Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[weblog] ondersteuning voor hr-tag

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Hoi dev-vriendjes :*

Ik zou graag gebruik willen maken van de hr-tag in mijn weblog om mijn verhaal op te delen, maar deze wordt niet ondersteund :'(

Ik heb het maar opgelost met wat ascii-art, maar mooi is anders :+

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

devtrack: Dramatische ondersteuning UBB-codes op tweakblogs Je bent niet de enige O-)

offtopic:
Je zou ook een tabel van 1px hoog en 100% width met een leuke bgcolor de klus kunnen laten klaren 8)

^ dus ^

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
tabels misbruiken is vies!
verder is die devtrack nu niet echt vriendelijk :P

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Je kent het bestaan van tussenkopjes? Zeg maar dingen die bedoelt zijn om twee secties in een tekst te onderscheiden? O-) ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
rob_erwt schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:06:
Je kent het bestaan van tussenkopjes? Zeg maar dingen die bedoelt zijn om twee secties in een tekst te onderscheiden? O-) ;)
pff, werkt _dat_ wel dan :+ :*
Ik had er natuurlijk ook een tweede blogpost van kunnen maken, maar dan had de eerste bijna geen views gehad :P Maar ik zal er wel een kopje tussen zetten.

edit: Overigens, zou die extra line-break na een [h1] ook wel wegmogen

code:
1
2
3
4
5
test
test
[h1]test[/]
test
test

Dat wordt dus:

HTML:
1
2
3
4
5
<div class="article">test<br>
test<br>
<h4>test</h4><br>
test<br>
test</div>

Zie ook:test

[ Voor 28% gewijzigd door Erkens op 18-08-2009 09:23 ]

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Nu niet bijdehand gaan doen he... ;) Overigens 'Helaas, deze post kon niet gevonden worden.' op je link. Maar dat maakt niet zo uit, ik kan het zo wel even reproduceren op mijn eigen blog/testbak.

Ik zie er overigens geen bezwaar in om hr en kopjes beter te ondersteunen. Dus wat dat betreft staat die devtrack (hoe onvriendelijk misschien ook) nog keurig open. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Af en toe een (of meerdere) devver boos aankijken houdt ze 1. van de straat en 2. bezig zodat je eindelijk gedaan krijgt wat al ondersteund had moeten worden :9

/me Wiethoofd runs en wijst op zijn comments op die devtrack

Erkens schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:16:
edit: Overigens, zou die extra line-break na een [h1] ook wel wegmogen
Had ik ook al in die devtrack gemeld :+ :
En zetten een heleboel tags (h1/h2/h3/center/cmd/code/table/video) een <br> om zichzelf heen...

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 18-08-2009 10:41 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
rob_erwt schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:30:
Nu niet bijdehand gaan doen he... ;) Overigens 'Helaas, deze post kon niet gevonden worden.' op je link. Maar dat maakt niet zo uit, ik kan het zo wel even reproduceren op mijn eigen blog/testbak.
Ik dacht dat jij blogs ook kon bekijken die niet public waren :P
Wiethoofd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:40:
En zetten een heleboel tags (h1/h2/h3/center/cmd/code/table/video) een <br> om zichzelf heen...
Die tags zetten geen br, maar omdat je er een line-end achter zet komt deze er automagisch ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Die tags doen inderdaad geen 'outer trimming', waarom niet is me een raadsel temeer daar ze op het forum wel trimming aan hebben staan :P

Intentionally left blank

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-11 23:10

lordsnow

I know nothing

Een tijdje terug m'n tweakblog geactiveerd, en nu bezig met m'n tweede post. In mijn poging een beetje orde te scheppen in 't verhaal heb ik verschillende kopjes gebruikt, maar wou op een gegeven ogenblik ook een hr toevoegen. En dat, tot mijn verbazing, bleek niet te werken.

Vervolgens De Tweakblogs.net F.A.Q. er nog eens op nageslagen.

In de Tweakblog Faq wordt hr niet expleciet vermeld (wel wordt het gebruikt als voorbeeld voor de werking van [more]). Aangezien deze FAQ aangeeft, "... Uitleg wordt alleen gegeven bij codes die niet op T.net/GoT beschikbaar zijn of anders werken. Voor een uitleg over de overige codes kun je terect in de Overzicht van UBB-codes F.A.Q." is de conclusie dat er geen uitzondering is op de werking van hr op Tweakblogs.

De UBB-codes F.A.Q er op nageslagen, en daar staat hr gewoon vermeld:
Overzicht van UBB-codes #tag_hr

Oftewel, volgens de FAQs zou hr op Tweakblogs moeten werken als elders.

Ik probeer ook nog hr=noshade maar dit blijkt ook niet te werken. Daarna domweg <hr> geprobeerd (je weet maar nooit...), maar ook dat werkt niet.

Via de search op GoT kwam ik er achter dat hr inderdaad niet werkt op de Tweakblogs.

Het ontbreken van hr is wel omheen te werken met constructies zoals het centreren van een plaatje van een horizontale streep, bedenk ik mij nu.

Toch het volgende:
1. kan hr toch geimplementeerd worden?
2. kan in de Tweakblog FAQ worden aangegeven dat de UBB-codes in de volgende lijst op dit moment niet werken: devtrack: Dramatische ondersteuning UBB-codes op tweakblogs
3. het gebruiken van hr als voorbeeld voor de werking van [more] is een beetje jammer gezien hr niet werk.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

[hr] werkt inmiddels :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.