Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:02

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen matches
Hm, ik bedenk me net, je mag toch maar op twee contracten tegelijk bieden?

Dan ga ik morgen proberen de Med Supps naar Montgomery en Grain naar Parijs te krijgen. Iemand die het hier niet mee eens is? :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 11:38
Geen matches
Inderdaad, max 2 contracten tegelijk. Een nieuw contract in de US is heel erg hard nodig, dus ik ben helemaal voor. Dan kunnen we de dag erna weer op een tweede contract in EU bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Matched: trukz
Edit: al sinds 17:15 geen reactie en nu twee tegelijk...

Edit2: Enorme LOL op Trukz-forum:
http://forums.joltonline.com/showthread.php?613706-banned-normam

Ze weten van geen ophouden en ze zijn zooooooo zielig..... (vinden ze zelf)

[ Voor 142% gewijzigd door ralph075 op 08-11-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Inderdaad komisch! Wat ik me alleen afvraag is, waarom nu?
Ze (iceage en wnb) zijn toch niet recent gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iceage was 2 weken gebanned (2x), weet je nog? Dat deed zeer bij hem en tis nog niet echt over - zo te zien!
Wannabee ging gi av (plus vannacht) in discussie mit KON (knockoff Norman) op CB19. Discussie werd van CB19 gehaald. Zo te zien heeft hij n ban aan zn broek. Niet zo smart, worstelen met KON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:20:
Wannabee ging gi av (plus vannacht) in discussie mit KON (knockoff Norman) op CB19.
Ah, dat wist ik niet. LOL! :D Slimme actie idd. Zegt wederom veel over het niveau van de MTA staff... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2024
Geen matches
t/m april logde ik 2 tot 3 keer per dag in om dit spel te spelen.
Toen de site enkele weken/dagen down was hield ik het voor gezien, helemaal toen de accounts van anderen weer teruggeplaatst bleken te zijn en die van mij niet. Ik zat destijds ook in WET.

Ik kwam net bij toeval in dit topic terecht en het leek me wel leuk om weer mee te gaan doen. Toen ik even terug las in dit topic zag ik dat er nogal wat gedoe is geweest rondom de 'GoT company' van toen. Wat is op dit moment dé company van GoT? Nog steeds WET? Dan zal ik die straks joinen;)

AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Inderdaad nog steeds WET :) Tijdens het Dusten-debacle was het allemaal even onduidelijk, maar nu is alles weer bij het oude.

Alvast welkom! :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
Geen matches
Heb inmiddels request verstuurd, ik heet (net als destijds) DrThijs.

AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Welkom terug DrThijs! Ik heb je net ff gauw ge-accept.
De huidige contract-routes vindt je uiteraard in het bulletin. Je kunt ook kijken op http://wettrucking.com.

Suc6 met trukzen. Als je vragen hebt, drop je vraag ff hier, op wettrucking.com, op de CB (CB92) of in een DM naar een van de staffleden.

@hieronder: _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Bjornski op 08-11-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rattie:

Edit2: Enorme LOL op Trukz-forum:
http://forums.joltonline.....php?613706-banned-normam

Vervolg via deze link: Knockoff Norman geeft vanmiddag een toelichting waarom Wannabee een ban heeft en krijgt IceAge en-passant een infraction.

Terugkijkend naar het 'inhalen' van MTA en hun reactie daarop richting WET: Groene Cobra en Bjornski - jullie hebben dat goed gestuurd en WET behoed voor nog meer MTA-narigheid; kmoest t toch ff kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
Bjornski schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:31:
Welkom terug DrThijs! Ik heb je net ff gauw ge-accept.
De huidige contract-routes vindt je uiteraard in het bulletin. Je kunt ook kijken op http://wettrucking.com.

Suc6 met trukzen. Als je vragen hebt, drop je vraag ff hier, op wettrucking.com, op de CB (CB92) of in een DM naar een van de staffleden.
Dankjewel Bjornski!
Het gaat nu wel weer langzaam met die oude Volvo zeg 8), duurt weer even voordat ik weer met een luxe truck kan rondtuffen >:)

Maar dat is juist het leuke van dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Kom er nu pas aan toe om te checken, maar voor de EU zat ik aan de volgende twee contracten te denken:

Iron Ore naar Budapest (87 loads) +
Rock naar Kiev (251 loads)
Met permanente suppliers kom je dan op de volgende route:
Budapest -> Parijs (Grain) -> Lyon (iets) -> Kiev (Rock) -> Minsk (iets) -> Budapest (Iron Ore) :D

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Geen matches
Ik zeg: DOEN!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Doe ik!

Gefeliciteerd trouwens ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Gefeliciteerd met je taart nick! *O*

Mooie route Marty!

[ Voor 22% gewijzigd door Bjornski op 09-11-2010 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:20:
Net per ongeluk niet helemaal opgelet op hoeveel FP ik stond, staat ineens m'n truck tegen een berg geparkeerd :F :P Duidelijk gevalletje van "morgen weer een dag" :+
Ik zou ff dit greasemonkey script installeren. Die kan je "Next leg" knop disablen als je op of over FP11 heen gaat.

Greasemonkey is een extensie voor firefox. Voor chrome is er ook een greasemonkey-achtige-plugin waarmee je dezelfde scripts kunt uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bedankt voor de suggestie, maar ik moet gewoon op dat getalletje letten (gaat al beter, ondanks dat ik nu (bewust) op FP12 sta :P). Gezond Boeren Verstand > Greasemonkey :Y)

Mooie nieuwe route in Europe, wel jammer dat er zo relatief weinig loads voor Iron Ore zijn. Hopelijk brengt donderdag ook weer iets moois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Bjornski schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:04:
Gefeliciteerd met je taart nick! *O*
...
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:54
Geen matches
Zou het moeglijk zijn om op de kaart de route aan te geven met een pijl in de lijn
zodat je makelijker kan zien welke kant de routes op lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ja, het is fijn dat Munchen een temp-supplier van Iron Ore is. Ik had liever dat Rock-contract er bij gehad, maar Extreme kwam met een last-minute bod en ik was nét niet snel genoeg om er nog onder te gaan.
creon schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:25:
Zou het moeglijk zijn om op de kaart de route aan te geven met een pijl in de lijn
zodat je makelijker kan zien welke kant de routes op lopen?
Jaap-Jan had dat inderdaad ooit gedaan, eens kijken of ik de link nog kan vinden... Jep: via http://vdvn.net/trukz-devel/map.php kun je de versie met pijltjes vinden. Misschien toch een idee om dat eens in de normale versie te implementeren, Jaap-Jan ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
En de LOL continues. Dit keer ook een dik compliment naar alle WET mensen:
Finally, while this is the first time that I have warned you it is not the only (recent) occasion when your behaviour has been an issue. When WET were overtaking MTA in terms of company cash you were seen to be behaving in a disruptive manner on the WET channel. You could have been warned but you just about managed to fly under the radar at that time. Had it not been for the self control of the WET drivers and the proactive stance that the WET management took in maintaining that control any escalation would have most likely resulted in action being taken against you and the offending WET driver(s).
Rest kun je lezen op het trukz forum, maar dit compliment wilde ik jullie hier niet onthouden. _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
Geen matches
Zo, inmiddels de eerste twee contract routes gereden en ben meteen weer verslaafd aan het spel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Daz mooiz! :D

edit:
Vertalingen van de tips en de mini guide uit de startpost staan online op WET-online!

[ Voor 82% gewijzigd door OzzieMann op 10-11-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Goed gedaan man. Tof!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Nice, Vetnek!

Wat betreft contracten: in de US kunnen we nog wel even door met de huidige, Medical Supplies zal overmorgen oid wel voldaan worden, gok ik.

In de EU zie ik zo even geen goede aansluitende contracten bij het graan-contract. Iemand anders wel? :)

Rail Away!

• Bjornski
Geen matches
Volgens mij is er niks moois. Ik zou zeggen, ff een dag op en neer rijden en dan morgen weer kijken.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57

franssie

Save the albatross

Geen matches
lol die vertalingen van dit topic ;)

maar mooi gemaakt die site.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Bjornski
Geen matches
franssie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:14:
lol die vertalingen van dit topic ;)

maar mooi gemaakt die site.
Thanks. :) We zijn er nog wel flink aan het sleutelen. Hopelijk met een of 2 weken helemaal klaar.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Die site ziet er goed uit :)
Wat een idioot is die iceage zeg, een warning krijgen voor het starten van discussies in zo'n moderatieforum en dan opnieuw een discussie starten dat de moderators er wel in discussieren.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 11-11-2010 11:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
* arjants heeft zich ook maar weer es aangemeld.
Tijdens de crash alles verloren en nu maar es kijken of het nog net zo gezellig is :)
Ben nu onderweg naar Venice iig voor een ritje naar Rotterdam.

Is de website met alle routes in Gmaps nog steeds online eigenlijk?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:39
Yups: http://vdvn.net/trukz/map.php.

En binnenkort op de website van WET.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Geen matches
ook even aangemeld kijken of het een beetje leuk is..

username in game: Fireblade954

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
@hierboven: Welkom!

edit:
Weinig bijzonders weer vandaag. We kunnen wel gokken op een nieuw contract in de EU, bijvoorbeeld Construction Equipment naar Barcalona (300+ loads) en hopen dat er wat leuks bijkomt.
Of iets kleins en in de buurt Appliances naar Frankfurt (127 loads).

Daarnaast voor de US nogmaals 119 loads Medical naar Montgomery erbij.

[ Voor 97% gewijzigd door OzzieMann op 12-11-2010 11:28 . Reden: contracten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Ja, tis weer niet veel soeps.

In de EU is eventueel ook een mogelijkheid om Melk naar Helsinki te nemen. Route: Aarhus -> Helsinki (melk) -> St Petersburg (iets) -> Parijs (graan). Wel een klein contractje (76 loads).

Die construction equipment is te groot, maar Appliances naar Frankfurt is op zich een aardige. Dan moet wel eerst het graan-contract voldaan worden, want hij past niet echt ideaal in de route.

Persoonlijk ben ik voor Melk :)

Wat betreft de US is inderdaad een nieuw contract Medicals een optie. Ook kunnen we, om eens wat andere steden aan te doen ;) voor Clothing naar Charlotte gaan (84 loads). Route: St Louis -> Phoenix (bier) -> El Paso (iets) -> Charlotte (kleren) -> St Louis (iets).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Ik heb nog niet zelf naar de beschikbare opties gekeken, dus reageer alleen ff op de dingen hierboven.

Ik denk dat we wel moeten bieden en dan wel op niet te grote contracten.
Van de opties hierboven vind ik melk wel heel erg klein. We moeten er dan rekening mee houden dat we morgen alweer moeten gaan bieden.

Voor US heb ik een lichte voorkeur voor Medical (want iets groter en geloof ik ook geen terminal move), maar kan ook leven met die andere.

Tot zover mijn $0.02. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Ik ga liever ook voor de Meds in USA. Meds en Beer zullen dan redelijk tegelijk aflopen.

Voor de Eu kunnen we ook Auto's naar Athene pakken, 178 loads dus wat groter. Dan kunnen de drivers in de EU in de loop van zondag (dan is grain wel gecovered denk) van Paris naar Bordeaux (temp) om auto's op te pikken en kunnen we er morgen misschien iets bijvinden. OF we wachten nog een dagje voor de EU en kijken morgen ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
nickvanozzie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:14:
OF we wachten nog een dagje voor de EU en kijken morgen ff.
Zou ik niet doen. Het is beter voor de drivers en de ledger als de contracten aansluiten of zelfs iets overlappen.
Auto's vind ik ook wel een hele mooie optie. Morgen dan een andere erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Dat kan inderdaad ook, en dan daarbij een aansluitende vinden dit weekend. De reden dat ik een voorkeur voor Melk naar Helsinki had, was dat dan Grain en Milk allebei ongeveer tegelijk klaar waren en we dan twee nieuwe konden binnenhengelen. Maar we kunnen natuurlijk maar op twee tegelijk bieden :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Ok dus meds voor US en Atuos voor EU?

Marty kan jij bieden morgen of gaan we Bob vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Geen matches
Na een weekje Spanje ben ik weer helemaal klaar voor de USA. Had wel een EeePC mee, maar 26 legs a day werd het niet helemaal.

Heb in de USA een aantal achievements gehaald maar krijg het tabblad voor cargo er niet bij. 8)7

Meer mensen hier last van? :?

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Dat duurt altijd wat langer. Ik heb in AUS ook nog geen cargo en al wel achievements.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Geen matches
met die vertaal optie staan alle contract overwegingen nu ook in het engels op de nieuwe site - wel makkelijk voor hen die willen tegen bieden of is dat een risico wat we accepteren? We zitten nu ook in spielerei dus an sich is het google translate ook al goed te volgen, dus wat dat betreft maakt het niet veel uit.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Je kan het tzt vast nog wel verstoppen onder een login en dan leden vragen zich te laten masken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Geen matches
Marzman schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:03:
Dat duurt altijd wat langer. Ik heb in AUS ook nog geen cargo en al wel achievements.
Niet helemaal hetzelfde. Ik heb op 3 soorten genoeg vervoerd om dus wel een cargo-achievement te hebben. Zie ook op de driver-page (3 x blauw), maar geen cargo-page.

Jij hebt geen cargo-achievement (in AUS) en dan lijkt inderdaad je verhaal logisch.

Ik lig er niet wakker van 8) maar vind het een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Napalm schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 22:37:
[...]

Niet helemaal hetzelfde. Ik heb op 3 soorten genoeg vervoerd om dus wel een cargo-achievement te hebben. Zie ook op de driver-page (3 x blauw), maar geen cargo-page.

Jij hebt geen cargo-achievement (in AUS) en dan lijkt inderdaad je verhaal logisch.

Ik lig er niet wakker van 8) maar vind het een beetje vreemd.
Je hebt er twee op 100 ton staan en die cargo lijst begint bij 500 :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Geen matches
Marzman schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:08:
[...]

Je hebt er twee drie op 100 ton staan en die cargo lijst begint bij 500 :p
Dan trekken we nog even door, Natural staat op 279 ton. Dus nog een paar ritjes. Jammer dat we nu in bier en Medical zitten. O-)

Aid (nu 185 ton) is moeilijk te halen dus Medical rijden is prima. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Geen matches
franssie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:54:
met die vertaal optie staan alle contract overwegingen nu ook in het engels op de nieuwe site - wel makkelijk voor hen die willen tegen bieden of is dat een risico wat we accepteren? We zitten nu ook in spielerei dus an sich is het google translate ook al goed te volgen, dus wat dat betreft maakt het niet veel uit.
Ik zou liever de contractbesprekingen op het nieuwe wettrucking.com forum houden. Die kunnen we achter een login zetten. 'Vroeger' bespraken we de contracten via de Google Discussiegroepen. Die zaten achter een login en waren dus niet te zien voor buitenstaanders.

[ Voor 45% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-11-2010 10:35 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Ik vind die topicvertaling sowieso een beetje onzinnig, want de vertaling is echt super slecht, maar dat had ik al aangegeven :)

Ik heb het idee dat in dit topic de meeste mensen de opties zien en geneigd zijn er ook op te reageren. Maar op termijn naar het wettrucking.com-forum lijkt me een prima optie.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Geen matches
Ik speel het spel nu pas een week, maar ben al redelijk hooked. Ik bedankt me echter iets wat het spel wellicht wat interesanter kan maken. Voor de drivers, maar zeker ook voor WET zelf.
Het is maar een idee, en of het kan weet ik niet, maar zouden er geen stats (zoals week, maand en totaal stats) te ontwikkelen zijn op een vergelijkbare manier als we bij DPC nu al doen? Behalve dat het leuk is, is een bijkomend voordeel dat we intern met elkaar de competitie aan gaan en dus waarschijnlijk meer kilometers gaan maken.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Dank voor je idee, bobsnl! Er wordt inderdaad over nagedacht om zoiets te beginnen. Ik heb zo even niet paraat wat de ideeën ook al weer waren, maar daar kan Bjornski vast meer over vertellen ;)

We zijn nu nog bezig om de website op wettrucking.com op te zetten, het is de bedoeling dat daar ook informatie over een interne competitie op komt.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Geen matches
Je zou iets kunnen doen met miles, tons, of combinaties. Dubbele punten voor vracht binnen het contact, etc.
Subscores voor productgroepen of zelfs subteams binnen WET. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Om mee te denken of stats te posten ben ik zeker bereid. Ik ben zelf niet goed in programmeren, maar mijn excel kennis is weer erg goed.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Sea Food naar Rome is een mooi nieuw contract :D Wel maar 90 loads.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Die zijn we gewoon verplicht om te nemen Marty! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Geen matches
Zijn er ook wat HTML en met name JavaScript wizards in de zaal? Ik ben een nieuwe 'Driver overview' aan het maken die in de nieuwe wettrucking.com layout past, maar het kost me veel tijd om te maken wat ik wil. :)
bobsnl schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:53:
Je zou iets kunnen doen met miles, tons, of combinaties. Dubbele punten voor vracht binnen het contact, etc.
Subscores voor productgroepen of zelfs subteams binnen WET. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Om mee te denken of stats te posten ben ik zeker bereid. Ik ben zelf niet goed in programmeren, maar mijn excel kennis is weer erg goed.
We zijn ook al wat bezig met stats, maar extra input is zeker welkom. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-11-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
HTML wel een beetje, maar JavaScript :N :P

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Geen matches
ik wel, maar niet echt tijd over :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Ik ben op zoek naar twee nieuwe contracten in de EU, maar zie zo even geen mooie routes. De beste optie lijkt mij:

Rock naar Rome (390 loads) + Paper naar Barcelona (101 loads).
Route: Lyon -> Rome (Rock) -> Berlijn (iets) -> Barcelona (Paper) -> Lyon (iets).
Het Rock-contract is wel erg groot en er zit een groot non-contract stuk tussen Rome en Barcelona. Maar twee contracten is beter dan geen, nietwaar? :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Geen matches
En 1 contract met een middelmatige lengte? en dan morgen er 1 bij proberen te zoeken? Liefst iets met de huidige terminals ;)

Btw, MTA gaat zich diep verslikken als ze de contracten bug nog eens oplossen... zelfs hun drivers klagen over het grote aantal contracten dat ze hebben. (En nog krijgen ze het niet voor elkaar hun ledger stabiel hoog te houden...

[ Voor 48% gewijzigd door rdfeij op 16-11-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Dan zou je alleen Rock naar Rome kunnen nemen, die is niet zo heel groot.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Dat is inderdaad het enige wat we kunnen doen, hopen dat er een leuk auto contract morgen bij komt.
En in de US hebben we voorlopig nog wel een klein weekje genoeg te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Geen matches
it's not a bug, it's a feature (contractbug 8))

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Geen matches
Net ook een account gemaakt, WET gejoined, en al 550 miles in de benen :-)...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Geen matches
IWriteCode schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:56:
zo duur zijn die trucks niet 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Geen matches
? Ik mis em denk ik...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Geen matches
IWriteCode schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:56:
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Geen matches
Haha :-) Heb op advies van de openingspost zo'n volvo gekocht... :-) Nog paar 100 mijl... en dan kleren afgooien in rome... waar kan ik die contracten precies vinden?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Al zou ik als je toch ingelogd bent in de game zelf kijken :) Dan weet je tenminste zeker dat je naar de nieuwste informatie kijkt (vooral handig als een contract ver af is. Suppliers zoeken is wel weer een stuk handiger op die pagina :))

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 16-11-2010 15:44 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
nickvanozzie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:26:
Dat is inderdaad het enige wat we kunnen doen, hopen dat er een leuk auto contract morgen bij komt.
En in de US hebben we voorlopig nog wel een klein weekje genoeg te doen!
Een weekje is misschien ook een beetje overdreven :P Ben al wel stiekem aan het kijken naar nieuwe opties in de US ;)

Dus: alleen op het Rock-contract bieden morgen?

Ik had me net trouwens vergist, ik dacht dat Rock de kleine was, maar Rock is de grote (390 loads). Ik ben persoonlijk meer voor zowel Rock als Papier, omdat je dan een redelijke route hebt. De papier zal redelijk snel gaan, dus dan hebben we morgen + overmorgen nog om een leuk tweede contract te vinden.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
Geen matches
Ok ben nu zon 5 dagen bezig ben nu net aangekomen in Rome vanuit Athens met Sea food nu weer opweg naar Athens met autos.

Vraag me alleen af wat is een goede truck om als volgende stap te kopen? heb nu nog de Volvo WIA64T. En heb nu al 10K gespaard. Wat is een goeie volgende truck om te kopen?

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Engels is niet mijn sterkste kant, maar als ik het goed begrijp is het besluit genomen om het doek voor Trukz te laten vallen op 31 januari 2011: http://forums.joltonline.com/showthread.php?613757-Trukz-Forum-and-Game-Closure-Reaction&p=15054333#post15054333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Geen matches
:( Jammer! Maar het zat er wel aan te komen denk ik. Aangezien er al niet veel tijd meer werd gestoken in het fixen van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
yep. zie ook http://forums.joltonline.com/announcement.php?a=146 en de statement van KON op CB19, op dit moment.
Exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Geen matches
wel verwacht - die contract bug was al tekenend. Jammer.

Iets met bootjes bouwen? Heb je ook niet dat gedoe met continenten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
franssie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:06:
wel verwacht - die contract bug was al tekenend. Jammer.

Iets met bootjes bouwen? Heb je ook niet dat gedoe met continenten :+
Ikariam?.. :P

Of toch maar NavyField....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:06
Misschien een idee voor een nieuwe Tweakers programming contest: bouw een nieuwe Trukz! :P
mag ook met bootjes

[ Voor 10% gewijzigd door TweakPino op 16-11-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Ik log net in en lees dit.........

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Trukz Forum and Game Closure

Ik lees nu dat velen het voor mij ook gelezen hebben

[ Voor 89% gewijzigd door Napalm op 16-11-2010 19:28 . Reden: paar postings terug gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
Geen matches
Napalm schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:26:
Ik log net in en lees dit.........

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

TEKST
ja als je dit topic ook even leest staat dat boven jou ook al gemeld 8)7 |:(

edit zelf ook al gezien :9

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Double B op 16-11-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
Geen matches
Leuk heb ik dit spel ook weer voor niks gespeeld ...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
Geen matches
ja same here net aangemeld (5dagen geleden) kan net zo goed weer stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
Geen matches
Jammer, was sinds een paar dagen weer actief en dan dit.

Ik zal voor de lol nog wel wat ritjes doen maar zeker niet meer zo fanatiek, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Geen matches
Kunnen we in ieder geval proberen om MTA onder ons te houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf wat maken? Of met zn allen overstappen naar http://www.transporter-tycoon.co.uk/
Andere ideeën?

Jolt stopt niet alleen met Trukz maar ook met Utopia Kingdoms. Een hooop mensen niet blij.
En de hoogste tijd dat Jolt echt aan het werk gaat. Ben benieuwd waar Dyllan mee komt... (http://ie.linkedin.com/in/dylanc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Geen matches
ik heb mijn rijder gereset - de doelstellingen die ik had kan ik niet meer halen, sorry hiervoor maar ik ben mijn motivatie kwijt en dan zoek ik liever iets anders om dwangmatig te doen. Zal als newbie nog wel wat rijden.

Ik blijf dit topic volgen om te kijken of er nog een ander WET initiatief komt, dan doe ik waarschijnlijk wel weer mee.

bij transporter tycoon rijd iedereen voor een eigen bedrijf toch? Dan kan je niet samenwerken of heb ik het mis?

edit:// shit - ik had natuurlijk eerst naar de EU moeten vliegen toen ik nog geld had 8)7

edi:2:// weer aangemeld

[ Voor 30% gewijzigd door franssie op 16-11-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Geen matches
I wanna die with a gold star.

Zo ik ga nu toch nog een rondje USA doen om alle bars 8) te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Geen matches
Ik heb m'n driver met pensioen gestuurd (en daarmee mijn company geliquideerd). Ben een beetje aan het rondkijken naar een vervangende game, maar nog niet echt iets interessants kunnen vinden.

Tijdens de crash van april is al eens het idee geopperd door sommigen om zelf iets in elkaar te knutselen, misschien dat dat weer een nieuw leven ingeblazen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
franssie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:24:
ik heb mijn rijder gereset -
edit:// shit - ik had natuurlijk eerst naar de EU moeten vliegen toen ik nog geld had 8)7

edi:2:// weer aangemeld
Welkom bij WET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Geen matches
Thanks! drie keer is scheepsrecht *O*
WET forever ;)

[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 16-11-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Geen matches
Misschien dat dit iets is? http://www.cyberairlines.net
Virtuele vliegtuigmaatschappij, contracten voor goederen en passagiers en de mogelijkheid om een alliantie te creëren.
Ben er nog niet helemaal uit hoe het precies werkt, maar het lijkt me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
spacemouse schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:57:
Engels is niet mijn sterkste kant, maar als ik het goed begrijp is het besluit genomen om het doek voor Trukz te laten vallen op 31 januari 2011: http://forums.joltonline.com/showthread.php?613757-Trukz-Forum-and-Game-Closure-Reaction&p=15054333#post15054333
Het is niet de eerste game die ze opkopen en dood laten gaan. Erg jammer, ik vind het ook niet echt een prettig idee dat ze Hattrick hosten :p De game weggeven aan iemand die er tijd in wil steken zullen ze ook niet doen (het starte ook gewoon als hobbyproject voor Jolt het kocht), maar ze zouden het toch kunnen proberen te verkopen.
spacemouse schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:23:
Misschien dat dit iets is? http://www.cyberairlines.net
Virtuele vliegtuigmaatschappij, contracten voor goederen en passagiers en de mogelijkheid om een alliantie te creëren.
Ben er nog niet helemaal uit hoe het precies werkt, maar het lijkt me wel interessant.
Ik heb daar wel eens naar gekeken, maar het spel zag er niet zo aantrekkelijk uit (nummertjes en tabelletjes enzo ipv een map met je vliegtuigjes ;) ). Ik weet ook niet hoe veel speeltijd het kost? Trukz koste niet heel veel tijd als je alleen rondrijdt met je vrachtwagentje (je kan wel tijd aan andere dingen besteden zoals MadMarky, Groene Cobra, Bjornski, Sas, Jaapjan en de rest die extra dingen doet.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:59:
Zelf wat maken? Of met zn allen overstappen naar http://www.transporter-tycoon.co.uk/
Andere ideeën?

Jolt stopt niet alleen met Trukz maar ook met Utopia Kingdoms. Een hooop mensen niet blij.
En de hoogste tijd dat Jolt echt aan het werk gaat. Ben benieuwd waar Dyllan mee komt... (http://ie.linkedin.com/in/dylanc)
Jolt is niet echt een partij die veel vertrouwen wekt bij mij als ze met Utopia ook stoppen (dat was volgens mij zelfs hun paradepaardje). Hoe ze omgegaan zijn met de crash en de comunicatie toen en het gedoe met backups die er niet waren en toch weer wel, maar niet helemaal. Nationstates is ook zo'n spel wat ze opkochten en wat ineens allemaal in de soep liep en spontaan verdween.

Ik denk dat ze helemaal iets anders gaan doen (tenminste zo lees ik die announcement met gebrabbel over veranderde omstandigheden in online games). Misschien gaan ze pokergames aanbieden of apps of arcade games op de xbox of iets anders waar meer geld in omgaat.

[ Voor 69% gewijzigd door Marzman op 16-11-2010 22:15 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Lees net de berichten, jammer! Zoals zovelen verbaast het mij niet echt, het was al duidelijk dat Trukz geen prioriteit had bij Jolt. Ik blijf nog wel gewoon rijden tot 31-1 en ook contracten regelen. Daarna zien we wel weer :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Toch ook even mijn ongenoegen laten weten over Jolt in dat draadje, kon het niet laten :p

[edit]lol, is mijn 100e post daar en dan krijg je schijnbaar de ondertitel "Whoo! Woo! 100"

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 16-11-2010 22:33 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarlyNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 06:25
Wow, ik lees net het berich dat Trukz gaat stoppen.
Dit is erg jammer, ook dat ze de code niet willen overdoen naar iemand anders is jammer...
Zo had het eventueel een doorstart kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist Euro Truck Simulator gedownload (full version) en mn eerste rit naar Berlijn afgeleverd. Leuk, van alles wat: beetje POC, tikje FS2004 en zeker Trukz georiënteerd. Grappig.
Had ik zonder Jolt zeker niet gevonden, gedaan!
The Boys in Dublin worden bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:21

Arjan A

Cenosillicafoob

Dat Trukz niet lang meer zou leven was wel te zien aan de afnemende aantallen actieve drivers binnen de game. Toch valt het me een beetje tegen dat dit al zo snel gaat gebeuren.
Enerzijds wil ik WET wel blijven supporten (al was het maar om MTA onder me te houden), aan de andere kant wil ik nog wel wat plaatsen langsrijden in de US. Dillemmaatje dus.... En dan ben ik nog helemaal niet Down Under geweest.
Anyway, ik zie het een week of wat aan. Als MTA dan echt afglijdt, ga ik ook nog ff wat lekker rondrijden.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Geen matches
Heb nog een berichtje van Hammer 31, "keep the masses together, we can dominate another game sometime"

Toch schiet mij gelijk te binnen om de game zelf te willen hosten, volgens mij zijn er genoeg coders die de game kunnen bugfixen, iets waar Jolt al ruim een jaar niemand meer voor toewijst.
Iemand iedeeen? Heb webspace en traffic zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
Voor mij is het einde trukz. Ik heb geen zin om voor jan lul nog 2 maanden te spelen. Mijn driver is dus verwijderd. Wellicht is er ergens een leuke vervanger voor deze game. :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Voor mij is het het einde voor Jolt. Google maar eens naar de eerste 3 games in hun Jolt network list.

Ik blijf wel tot het einde Trukzen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KY8FARec6JcG0Y7wp3mL8R6Z/full.png

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 01-09 15:22
Ik blijf nog wel een tijdje trukzen denk ik. Ligt er ook aan wat de rest doet. Indien er geen contracten meer komen ben ik ook weg. Contract Managers...? Wat doen jullie? Blijven jullie nog even?
Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste