Computer kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• Dovoda
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-07-2010
Ik zoek een nieuwe pc voor thuis.

Ik heb gehoord dat het online veel voordeliger is.

En ik zoek alleen de computer (zonder scherm, toetsenbord etc)

Ik wil hem via een webwinkel kopen en wil zelf de inhoud bepalen.

Weet iemand misschien een goede voordelige webwinkel?
Als hier geen reclame gemaakt mag worden dan zou ik het op prijs stellen als je een pm stuurt.

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12-2025
alternate kijk daar is ! kun je zelf instellen op de website met behulp van pc builder.

tikfouten? tjah..m..

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:10

D4NG3R

kiwi

:)

of je neemt
www.cool-prices.nl

Stel een systeem samen en doe dan "Compatability test" om aan te vragen of je systeem werkt ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

http://tweakers.net/shopreview/
En als je dan rechts op 'prijs' klikt krijg je winkels die gemiddeld het goedkoopste zijn. Kies een winkel met veel groene sterren en lees reviews over wat anderen van de winkel denken.

Verwijderd

Daar hebben we bij tweakers de ShopSurvey en PriceWatch voor.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 10:02 ]

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Als ik moest kiezen tussen de volgende 2 systemen, waar gaat jullie voorkeur naar uit. De eigenaar wil de pc ook graag gebruiken voor gaming, maar max budget is 500eu.

http://www.cool-prices.nl...dvd-r-rw-lightscri-614869

of deze

http://www.cool-prices.nl...rw-lightscribe-mic-614864

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:10

D4NG3R

kiwi

:)

Ik ben op dit moment op school, als je een aantal uurtjes wacht kan ik vanaf thuis een lijstje naar je toesturen dat 420 euro inclusief verzendkosten is... Als je hem door cool-prices in elkaar laat zetten kost dit je dacht ik 40 euro meer.. nogsteeds RUIM onder de 500 euro dus ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:49

_Z3

Oeps, verkeerde knop

[ Voor 81% gewijzigd door _Z3 op 17-02-2010 11:24 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-02 05:43

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica