Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Geen matches
Fingers crossed 8)

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:16

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen matches
We zijn helaas onderboden op het contract naar Marseilles. Maar... er zijn wel aardige contracten waar we vandaag op kunnen bieden:

Glas naar Marseilles (137 loads) en Appliances naar Rotterdam (94 loads). We kunnen dan bijna 100% contractroute rijden met perm suppliers: Rotterdam -> Odessa (Clothing) -> Rivne (iets) -> Marseilles (Glass) -> Rotterdam (Appliances)

Overigens is Odessa ook temp supplier van Appliances.

[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 21-06-2010 07:48 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:22

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Geen matches
Helaas. Maar inderdaad weer een andere mooie route in het verschiet.

MadMarty, ik ga op de contracten die jij aangeeft morgenochtend om 06:40 bieden. En dan maar hopen dat er niemand last minute onderdoor gaat...

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 11:38
Geen matches
Mooie route weer Marty!

@Nick, ik zal tegen 7en nog even kijken. Met een beetje geluk lukt het wel om +/- 06:55 nog ff in te loggen.
Ik heb preferred cargo naar Clothing gezet en de Barca terminal naar Odessa verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Bjornski, 06:55 precies worden de contracten vergeven. Daar ben ik ook al 1 keer ingestonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Geen matches
Heb een bod uitgebracht op:
Cargo Type: Appliances
Destination: Rotterdam - South Holland - Netherlands
Tons Required: 1,872 (Approx. 94 Loads)
Contract Dates: 6/22/2010 - 6/29/2010
Min. Company Size: 1 Active Member(s)
Max. Company Size: Unlimited
Current Low Bid: $1.99
Current Low Bidder:
World Expedition & Trucking [Bidder - Groene Cobra]
Reward: $4,680.00
Penalty: $28,080.00

Voor de nieuwe drivers (korte route). Suppliers zijn: Marseilles en Frankfurt.
CM graag in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:19
Geen matches
Wat doet iedereen met zijn/haar geld? Ik zie spelers met een driverrating boven de 100 die minder geld hebben dan mij, waar geven ze dat aan uit? Elke dag een nieuwe truck ofzo?

Ik heb werkelijk geen idee waar ik het aan uit moet geven.. Is er een mogelijkheid om geld aan een andere speler of de company te geven ofzo? Ik zit bijna op 275,000 en het is niet alsof ik dat op ga maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Geen matches
Je kunt je collection rate op 50% laten zetten, waardoor je per contract de helft inlevert. Als je dan ook nog je fuel & repairs eraf haalt, hou je van 3k net 1k over :)

Zelf heb ik ook al ruim 120k staan, maar nog maar een DR van 70, over een tijdje mag ik weer 100k aftikken voor een nieuwe endorsement :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Geen matches
Die drivers vliegen ook nog wel eens tussen continenten als contracten anders niet gehaald worden en als je dan inderdaad 50 procent afstaat en geen assistance hebt en af en toe vliegt dan maak je geen winst. Ik heb na die crash een paar keer gevlogen tussen Europa, de VS en Australie en ik heb nog steeds minder geld als voor de crash.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Geen matches
Ah, oke.. Ik blijf alleen in Europa, aangezien onze company alleen daar contracten heeft. En ik sta al 50 procent af :)

@SlinkinkAnt: Ik zit nog niet eens op een DR van 50 en heb dit geld al..

[ Voor 24% gewijzigd door Tankiej op 21-06-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 22:37
Geen matches
Dat je DR onder de 50 is en je dat geld hebt komt voor een groot gedeelte door je efficiency. Die ligt laag waardoor je geld lang op de bank heeft gezeten met als gevolg dat je veel rente krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
DamadmOO schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 06:23:
Dat je DR onder de 50 is en je dat geld hebt komt voor een groot gedeelte door je efficiency. Die ligt laag waardoor je geld lang op de bank heeft gezeten met als gevolg dat je veel rente krijgt.
Veel geld door Rente... 1% is niet veel hoor, in dit spel al helemaal niet.
Heb 100k op de bank, en krijg 1k rente op maandag... (leuk meegenomen natuurlijk, iets met een paard en in de bek kijken) maar toch hoef je daar niet echt op te rekenen als nieuwe driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Geen matches
Inderdaad, die rente stelt niks voor. Daar komt dat geld niet door :p

Maar dat ik op een DR van 49 zit en al wel zoveel geld komt denk ik doordat ik eerst wel eens doorreed als ik al op 10 fatigue points zat. Dan krijg je geen DR geloof ik? En heb je nog wel eens de kans op een boete wat je DR naar beneden haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
In dit spel is het niet veel, maar in real life zou ik best 1 procent per week willen krijgen ;)

Als je boven de 100k ook rente zou krijgen zou het trouwens wel best oplopen in het spel. Met 1.000.000 is dat 10.000 per week, meer dan 40k per maand.

[ Voor 44% gewijzigd door Marzman op 22-06-2010 09:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:21

Boss

+1 Overgewaardeerd

Geen matches
Marzman schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:12:
In dit spel is het niet veel, maar in real life zou ik best 1 procent per week willen krijgen ;)

Als je boven de 100k ook rente zou krijgen zou het trouwens wel best oplopen in het spel. Met 1.000.000 is dat 10.000 per week, meer dan 40k per maand.
Waarom zou je dan nog in die krappe vrachtwagen kruipen :-)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Tankiej schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:10:
Inderdaad, die rente stelt niks voor. Daar komt dat geld niet door :p

Maar dat ik op een DR van 49 zit en al wel zoveel geld komt denk ik doordat ik eerst wel eens doorreed als ik al op 10 fatigue points zat. Dan krijg je geen DR geloof ik? En heb je nog wel eens de kans op een boete wat je DR naar beneden haalt..
Als je doorrijd na 10FP krijg je nog altijd DR, hoor. Alleen is de kans dat je crasht of een boete krijgt (en dus verlies van FP) een stuk groter :)

Voor vandaag trouwens wel aardige contracten, maar niet echt wat bij ons aansluit. Of iemand anders moet een mooi idee hebben?

Overigens, iemand stelde laatst voor pijltjes te maken ipv lijntjes in de Route Visualization. Ik wil daar even een +1 voor geven, want het is soms lastig om te zien welke kant de routes op gaan. (kijk voor de grap vandaag eens naar New Contracts met temp en perm suppliers allebei aangevinkt :) )

[ Voor 17% gewijzigd door Mad Marty op 22-06-2010 10:36 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Volgens mij kunnen we wel een dagje vooruit me wat we hebben. Het zijn niet de grootste contracten, maar wel over een behoorlijke afstand en het zijn er 3.

Pijltjes staan niet in die visualisatietool omdat dit heel ingewikkeld is zoals ik het begreep, niet omdat Mervel liever lijntjes heeft. Daarom heeft hij ook dat blok met extra informatie gemaakt rechtsbovenin :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:24
Geen matches
Ik heb wel een site gevonden waarbij het wel gelukt is: http://wtp2.appspot.com/ArrowLine.htm. Ik heb nu wat meer tijd en ik ben ook aan het kijken naar het opwaarderen naar Google Maps API v3.

Verder wil ik wat andere dingetjes aanpakken aan de visualisation tool. Op dit moment wordt alles opnieuw gerenderd als één van de vinkjes wordt aan of uitgezet. Dit wil ik gaan aanpassen zodat hij alleen rendert wat er aangepast is.

Het zit er in ieder geval aan te komen. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Geweldig _/-\o_ Ik kan niet wachten om ermee te werken Jan-Jaap. _/-\o_ ook al heb ik totaal geen kaas gegeten van wat je allemaal zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Goed om te horen Jaap-Jan! Thanks voor de moeite die je er in steekt, hij is echt superhandig bij het bekijken van handige routes _/-\o_

Wat betreft contracten, ook vandaag zie ik niet een heel mooie nieuwe route (wel bijv Bier naar Barcelona + Appliances naar Malaga, maar dat zijn superkleine contracten en niet echt de moeite waard imho), maar we zijn met het huidige rondje morgen ook nog wel bezig denk ik. Hopelijk morgen wat beters!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Daar zijn we zeker nog minstens 1 dag mee bezig maar ik denk dat we zelfs vrijdag nog wel iets te doen hebben. Laten we morgen eens kijken wat de contracten ons vrijdag brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Wat betreft contracten vandaag:

Iron Ore naar Marseilles (218 loads) is een optie, kan gereden worden vanaf Odessa en Minsk (perm) en nog een stuk of zes temp suppliers. Eventueel kunnen we Furniture naar Warschau er bijnemen (94 loads), maar eigenlijk is de route die ik in gedachten had te lang (vanaf Madrid; 1706 mijl). Anyway, de route zou dan worden: Minsk -> Marseilles (Iron Ore) -> Madrid (iets) -> Warschau (Furniture) -> Minsk (iets).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Matched: trukz
Wat denk je van Medical naar Paris en Automobiles weer naar Glasgow. Route wordt dan:

Bordeaux - Glasgow (auto's temp) - Paris (medical perm) - Bordeaux (iets)

Als bordeaux wegvalt kunnen we naar Rome om auto's op te halen.

Medical is 233 loads en Automobile 190 loads. Zijn wat kortere routes, en dus prettiger voor de wat langzamere Trukzers!

Welke optie ziet de rest liever??? FF brainstormen |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
nickvanozzie schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:47:
Wat denk je van Medical naar Paris en Automobiles weer naar Glasgow. Route wordt dan:

Bordeaux - Glasgow (auto's temp) - Paris (medical perm) - Bordeaux (iets)

Als bordeaux wegvalt kunnen we naar Rome om auto's op te halen.

Medical is 233 loads en Automobile 190 loads. Zijn wat kortere routes, en dus prettiger voor de wat langzamere Trukzers!

Welke optie ziet de rest liever??? FF brainstormen |:( 8)7
optie 2, we gaan momenteel als een speer, denk dat als we nu onze rookies even op weg helpen, die speer nog heel wat scherper gaat worden ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Vetnek, de optie die jij voorstelt is een goeie inderdaad. Bordeaux is temp supplier van auto's, maar 190 is misschien wel te doen tot maandag

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Het was even zweten, een aantal keer onderboden geworden door Popsicle op het medical contract. Maar we hebben hem binnen gehad. Ik was wel 5 minuten te laat op me werk vandaag.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:24
Ik heb even een testversie online gezet:
http://vdvn.net/trukz-devel.

Moet de code weer terugkomen die 'cycles' (aaneengesloten contracten) vind? Ik heb die zelf nooit gebruikt, maar als er vraag naar is, wil ik hem wel weer toevoegen. Ook de 'Real routes' optie heb ik verwijderd.

Graag hoor ik ook jullie input wat ik nog kan verbeteren. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-06-2010 16:28 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

nickvanozzie schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 08:01:
Het was even zweten, een aantal keer onderboden geworden door Popsicle op het medical contract. Maar we hebben hem binnen gehad. Ik was wel 5 minuten te laat op me werk vandaag.... :+
Netjes! Met deze contracten kunnen we in ieder geval weer even vooruit :)
Jaap-Jan schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:08:

Moet de code weer terugkomen die 'cycles' (aaneengesloten contracten) vind? Ik heb die zelf nooit gebruikt, maar als er vraag naar is, wil ik hem wel weer toevoegen. Ook de 'Real routes' optie heb ik verwijderd.

Thanks, ziet er al goed uit! Alleen soms zijn de pijlen wat onduidelijk als er lijnen langs lopen of er een rood bolletje overheen zit. Misschien is het een idee de pijlen een iets andere kleur te geven? Of te 'vullen'?

De real routes optie heb ik ook nooit gebruikt, maar de cycles zeker wel, die zou ik er wel weer in willen.

Ik krijg nu trouwens ook niet meer het overzichtje van van supplies en demands als ik op een stad klik. En de cargo connections zijn weg :) Beide zou ik er graag weer in zien.

Thanks voor je werk! d:)b

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
I'm back 8) .....tenminste als mijn aanvraag om de company te joinen wordt goedgekeurd >:)
Heb een tijdje in de USA rondgereden voor Atlantic Coast Transport maar kreeg heimwee :> ;)

Mijn gloednieuwe Daf XF 2010 staat al te trappelen in Venice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:08:

Ik heb hem ook nooit gebruikt. Als je cycles wilt zoeken zou dat misschien beter in contracten kunnen. Die prefered cargo cycles leveren ook maar marginaal iets extra op.

Cool die pijlen. Misschien kun je nog wat meer van die pijl dingen in de lijn verwerken zoals dat ook was in dat stukje Google maps dat je poste om aan te geven dat het wel mogelijk is. Dan is het wat duidelijker op punten waar die lijnen samenkomen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 25-06-2010 21:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Geen matches
Ik vertrek voor een paar dagen naar Parijs dus ik zal niet meerijden en geen bulletins kunnen posten :w Ik ga nu vandaag nog een kleine route rijden voor mijn DR, maar contractroute zal te lang zijn waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb dus nu iets van 106,631.56 dollar gespaard voor een nieuwe vrachtwagen, maar ik weet niet welke goed is. Misschien weten jullie iets rond dat bedrag, die lang meegaat en redelijk goed is ? En aangezien ik nog heel lang wil rijden met de nieuwe vrachtwagen, heb ik een vraag; Welke items zijn goed om meer te verdienen en de vrachtwagen langer houdbaar te houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:21

Boss

+1 Overgewaardeerd

Geen matches
Ik heb altijd gewoon gekeken welke vrachtwagen het meeste in gebruik is, dat zal wel de beste zijn volgens 'the wisdom of the crowd'.

Qua extra items heb je het meeste aan brandstof-besparende extra's. Extra snelheid heb je bij duurdere wagens niet nodig, die gaan standaard al hard zat.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Volgens mij kun je die 2010 XF dan al kopen met korting. Voor items kun je er alles opgooien behalve de chargers als je er lang mee blijft rijden. Ook de gearing is een afweging, met de high gearing zou het kunnen dat je net nog voldoende snelheid hebt na een RMF.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Geen matches
Waarom geen chargers als je lang blijft rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Die kan je altijd nog kopen als je ze nodig hebt, ze schrijven af vanaf het moment dat je ze aanschaft en met de banden zit je al boven de 100 procent. Als je lang door wilt rijden kun je ze wel kopen als je max truck condition onder de 100 procent komt. Het is niet de goedkoopste manier, maar dat is niet meer zo boeiend als je al de duurste truck hebt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Geen matches
Oké ben ik weer wat wijzer, want die bonus truck condition van de chargers/tires kun je maar een keer krijgen, zelfs als je verkoopt en weer opnieuw koopt right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Geen matches
Bomin schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:17:
Oké ben ik weer wat wijzer, want die bonus truck condition van de chargers/tires kun je maar een keer krijgen, zelfs als je verkoopt en weer opnieuw koopt right?
niet helemaal. met een charger loopt je max repair percentage op
als je dus een reparatie uitvoert op je truck (met charger) zal deze beter presteren
tijdens dit rit merk je dus niks van de charger zelf

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Met banden zit je al op 115 procent max truck condition (maar je kan maar tot 100 procent repareren). Het duurt dan dus wel even voor je onder de 100 procent komt en je iets aan die chargers gaat hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Vandaag bijzonder weinig nuttigs tussen de contracten. Auto contract zal vandaag gedaan zijn, medical morgen.
We kunnen het medical contract nog even verlengen. Er is een contract voor 103 loads, wederom naar Paris. En dan hopen dat er wat nuttigs bij komt morgen.

Als iemand een andere optie ziet dann hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Geen matches
Het verlengen van de Medical's is geen slecht idee, het is een redelijk butt-achievement om te halen :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Zou inderdaad ook een reden kunnen zijn om hem te verlengen :P Ikzelf heb hem net op "Semi Pro", zal nog zo'n 800 ton moeten voordat ik hem op "How's my driving" heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Geen matches
* frankivo is ook wel voor
enige waar ik nog geen achievement op heb O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Het is sowieso een goede route, dus als die te verlengen is ... :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Geen matches
Marzman schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:39:
Die kan je altijd nog kopen als je ze nodig hebt, ze schrijven af vanaf het moment dat je ze aanschaft en met de banden zit je al boven de 100 procent. Als je lang door wilt rijden kun je ze wel kopen als je max truck condition onder de 100 procent komt. Het is niet de goedkoopste manier, maar dat is niet meer zo boeiend als je al de duurste truck hebt.
Momenteel ben ik de laatste charger optie aan het gebruiken. Als de truck vervolgens onder de 100% komt heb ik geen opties meer om dit te verhogen. Wat is dan de handigste (goedkoopste) optie om verder te rijden? Alle items verkopen, vrachtwagen verkopen en een nieuwe aanschaffen?
Zo ja, wat is vervolgens de goedkoopste manier om met een nieuwe truck op (of boven) 100% te blijven rijden (met de informatie dat de chargers dus niet de goedkoopste manier zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Ik denk met nieuwe banden doorrijden tot je op 90 procent zit, dan een charger kopen repareren tot 100 procent en dan alles verkopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:37
Geen matches
Congratulations! Your driver reached a Aid achievement of Semi-Pro. Hoera! Ik moet wel nog de automobiles semi pro krijgen nu als enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Dat is van mij ook de enige die ik niet op Semi Pro heb, moet daarvoor nog 142 MT lossen. Wordt dus 2 keer met 29 MT rijden en 3 keer met 28 MT.

Moet ik toch weer opzoek naar een Automobiles, tires of Mobile Homes contract. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
50DR komt in zicht hier. :)

Er verandert nog steeds weinig aan de contracten zo te zien. Ik neem aan dat we onderboden zijn op het Automobiles contract?

iig, er staat er weer eentje klaar zag ik, automobiles naar dublin. Is wel een hele fijne route naar parijs en terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Geen matches
Ik heb me ook net aangemeld voor deze game. Ik zal eens kijken of ik me kan voegen bij een nederlandse company

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Welkom Oxigeon. Ik heb je aanmelding goedgekeurd. :)
Ik zie dat je in Parijs staat. Als je snel wat geld wilt verdienen, is het het handigst om een contract route te rijden. WET heeft op dit moment één contract; van Dublin Glasgow naar Parijs met Medical Supplies. Je kunt het beste dus met iets naar dublin Glasgow rijden en dan van Dublin Glasgow naar Parijs met Med Supplies.

Edit:
Sorry, ik zat niet op te letten. Glasgow dus. 8)7 |:(
Thanks eris.

[ Voor 16% gewijzigd door Bjornski op 30-06-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:18

Eris

-

Geen matches
Het is toch glasgow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Klopt Glasgow is de Medical Supplier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Geen matches
Ik ben nog 2x klikken verwijderd van Glasgow, Kan dan gaan van glasgow naar parijs. Al zag ik er ook een contract bijstaan van Glasgow naar rusland met timber. Ik weet echter niet welke beter verdiend.

EDIT: Het timber heb ik verkeerd gelezen. Heb nu in elk geval een ritje naar Paris gepland staan zodat ik 1400 dollar in mijn laatje kan schuiven

[ Voor 27% gewijzigd door Oxigeon op 30-06-2010 10:11 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Voor je het weet kan je een mooie nieuwe truck kopen! Waarmee je ook de maximum snelheid kan behalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Die randomisatie van de contracten is nog steeds een zooitje, maar dat komt ons goed uit. Er is weer een Automobielencontract naar Glasgow binnen te halen (190 loads). Suppliers zijn nog altijd Bordeaux (temp), Rome (perm) en Palermo (perm).

Voor de rest zijn er geen boeiende contracten, of iemand moet deze interessant vinden:
Iron Ore naar Marseilles (218 loads) + Furniture naar Warschau (81 loads), met als route
Madrid -> Warschau (Furniture, perm, 1706 mijl) -> Minsk (iets) -> Marseilles (Iron Ore, perm) -> Madrid (iets)

Was de afgelopen week wat te druk + geen geweldige contracten, dus geen daily contract ideeën van mij :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mad Marty op 30-06-2010 11:26 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Die 1706 mile lijkt me niet zo'n probleem. Het zit maar een heel klein beetje boven de 1666,66 voor de maximale DR.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Ik heb je contract ideeen gemist Marty, nu moest ik zelf na gaan denken :P

Ik vind het wel weer tijd voor iets anders dan Medical en Autootjes. Wat mij betreft dus de Furniture en Iron Ore combo.

Ik ga morgen ochtend pas bieden. Jullie hebben dus tot 01-07-2010 06:30 uur om eventueel een andere combo door te geven! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Geen matches
Rotterdam -> Odessa (rond 1500 mijl) Clothing (Perm)
Odessa -> Marseilles (± 1500 mijl) Iron Ore (Perm)
Marseilles -> Rotterdam (Iets)

Maar een keertje naar Spanje reizen met een iets andere route is ook geen straf :)

[ Voor 24% gewijzigd door Eris op 30-06-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Is inderdaad ook een optie. Wordt dan kiezen tussen de niet-contract stukken:

* Optie Eris: Marseilles Rotterdam (715 miles)
* Optie Mad Marty: Marseilles Madrid (605 miles) en Warsaw Minsk (353 miles), totaal 958 miles

Clothing past qua grootte misschien wel beter in ons straatje, is 202 loads terwijl het Furniture contract "maar" 81 loads is.

Of we pakken het Automobiles contract naar Glasgow (190 loads) en verlengen de Medical naar Paris nogmaals met nog eens 233 loads. LOL over slechte random contracten gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Geen matches
Jan-Jaap zou jij het pijltje van de tijdelijk supliers iets dikker makken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Goed idee, Eris, die optie heb ik over het hoofd gezien. De rotterdam-odessa-marseille route is inderdaad wel leuk voor de afwisseling!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Geen matches
Deze route hebben we nog vorige week ook al gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Klopt inderdaad, maar het is wel de betere route als je voor zowel de DR als de company- en driver income.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een klein probleem, ik wil dus een nieuwe vrachtwagen kopen, maar ik kan er geen kopen, dit staat er namelijk ; There are no trucks available for you to purchase at this time.. Het probleem is, ik heb mijn vrachtwagen verkocht en heb dus niets om mee te rijden. Wat nu ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Misschien eerst wat geld van de bank halen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb even gekeken en ik zie dat ik net honder dollar te weinig heb voor die XF, is er een mogelijkheid om geld te geven aan andere spelen en zoja, wilt er dat iemand dan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
ik zou even tijdelijk wat geld lenen. Kijk bij banking -> Request loan. Die heb je dan toch zo weer afgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 16:23
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 01:41:
Ik heb even gekeken en ik zie dat ik net honder dollar te weinig heb voor die XF, is er een mogelijkheid om geld te geven aan andere spelen en zoja, wilt er dat iemand dan doen ?
Je kan van te voren ook exact uitrekenen hoeveel je nodig hebt he! Daarbij koop ik mijn trucks op maandag, dan heb ik de 1% winst van de bank er ook nog bij :P. En over 50k is dat toch 0.5k= alle fuel upgrades).

Mooi werk weer met de contracts! Wanneer komt het bulletin?

@JanJaap!!!! Geweldig!!! Er is geluisterd! Er zijn pijlen bij gekomen! Echt geniaal precies zoals ik het had gehoopt! edit: Het zou nog duidelijker zijn als de pijlen een andere kleur hadden dan de lijnen, zie je het in 1 oogopslag. (donkerblauw (zee is gewoon blauw) of paars (Dat komt niet voor op de basiskaart) (Rood is lastig met de stad-vlaggetjes die ook rood zijn).
Klopt het dat de temp-suppliers niet altijd kloppen (was ook bij de oude versie)?

[ Voor 14% gewijzigd door Tyras op 01-07-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Ze kloppen heel even niet als ze net veranderd zijn (bijvoorbeeld nu)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
Ik zie net het nieuwe bulletin en de nieuwe contracten. Gaaf!
Complimenten aan iedereen die geboden heeft, suggesties heeft gedaan en gecommuniceerd heeft voor deze lange, verdienstelijke contractroute! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 16:23
Geen matches
Marzman schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:06:
Ze kloppen heel even niet als ze net veranderd zijn (bijvoorbeeld nu)
Is er een pijl te trekken op wanneer ze wel en niet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Tyras schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:23:
[...]

Is er een pijl te trekken op wanneer ze wel en niet kloppen?
De temp supplies veranderen op maandagochtend en op donderdagochtend. Als je die dan periodiek binnenhaald loop je op die momenten altijd even achter, waarschijnlijk kloppen ze nu wel maar alleen JaapJan weet om hoe laat dat precies gebeurd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Hey Vetnek, netjes hoor! Ook goed rekening gehouden met dat Marseilles temp supplier van Med Supps werd! :D :+

Beste route nu (itt bulletin!!): Paris - Rotterdam (DH) - Odessa (Clothing) - Marseilles (Iron Ore) - Paris (Med Supps)

Hiermee kunnen we wel een paar dagen vooruit, behalve Med Supps, die zal morgen klaar zijn denk ik. Ik hou in ieder geval m'n ogen open voor contracten tussen Marseilles en Rotterdam.
Marzman schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:35:
[...]

De temp supplies veranderen op maandagochtend en op donderdagochtend. Als je die dan periodiek binnenhaald loop je op die momenten altijd even achter, waarschijnlijk kloppen ze nu wel maar alleen JaapJan weet om hoe laat dat precies gebeurd.
Volgens mij zijn die supplychanges ook niet altijd op dezelfde tijd, maar meer 'ergens tussen 7 en 8', klopt dat?

[ Voor 64% gewijzigd door Mad Marty op 01-07-2010 10:43 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Mad Marty schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:40:
Hey Vetnek, netjes hoor! Ook goed rekening gehouden met dat Marseilles temp supplier van Med Supps werd! :D :+
Jaja!! Die zag ik natuurlijk al aankomen! Jammer alleen dat ik de contracten voor $1.00 moest binnen halen omdat er blijkbaar al flink op geboden wed door andere companies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Geen matches
Ik ga twee weken op vakantie, dus ik zal niet kunnen rijden en zeker geen bulletins kunnen posten :) Happy trucking iedereen! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Prettige vakantie :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Mad Marty schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:40:

Volgens mij zijn die supplychanges ook niet altijd op dezelfde tijd, maar meer 'ergens tussen 7 en 8', klopt dat?
Volgens mij is het gewoon een scriptje dat altijd op dezelfde tijd draait, alleen niet op een heel uur inderdaad. Tussen 7 en 8 zou best kunnen, of tussen 8 en 9. Ik weet het ook nooit precies :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Vandaag zouden we kunnen bieden op het Melk-contract naar Brussel (203 loads) om de ruimte tussen Marseilles en Rotterdam op te vullen. Med Supps is nl op één trucker na gecovered. München is temp supplier, route zou dan worden Marseilles -> München (iets) -> Brussel (Melk) -> Rotterdam (DH) -> enz.

Niet ideaal, maar misschien beter dan niks :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Eensch! Ik ga deze proberen binnen te halen... Wanneer wordt je eigenlijk benoemd tot Contract Manager? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Geen matches
nickvanozzie schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:48:
Eensch! Ik ga deze proberen binnen te halen... Wanneer wordt je eigenlijk benoemd tot Contract Manager? ;)
If he can handle it.. :X

Dan mag hij van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
It's very stressfull! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Geen matches
Hmm de non contract route van Marseilles naar Rotterdam is kleiner dan de non contract route via Munchen en Brussel. Zo'n ideale route is het hellaas ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Hmja, ideaal is inderdaad anders, maar Marseilles - Rotterdam is volgens mij wel korter dan Marseilles - Munchen + Brussel - Rotterdam, althans, zo had ik dat berekend :)

Anyway, Aarhus is nu wel de enige supplier van Melk, waardoor een handige route niet echt meer te doen is. Eventueel zouden we op het kleine groenten-contract naar Oslo (37 loads) kunnen bieden. De Clothing en Iron Ore gaan gestaag en zijn denk ik overmorgen wel klaar. Met het groenten contract kun je óf Brussel - Oslo (groeten, temp) - Aarhus (iets) - Brussel (melk, perm) doen, óf Rotterdam - Odessa (clothing, perm) - Marseilles (Iron Ore, perm) - Oslo (groeten, temp) - Aarhus (iets) - Brussel (melk, perm) - Rotterdam (dead head) doen :9
rdfeij schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:21:
[...]

If he can handle it.. :X

Dan mag hij van mij...
Mentaal lukt het me wel denk ik :>
In ieder geval lijkt het dat ik actiever ben dan DjVisto op het moment ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Geen matches
Hmm.. ik zal wel eens richting aarhus kachelen straks :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Haha, is idd mooi ritje geworden zo. Ik zal eens kijken of we een beetje groenten bij de melk kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Mad Marty schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:16:
...Met het groenten contract kun je óf Brussel - Oslo (groeten, temp) - Aarhus (iets) - Brussel (melk, perm) doen...
Brussel levert trouwens geen groente voor Oslo. Wel mail tijdelijk. Dichtsbijzijnde groente supplier bij Brussel is Paris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Geen matches
@all, Ik ben voor Marty als ContractManager!

De enige supplier voor het Melk contract is Aarhus. Als je vandaag in Marseilles staat, is het volgens mij handiger om naar Rennes te rijden en even een ladinkje ijzererts naar Marseilles terug te brengen.

Zou leuk zijn als we morgen dat rondje met dat groente contract erbij hebben.

offtopic:
Oversized load endorsement binnen! Whoohoo! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zou er niet wat meer op het clothing contract naar Odessa gericht moeten worden in plaats van het melk contract? Clothing loopt eerder af en t ziet er nu naar uit, naar mijn idee, dat het maar net gehaald gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
nickvanozzie schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:22:
[...]

Brussel levert trouwens geen groente voor Oslo. Wel mail tijdelijk. Dichtsbijzijnde groente supplier bij Brussel is Paris.
Je hebt gelijk, ik had het verkeerd gezien in de route visualization. Dr is geen perm supplier van mail, toch?
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:13:
Zou er niet wat meer op het clothing contract naar Odessa gericht moeten worden in plaats van het melk contract? Clothing loopt eerder af en t ziet er nu naar uit, naar mijn idee, dat het maar net gehaald gaat worden..
QFT. Zo veel mogelijk mensen moeten kleren en ijzererts gaan rijden. Die melk komt wel :)

Maar voor nieuwe contracten moeten we natuurlijk soms wel een paar dagen vooruit kijken ;)
Bjornski schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:56:
@all, Ik ben voor Marty als ContractManager!

[...]
offtopic:
Oversized load endorsement binnen! Whoohoo! *O*
Gefeliciteerd met je oversizement! :>

[edit]
Zit net wel te denken, misschien is het bij zulke lange routes en grote contracten inderdaad wel handiger om geen constructies met extra contracten te bedenken. Hoewel het mooie routes zijn, heb ik het idee dat het wellicht verwarrend is voor veel drivers.

[ Voor 23% gewijzigd door Mad Marty op 05-07-2010 12:52 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Nee geen perm supplier van Mail.

Misschien moeten we anders maar even geen contract erbij nemen. Gaan we nu clothing en iron ore rijden en dan kunnen we altijd morgen weeer naar een aansluiting op het melk contract kijken.

Zelf rijd ik nu Odessa - Marseilles (iron ore) - Zurich (iets) - Odessa (clothing)

[ Voor 16% gewijzigd door OzzieMann op 05-07-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:37
Geen matches
Weet wel dat je als contract manager vroeg moet opstaan om te bieden. Dat gezegd zijnde denk ik dat iedereen wel akkoord is. Mooi werk marty om telkens die routes te zoeken!

Ik doe momenteel: zurich - rotterdam - marseilles - aarhus - brussel - zurich. (je kan ook brussel rotterdam doen, maar brussel-zurich is 360 km dus niet zo lang en geeft je geen deadhead).

Als ik morgen merk dat clothing in het gedrang komt, skip ik even de brussellus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Ideaal is inderdaad als je wakker bent en achter je pc zit rond de tijd dat de contracten sluiten.

Ik ben ook wel voor Mad Marty als contractmanager. Of communicationmanager omdat hij altijd als eerste ook de routes in de CB zet :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Ik zie niet echt een mooie route die aansluit bij het Melk-contract.

Construction Eq naar Minsk is op zich wel een mooi contract (204 loads), met Kiev (332 miles) en Warschau (353 miles) als perm suppliers dichtbij. Een aansluitend contract zou dan het kleine (53 loads) contract Iron Ore naar Praag zijn. Route: Warschau - Minsk (Constr Eq, perm) - Praag (Iron Ore, perm) - Warschau (iets).

Wat jullie?
Lointje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:27:
Weet wel dat je als contract manager vroeg moet opstaan om te bieden. Dat gezegd zijnde denk ik dat iedereen wel akkoord is. Mooi werk marty om telkens die routes te zoeken!

[...]
Thanks! :)
Over het algemeen sta ik rond half zeven op, dus mooi op tijd voor de contracten :O ;)
Marzman schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:50:
Ideaal is inderdaad als je wakker bent en achter je pc zit rond de tijd dat de contracten sluiten.

Ik ben ook wel voor Mad Marty als contractmanager. Of communicationmanager omdat hij altijd als eerste ook de routes in de CB zet :)
Als contractmanager kan je geen Bulletins posten, toch? Wel onhandig inderdaad, maar over het algemeen lezen de meeste truckers wel de CB volgens mij en er is altijd wel iemand om er een bulletin van te maken, toch Marz? :>

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Geen matches
Nee, dat kan niet. Ik denk dat dit expres is zodat er samenwerking nodig is tussen verschillende managers (als onderdeel van de gameplay). Maar Admiral Freebee is inderdaad altijd wel snel met de bulletins :)

Over bulletins gesproken, we hebben nu helemaal geen bulletin over routes. Is het niet handiger de vorige te laten staan tot iemand een nieuwe maakt of meteen een nieuwe te schrijven als je er een verwijderd? Dan kun je in ieder geval nog gedeeltes uit die route rijden. Ik heb ook geen idee wat momenteel een logische route is, daarom heb ik er zelf niks neergezet. Ik ben gewoon de oude route blijven rijden alleen direct naar Rotterdam ipv via Marseille.

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 06-07-2010 10:56 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Mad Marty schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:38:
Ik zie niet echt een mooie route die aansluit bij het Melk-contract.

Construction Eq naar Minsk is op zich wel een mooi contract (204 loads), met Kiev (332 miles) en Warschau (353 miles) als perm suppliers dichtbij. Een aansluitend contract zou dan het kleine (53 loads) contract Iron Ore naar Praag zijn. Route: Warschau - Minsk (Constr Eq, perm) - Praag (Iron Ore, perm) - Warschau (iets).

Wat jullie?
Ik zie ook niets bijzonders. We kunnen dat rondje er wel bij nemen, maar we moeten dan zeker niet het melkcontract vergeten, Hier moeten we dan maar met een stuk of 20 drivers een paar keer heen en weer crossen. (rotterdam - aarhus - rotterdam -aarhus etc. etc.)

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 06-07-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Je zou ook nog als route kunnen doen Parijs -> Porto (vegetables) -> Madrid (iets) -> Londen (furniture) -> Parijs (iets)

@ickvanozzie: Je bedoelt Aarhus -> Brussel -> Aarhus een paar keer neem ik aan? Ik denk dat dat sowieso nodig is om het contract te halen. Persoonlijk vind ik het dit keer iets TE krap worden en denk ik dat er rekening gehouden moet worden de komende paar weken met mensen die op vakantie gaan.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:11:
Je zou ook nog als route kunnen doen Parijs -> Porto (vegetables) -> Madrid (iets) -> Londen (furniture) -> Parijs (iets)

[...]
Die zag ik inderdaad ook, maar dat zijn wel erg kleine contracten (49 (furniture) en 116 (veg) loads). 116 is wel redelijk, inderdaad ook met het oog op vakanties, maar die 49 is er ook in een dag doorheen :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dan kunnen we die toch gewoon erdoorheen jagen en hopen op een mooier contract voor erna ofzo? Dan hebben we een contract staan voor na het clothing to odessa en milk to brussel contract. Opzich moet er dan wel weer wat moois voorbij komen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Geen matches
Ik bedoel inderdaad Brussel ja. 8)7

We kunnen inderdaad ook wel gokken op de wat kleinere contracten. Misschien wel handig ivm vakanties ja.

Daar komt vast wel weer wat moois bij voor als d meubelen op zijn.

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste