Klein dingetje maar, toch mis ik hem geweldig, in principe zouden de layout-knopjes voor GoT hetzelfde moeten zijn als voor de frontpage en tweakblogs? Lijkt me handig om het gelijk te trekken (okee, bij tabel zou ik misschien wel vraagtekens zetten).
Schop.
Het is niet verboden om na vijf dagen het topic te schoppen dus waarom mijn reply van eerder vandaag verwijderd is?
Het is niet verboden om na vijf dagen het topic te schoppen dus waarom mijn reply van eerder vandaag verwijderd is?
Letterlijk uit de Lieve Devvers FAQ
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Mag jij me vertellen waarom ik devvers muchos activos zie in andere topics die wel afgehandeld worden of in ieder geval een status meekrijgen (goed voorstel / niet goed / ban / dicht, enz) en deze niet. Iedereen mist wel eens iets, dus vandaar de kick.
offtopic:
En lees je mail eens. Je kan je ook aanstellen hoor na een grapje. DM me maar.
En lees je mail eens. Je kan je ook aanstellen hoor na een grapje. DM me maar.
@himlims, sja... ik heb al eens het woord prioriteiten horen vallen. Daar zal het (deels) aan liggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 23-02-2010 15:47 ]
Inderdaad.ik heb al eens het woord prioriteiten horen vallen. Daar zal het (deels) aan liggen.
Ontopic: [hr] is al eens aangevraagd (volgens mij op devtrack), maar het is een typisch dingetje dat niet heel erg triviaal is om toe te voegen, maar ook niet in 'high demand' is. Dus low prio
Nee, op de frontpage heb je veel minder opties qua RML (by design). Dat hij voor de tweakblogs (iig de post-admin) wat uitgebreider zou mogen zijn (en wellicht gelijk aan de forum toolbar) is een ander verhaal.in principe zouden de layout-knopjes voor GoT hetzelfde moeten zijn als voor de frontpage en tweakblogs?
Intentionally left blank
dubbel met [weblog] ondersteuning voor hr-tag idd crisp
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()