that he has to accomplish, i don't know where for(school). Off course I appreciate your good work and commitment to WET but I still find it strange that a noobish driver is doing all this just from out of nowhere.No offence off course!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kan onmogelijk die Paper-contract nog rijden in elf uur, ik doe maar die andere. Wanneer komen er btw nieuwe contracten ?

Ik geef de nieuwe CEO enorm veel kansen om zich te verbeteren, maar m'n geduld raakt echt op. Ik denk dat het beter is, om iemand van Tweakers WET te laten leiden. Het is al 100x bewezen, maar WET is echt een Only-Tweakers company (in het bestuur dan). Dusten12 komt alweer opdraven met een site waar we al 100x nee tegen zeiden, misschien moet hij maar meer moeite doen om hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Geen matches
Wat ie met die site doet moet ie zelf weten, maar ik sta momenteel op het punt m'n vanmiddag gekochte truck te verkopen, naar de USA te vliegen en vanaf daar naar Berlijn om het contract te kunnen redden voor WET. Dat kost me minimaal 2,5K. Echter, er is er één in ons midden die overal tijd voor heeft, maar al vanaf vanochtend op 0 FP staat en ready to go is vanuit Munchen en dat is onze grote 'roerganger'. Laat ie maar beginnen met wat we allemaal doen, ff een paar keer op Next Leg drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:35:
.... Wanneer komen er btw nieuwe contracten ?....
Nu! We proberen het netjes op te laten volgen. We kunnen helaas geen 100% contract route maken maar zodra er wat tussen past zullen we dat natuurlijk niet laten varen.

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste