Het is niet de eerste game die ze opkopen en dood laten gaan. Erg jammer, ik vind het ook niet echt een prettig idee dat ze Hattrick hosten

De game weggeven aan iemand die er tijd in wil steken zullen ze ook niet doen (het starte ook gewoon als hobbyproject voor Jolt het kocht), maar ze zouden het toch kunnen proberen te verkopen.
Ik heb daar wel eens naar gekeken, maar het spel zag er niet zo aantrekkelijk uit (nummertjes en tabelletjes enzo ipv een map met je vliegtuigjes

). Ik weet ook niet hoe veel speeltijd het kost?
Trukz koste niet heel veel tijd als je alleen rondrijdt met je vrachtwagentje (je kan wel tijd aan andere dingen besteden zoals MadMarky, Groene Cobra, Bjornski, Sas, Jaapjan en de rest die extra dingen doet.
Jolt is niet echt een partij die veel vertrouwen wekt bij mij als ze met Utopia ook stoppen (dat was volgens mij zelfs hun paradepaardje). Hoe ze omgegaan zijn met de crash en de comunicatie toen en het gedoe met backups die er niet waren en toch weer wel, maar niet helemaal. Nationstates is ook zo'n spel wat ze opkochten en wat ineens allemaal in de soep liep en spontaan verdween.
Ik denk dat ze helemaal iets anders gaan doen (tenminste zo lees ik die announcement met gebrabbel over veranderde omstandigheden in online games). Misschien gaan ze pokergames aanbieden of apps of arcade games op de xbox of iets anders waar meer geld in omgaat.
[
Voor 69% gewijzigd door
Marzman op 16-11-2010 22:15
]