Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb ook een dergelijke, 17,25 eerste jaar, 2e jaar 34,50 ofzo.iCy schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:01:
[...]
Jup, eerste 6 maanden 20 en de andere 6 30. Maar bij een andere provider ben ik veel duurder uit.
Was mooie actie, en scheelt weer qua munten ^^
Ik vind het trouwens wel slecht van Vodafone dat ze hun site niet fixen. Mijn order staat nog steeds als "gecancelled" terwijl ze bij de klantenservice zeggen dat ie gewoon in behandeling staat.
Zo wek je wel duidelijkheid bij je klanten -_-.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Vandaag gebeld, geen toestellen op voorraad die komen pas ná 6 augustus (wat een vrijdag is) oftewel dus pas in de loop van week erop komen ze pas binnen.
Wanneer ik mijn toestel zou krijgen dat konden ze niet vertellen.. kortom ik wacht vanaf 25 mei sinds ik mijn T-Mobile Pulse ter reparatie heb aangeboden. Dat toestel konden ze niet meer repareren en op 8 juli hebben ze voor mij een HTC Desire besteld..
Dich bis echt unne foëzen haas
Heb je ondertussen nog wel een toestel om mee te bellen? of zit je nu als Koos mobiel loos op de bank te wachten todat hun jouw weer een toestel geven?slaay schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:00:
Op 21 juli contact gehad telefonisch met T-Mobile. Toestellen zouden op voorraad zijn en zou het toestel binnen 5-10 werkdagen komen.
Vandaag gebeld, geen toestellen op voorraad die komen pas ná 6 augustus (wat een vrijdag is) oftewel dus pas in de loop van week erop komen ze pas binnen.
Wanneer ik mijn toestel zou krijgen dat konden ze niet vertellen.. kortom ik wacht vanaf 25 mei sinds ik mijn T-Mobile Pulse ter reparatie heb aangeboden. Dat toestel konden ze niet meer repareren en op 8 juli hebben ze voor mij een HTC Desire besteld..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik zit vanaf 12 mei zonder toestel, nadat ze mijn Xperia X1 zijn kwijtgeraakt bij de reparatiedienst (achteraf gezien ben ik daar blij mee). Alleen het wachten duurt erg lang. Gelukkig heb ik nog een Samsung U900 om mee te bellen, maar ik mis wel een smartphone!slaay schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:00:
Op 21 juli contact gehad telefonisch met T-Mobile. Toestellen zouden op voorraad zijn en zou het toestel binnen 5-10 werkdagen komen.
- (Ma 19 juli - ochtend) HTC Desire Silver besteld bij GSMeasy i.c.m. Vodafone Bel&SMS&Web 275 plus gratis XBox 360 Arcade. Overstap van Telfort naar Vodafone met nummerbehoud, nieuw contract gaat in op 19 augustus.
- (Ma 19 juli - middag) Werd gebeld om een afspraak te maken voor levering op ma 26 juli. Voorwaarde is dat voor die datum nummerbehoud is goedgekeurd.
- (Di 20 juli - middag) Per email een bevestiging ontvangen dat de afspraak voor levering definitief op 26 juli zal zijn.
- (Za 24 juli - avond) SMS bericht met tijdsindicatie van levering.
- (Ma 26 juli - ochtend) Eigenaar HTC Desire
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Feli, die Silver was inderdaad ook nog ruim op voorraad, de bruine echter niet.Ruud2001 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:46:
- (Ma 19 juli - ochtend) HTC Desire Silver besteld bij GSMeasy i.c.m. Vodafone Bel&SMS&Web 275 plus gratis XBox 360 Arcade. Overstap van Telfort naar Vodafone met nummerbehoud, nieuw contract gaat in op 19 augustus.
- (Ma 19 juli - middag) Werd gebeld om een afspraak te maken voor levering op ma 26 juli. Voorwaarde is dat voor die datum nummerbehoud is goedgekeurd.
- (Di 20 juli - middag) Per email een bevestiging ontvangen dat de afspraak voor levering definitief op 26 juli zal zijn.
- (Za 24 juli - avond) SMS bericht met tijdsindicatie van levering.
- (Ma 26 juli - ochtend) Eigenaar HTC Desire
is die Arcade eigenlijk de Slim versie?
Heb gelukkig wel een toestel, een oude LG KG800. Leentoestellen waren namelijk ook niet meer te krijgen bij de TM shops.Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:17:
[...]
Heb je ondertussen nog wel een toestel om mee te bellen? of zit je nu als Koos mobiel loos op de bank te wachten todat hun jouw weer een toestel geven?
Ik heb de mijne verkocht en ik dacht wel eventjes een weekje uit te kunnen zingen nadat ik de helpdesk had gesproken, helaas worden dat 4 weekjes :xdôh schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:32:
[...]
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik zit vanaf 12 mei zonder toestel, nadat ze mijn Xperia X1 zijn kwijtgeraakt bij de reparatiedienst (achteraf gezien ben ik daar blij mee). Alleen het wachten duurt erg lang. Gelukkig heb ik nog een Samsung U900 om mee te bellen, maar ik mis wel een smartphone!
Normale versie minus harde schijf vziw.Ruud2001 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:18:
Volgens mij is de Arcade gewoon de normale versie, maar dat kan ik je binnenkort vertellen. De XBox wordt namelijk later nageleverd door TNT Post.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Wat bedoel je hiermee? Iets meer tekst en uitleg zou wel handig zijn.iCy schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:06:
T-mobile krijgt de SLCD als serie binnen.
Ik heb via het forum van t-mobile aan t-mobile gevraagd of de serie die t-mobile krijgt de S-LCD of de AMO led, ik heb toen als antwoord een S-LCD scherm gekregen.slaay schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:22:
[...]
Wat bedoel je hiermee? Iets meer tekst en uitleg zou wel handig zijn.
Er staat een levertijd van 8 weken bij

Heb zojuist via chat contact gehad met T-Mobile en blijkbaar is die levertijd correct voor wanneer je nu een HTC Desire zou bestellen...
"Update HTC Desire
Wij vinden het erg vervelend dat we jullie moeten teleurstellen. Het toestel is volledig uitverkocht. HTC had ons toegezegd om eerder te leveren, dat hebben ze helaas niet gedaan.
HTC heeft beloofd in week 31 te leveren. We weten niet op welke dag, en eerlijk gezegd weten we ook niet 100% zeker of ze in week 31 leveren. We proberen jullie zo goed mogelijkte informeren als er iets wijzigt.
We begrijpen dat je het liefst zo snel mogelijk je nieuwe toestel wilt hebben en wij doen er alles aan om te zorgen dat HTC sneller produceert en levert."
Bron: Ordermanagement T-Mobile https://t-mobile-forum.po...read.php?t=104372&page=27
[ Voor 71% gewijzigd door slaay op 27-07-2010 12:34 . Reden: Nieuwe info van TM toegevoegd ]
EDIT: Ik kan trouwens bij Hi.nl nergens een bestelstatus oid vinden. Weet iemand of dat wel bestaat bij Hi?
EDIT2: bestelstatus gevonden, nog niets gecancelled
[ Voor 26% gewijzigd door Azaruc op 27-07-2010 16:46 ]
Er staat nu dat ze verwachten (mits HTC aan zijn woord houdt) er voldoende toestellen komen voor de huidige bestellingen en mochten dit er minder zijn dan uiteraard niet. Alle nieuwe bestellingen komen wel zoveel later.
Wou vanochtend nog mijn bestelling annuleren en een nieuwe bestelling doen maar dan met het snelle internet want qua prijs blijf je gelijk. ipv 130 dan 100 bijbetalen voor 1 jaar. Dat heft het 30 euro prijsverschil op qua extra internetkosten.
Dan maar wat trager internetten.
[ Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 27-07-2010 14:54 ]
Ik verwacht dat je je internet snelheid nog wel kunt verhogen als je abonnement loopt, dus dat kun je ook nog overwegen.iCy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:49:
[...]
Er staat nu dat ze verwachten (mits HTC aan zijn woord houdt) er voldoende toestellen komen voor de huidige bestellingen en mochten dit er minder zijn dan uiteraard niet. Alle nieuwe bestellingen komen wel zoveel later.
Wou vanochtend nog mijn bestelling annuleren en een nieuwe bestelling doen maar dan met het snelle internet want qua prijs blijf je gelijk. ipv 130 dan 100 bijbetalen voor 1 jaar. Dat heft het 30 euro prijsverschil op qua extra internetkosten.
Dan maar wat trager internetten.
Kost mij dan ook 30 euro meer op jaarbasis wat ik er niet voor over hebt.Azaruc schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:07:
[...]
Ik verwacht dat je je internet snelheid nog wel kunt verhogen als je abonnement loopt, dus dat kun je ook nog overwegen.
Ik was denk ik in de war met DHL. En bij de eerste bestelling die ik deed (die ik geannuleerd heb), kon ik wel met pin betalen bij aflevering.Michel242186 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:17:
[...]
haha algemeen bekend dat TNT geen pinapparaten bij zich hebben.
Verwijderd
gezien dit berichtje...
iCy schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:34:
[...]
Ik heb via het forum van t-mobile aan t-mobile gevraagd of de serie die t-mobile krijgt de S-LCD of de AMO led, ik heb toen als antwoord een S-LCD scherm gekregen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 20:56 ]
27 juli 2010 13:35Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:54:
Ik lees op internet dat de eerstvolgende HTC Desire met SLCD (want de voorraad van amoled is of raakt op bij HTC) pas in september in de winkels ligt. Ik hoop niet dat deze datum ook geld voor mijn bestelde HTC Desire die volgens een smsje van T-mobile niet voor 6 augutus geleverd kan worden....
gezien dit berichtje...
[...]
"De HTC Desire zal vanaf nu (eerstvolgende levering wordt verwacht in week 31) een Sony Super TFT display krijgen i.p.v. de Amoled display."
Bron: Ordermanagement T-Mobile https://t-mobile-forum.po...t=104372&page=28#reacties
Dit itt wat Mark Moons, Country Manager Benelux HTC, geschreven heeft op zijn twitter:
"HTC introduceert SLCD. Ik verwacht de eerste producten in September in de winkels. http://www.whizpr.nl/persberichten/7155"
http://twitter.com/markmoons/status/19575751384
Oftewel een week wachten en dan zullen we het zien wie er gelijk heeft.
Hoezo hebben ze niet allebei gelijk dan? SLCD = Super TFT, of ben ik nu gek?slaay schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:18:
[...]
27 juli 2010 13:35
"De HTC Desire zal vanaf nu (eerstvolgende levering wordt verwacht in week 31) een Sony Super TFT display krijgen i.p.v. de Amoled display."
Bron: Ordermanagement T-Mobile https://t-mobile-forum.po...t=104372&page=28#reacties
Dit itt wat Mark Moons, Country Manager Benelux HTC, geschreven heeft op zijn twitter:
"HTC introduceert SLCD. Ik verwacht de eerste producten in September in de winkels. http://www.whizpr.nl/persberichten/7155"
http://twitter.com/markmoons/status/19575751384
Oftewel een week wachten en dan zullen we het zien wie er gelijk heeft.
Het gaat denk ik om het levermoment. T-mobile verwacht ze in week 31 (eerste week augustus), en Mark Looms pas in september.SeatRider schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:26:
[...]
Hoezo hebben ze niet allebei gelijk dan? SLCD = Super TFT, of ben ik nu gek?
Verwijderd
Gehe, ik heb m ook net een weekje, ben blij dat ik de knop heb doorgehakt (hij was toen al schaars). Hi winkels zijn er zeker doorheen, bij Belcompany in Nijmegen hadden ze m nog gelukkig. Gratis bij een 150 Vodafone BSW, eerste jaar 15e/maand. Uiteindelijk dus 550 euro inclusief aansluitkosten kwijt. En inderdaad, de zilveren versie is echt erg mooi, mooier dan de bruine vind ik. Op de foto's had ik mn twijfels, maar in het echtDakreal schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:13:
Gisteren m'n Desire opgehaalt en zo trots als een pauw. Heb de zilveren versie, deze is best wel stijlvol! Mensen, succes met wachten ;-) ik ga naar het Android topic!
Helaas denk ik wel een hoesje halen voor mn nieuwe speeltje. Volgende stap: Froyo!
Succes met wachten!
vogelaarke135
Heb je de opmerking op de sticker gelezen die op doos van de Silver geplakt zit (geen idee of ie ook op de bruine zit trouwens):vogelaarke135 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:59:
[...]
...
Helaas denk ik wel een hoesje halen voor mn nieuwe speeltje. Volgende stap: Froyo!
Succes met wachten!
"Deze telefoon is behandeld met een speciale coating. Dit helpt om het leder gevoel van de telefoon te behouden. Vermijd aanraking met gekleurde producten die af kunnen geven om verkleuring van het toestel tegen te gaan."
Geen idee wat ze hier exact mee bedoelen, maar wellicht handig om in het achterhoofd te houden bij je zoektocht naar een geschikt hoesje.
Bedankt voor de tip, zit aan dit hoesje/case te denken (niet per sé bij deze shop):Ruud2001 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:05:
[...]
Heb je de opmerking op de sticker gelezen die op doos van de Silver geplakt zit (geen idee of ie ook op de bruine zit trouwens):
"Deze telefoon is behandeld met een speciale coating. Dit helpt om het leder gevoel van de telefoon te behouden. Vermijd aanraking met gekleurde producten die af kunnen geven om verkleuring van het toestel tegen te gaan."
Geen idee wat ze hier exact mee bedoelen, maar wellicht handig om in het achterhoofd te houden bij je zoektocht naar een geschikt hoesje.
http://www.pdashop.nl/pro...re-silver-htc-desire.html
Dus denk dat het wel goed zit: enigszins dezelfde kleur...
Wat betreft Froyo:
Android 2.2-update voor HTC Desire morgen begint de uitrol!
vogelaarke135
Heb exact dat hoesje. Ben er op zich wel tevreden mee... ziet er strak uit, maar je ziet werkelijk alle vingers erop. Het zilver is spiegelend en iedere vingerafdruk kun je mooi bewonderen.vogelaarke135 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:10:
[...]
Bedankt voor de tip, zit aan dit hoesje/case te denken (niet per sé bij deze shop):
http://www.pdashop.nl/pro...re-silver-htc-desire.html
Dus denk dat het wel goed zit: enigszins dezelfde kleur...En Case-Mate heeft volgens mij wel een goede reputatie (gevonden via, waar dit eigenlijk thuishoort: HTC Desire Accessoires topic).
Wat betreft Froyo:
Android 2.2-update voor HTC Desire morgen begint de uitrol!
[ Voor 3% gewijzigd door Ruud2001 op 28-07-2010 16:23 . Reden: shop advies toegevoegd ]
Ja inderdaad daar wilde ik m ook halen, woon in de buurt, scheelt weer 2.50 verzendkosten en kan ik sowieso even kijken welke kleur ik zou willen. Bedankt voor de tips, wel jammer van de vingerafdrukken. Misschien voor de zwarte gaan (alleen niet zo mooi met t zilver)?Ruud2001 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:22:
[...]
Heb exact dat hoesje. Ben er op zich wel tevreden mee... ziet er strak uit, maar je ziet werkelijk alle vingers erop. Het zilver is spiegelend en iedere vingerafdruk kun je mooi bewonderen.In de verpakking zat ook nog een screen protector, maar die heb ik er niet helemaal perfect opgekregen. Zitten nog wat luchtbellen aan de zijkant van het scherm die ik niet weg krijg. Wellicht dat ik hiervoor nog een keer een andere aanschaf, maar voorlopig vind ik het wel best. (bij digitalsonline.nl is hij trouwens goedkoper te krijgen dan bij PDAshop)
[ Voor 3% gewijzigd door vogelaarke135 op 28-07-2010 16:36 ]
vogelaarke135
Verwijderd
Verlenging 1 jaar.
toestel: 129,95 *1
relax online 25: 19,95 p/m
web n walk standaard vast: 9,95 p/m (6 maanden gratis)
*1: Als je 'web n walk vast' besteld krijg je nog een paar tientjes korting op de aanvankelijk genoemde prijs.
Bij mij ging de prijs van 159,95 naar 129,95
Totaal: toestel + 1 jaar abo: 429,05 euro (129,95+(12*19,95)+(6*9,95))
Bij bestelling stond er op de site: 2 weken levertijd.
Aan de telefoon vertelde ze me dat de levertijd 3 weken was.
Net kreeg ik een sms-je dat hij niet voor 6 augustus geleverd wordt.
Dat kan dus nog steeds binnen 3 weken. Ben benieuwd
Ik heb dezelfde fout als jou gemaakt hoor dus ook precies dezelfde verlenging. Alle aanvragen na 23 juli duren langer dan na de 6 augustus update.
Ik ga het ook niet aanpassen, want dan moet ik nog langer wachten op mijn toestel. Heb hem op 16 juli besteld.
[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 29-07-2010 12:28 ]
Verwijderd
Tja, die had ik niet geprobeerd.iCy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:24:
Als je web en walk plus had genomen had je 100 euro voor het toestel betaald en heft dus de 5 euro duurdere abbonement op.
Maar toch blij met de deal. Als het toestel er tenminste binnen 2 weken komt.
denk dat het een foutje van de site was, want nu is die veel duurder. ook nieuwe abbonementen hadden hem gratis.ossieh schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:32:
kleine tip, www.phonehouse.nl is ie momenteel ook vrij goedkoop, bij mijn verlenging hi 20 online met Hi Eindeloos Online 2jr was ie bijvoorbeeld gratis...
Moet je wel de meerpijs voor lief nemen. Verlengen bij t-mobile is goedkoper.Creesch schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:02:
Voor de mensen die willen verlengen bij t-mobile maar aankijken tegen de levertijd, diverse webwinkels hebben hem nog wel in voorraad en daar kan je ook je abonnement verlengenHeb je ook nog kans dat het er één is met een amoled display
Hangt er van af. Webwinkels en belwinkels kunnen andere acties hebben met web en walkiCy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 20:19:
[...]
Moet je wel de meerpijs voor lief nemen. Verlengen bij t-mobile is goedkoper.
Voorbeeld met web en walk plus voor 2 jaar (€14,95 p.m.):
- verlengen bij t-mobile: 1e jaar gratis, 2e jaar volle pond (gemiddeld 7,47 p.m.)
- sommige belcompany winkels: 2 jaar lang 3,95 p.m.
[ Voor 3% gewijzigd door Terror op 29-07-2010 20:59 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
T-mobile Relax 25 190 minuten / sms 2 jaar
GSM: gratis
per maand: 19.95 (hele periode)
web walk standaard 2 jaar lang gratis (voor plus 4.95)
1 maand family erbij, daarna op te zeggen.
verzendkosten 6,96 en afsluitkosten 24,95
ik heb er een hekel aan als mijn abonnement duurder wordt na 1 jaar, vandaar dat ik kies voor 2 jaar.
(afgezien dat het 1 jaar abonnement 194 euro duurder is (133 voor gsm + 6 x 9,95)
deze 24 maanden internet zal wel komen door de Hi actie van 2.50
kost dus totaal: 24 * 19.95 + 6.95 + 24.95 = 510.70 ( = 21.28 per maand)
[ Voor 5% gewijzigd door Mr.Nobody op 29-07-2010 23:40 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Bij relax 20 is die ook gratis en kom je totaal 406,80 dus onder de 408 euro. Voor die 23,20 meer heb ik liever een 1jaars abbo.Mr.Nobody schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:37:
Studentmobiel: http://www.studentmobiel....elax-abonnement?length=24
T-mobile Relax 25 190 minuten / sms 2 jaar
GSM: gratis
per maand: 19.95 (hele periode)
web walk standaard 2 jaar lang gratis (voor plus 4.95)
1 maand family erbij, daarna op te zeggen.
verzendkosten 6,96 en afsluitkosten 24,95
ik heb er een hekel aan als mijn abonnement duurder wordt na 1 jaar, vandaar dat ik kies voor 2 jaar.
(afgezien dat het 1 jaar abonnement 194 euro duurder is (133 voor gsm + 6 x 9,95)
deze 24 maanden internet zal wel komen door de Hi actie van 2.50
kost dus totaal: 24 * 19.95 + 6.95 + 24.95 = 510.70 ( = 21.28 per maand)
2 jaar relax 20 en gsm gratis en gratis internet komt op 496.70 euro
1 jaar is geen gratis internet en geen gratis gsm.
wat bedoel je precies?
edit: die is 295 euro! 12 * 16.95 + 6.95 + 24.95 + 6 x 9.95
[ Voor 17% gewijzigd door Mr.Nobody op 29-07-2010 23:55 ]
Verlenging relax 20 2 jaar is 16,95 *24= 406,80. Internet is gratis
Verlenging relax 25 1 jaar met inet = 19,95*6+29,90*6+92= 391,10
1794
Volgens de verkoper was de voorraad Desires bij Hi op. Via de website kon ik verlengen, Hi 25 met Xtra snel 1 jaar, moest ik nog €250 euro bij betalen. Als ik telefonisch zou bestellen zou ik maar €140 bij hoeven te betalen.
Ik wordt weer terug gebeld als ze leverbaar zijn.
Volgens de Hi website heeft Xtra snel een download van 1 mbit. Volgens de medewerker was dat 3,6 mbit geworden maar was de website nog niet goed bijgewerkt. Later gaan ook over op 7.2 mbit vertelde hij. Heeft iemand Xtra snel? En haal je de 3,6 mbit met een speedtest?
Bovenstaande vertelde hij toen ik zei dat ik naar Vodafone wilde omdat die 3,6 mbit hebben. Weet dus niet of het een verkoop verhaaltje is of dat het echt waar is.
Verder natuurlijk benieuwd hoe snel de Desire HD (http://www.allaboutphones...e-wordt-de-Desire-HD.html) uit komt. Die lijkt mij nog leuker. Als ik dan toch nog 2 weken moet wachten op de Desire, kan ik ook wel langer wachten op de Desire HD. Het lijkt mij de Europese versie van de Evo. Een mooi top toestel dus. Heeft iemand een idee hoe lang dat gaat duren voor die aangekondigd wordt/uit komt. Het laatste top toestel van HTC was volgens mij de Desire, en die is al weer een tijdje oud.
EDIT: De HTC Vision lijkt mij ook leuk. Een Desire met qwerty toetsenbord. Ik heb nu een HTC Touch Pro.
Kan iemand iets zinnigs zetten over de Desire HD of Vision?
[ Voor 6% gewijzigd door JackPoint op 30-07-2010 12:37 ]
En eigenlijk had het nog wel een dag sneller gekund. Want door gisteren de Vodafone helpdesk (0800-0560) te bellen (ja ik ben ongeduldig) kwam ik erachter dat nummerbehoud in eerste instantie was afgewezen door een verkeerde ingangsdatum. Navraag bij PDAshop wees uit dat zij standaard een maand vooruit in de aanvraag zetten i.v.m. de standaard opzegtermijn. Bij een eventuele afwijzing, omdat het abonnement verplicht nog langer doorloopt, wordt dan doorgegeven op welke datum het nieuwe abonnement wel in kan gaan. Met die datum wordt dan een nieuwe aanvraag gedaan.
Ach, als zowel KPN, Vodafone als PDAshop een aanvraag nummerbehoud zo snel kunnen afhandelen geeft het ook niet veel om het 2x te doen. Maar PDAshop had de juiste einddatum van het huidige abonnement ook aan mij kunnen vragen tijdens de bestelling.
Ik heb geen idee of andere (web)winkels ook deze procedure hanteren. Maar het zou kunnen verklaren waarom het soms zo lang duurt, als de eigen processen van de winkel niet zo snel zijn als die van PDAshop.
Vanaf maandag verhuis ik naar de Desire / Android / Froyo fora. Tot ziens aldaar.

ik heb het niet over verlengen, dus dat kun je niet vergelijken als je een nieuw abbo wilt hebbeniCy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:05:
[...]
Verlenging relax 20 2 jaar is 16,95 *24= 406,80. Internet is gratis
Verlenging relax 25 1 jaar met inet = 19,95*6+29,90*6+92= 391,10
1794
verder snap ik niet wat die 92 euro is, wat ik ook aanklik aan opties, ik krijg geen gsm voor dat bedrag.
je vergeet trouwens de bezorgkosten van 6.95 (afsluitkosten heb je idd niet bij verlengen)
bij de relax 20 vergeet je de 10 euro die het toestel nog kost en de bezorgkosten.
bij jou voorbeeld relax 25 1 jaar verlengen, kom ik op:
abbo 12 x 19.95
inet 6 x 9.95
bezorgkosten 6.95
gsm 138
totaal 444.05
dus (444.05 / 510.70) * 100% = 87% van wat ik betaal voor 2 jaar betaal jij in 1
je had toch wel door dat mijn 510,70 voor 2 jaar is
verder kan je natuurlijk niet 20 en 25 vergelijken, met de eerste heb ik niet genoeg belminuten.
190 - 135 = 55 minuten * 12 maanden = 660 per jaar / 135 minuten per maand = 4.88 maanden verschil.
[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Nobody op 30-07-2010 20:34 . Reden: nog extra info ]
Nouja, nu is bel+sms+web 24 maanden 27,50, komt uit op 660 euro i.p.v. 647 met de eerste 12 maanden 50% minder... Dat neem ik maar voor lief dan.. Gelukkig krijg je er nog een xbox bij
E: De Galaxy S is trouwens ook erg aanlokkelijk op GSMeasy at the moment..
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 30-07-2010 21:34 ]
In the middle of every difficulty lies opportunity ~ Albert Einstein
verder heb ik al eerder een abbo afgesloten daar en werd ik goed geholpen toen ik de servicedesk belde.
Hij is duurder gewoorden in de tussentijd. Maar je rekent de restwaarde van het toestel niet mee en + dat je in een jaar tijd een ander toestel mag uitzoeken.
Ik ga denk ik voor de belcompany actie van 2 jaar relax voor 16,95 en gratis internet en gratis toestel, dus ga morgen even bellen en mijn huidige verlenging stopzetten bij t-mobile.
Edit: Net aangevraagd en ik bel morgen t-mobile om mijn verlenging daar te annuleren. Moet toch bij beide waarschijnlijk wachten, maar aan de andere kant. De website van belcompany beweert ze in voorraad te hebben.
[ Voor 54% gewijzigd door Meneer iCy op 30-07-2010 23:06 ]
17 juli Desire besteld, geen orderbevestiging gekregen. Na heel wat getouwtrek met de klantenservice dan eindelijk een bevestiging gehad, staat er nauwelijks een status bij. "In behandeling"?
Stuur ik een mailtje naar de klantenservice voor een gedetailleerdere statusupdate, krijg ik terug dat de Desire momenteel slecht leverbaar is. Waarschijnlijk krijg ik dan dus ergens midden augustus de Super LCD versie
Loop ik naar het Vodafone City Point in de stad, hebben ze gisteren een hele lading aan Desires binnengekregen. Maar die kan ik niet meenemen omdat ik online heb besteld?
En mn bestelling annuleren kan pas maandag, maar dan is mn nieuwe abbo al ingegaan..
Welke stad?Svennetjee schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:50:
Loop ik naar het Vodafone City Point in de stad, hebben ze gisteren een hele lading aan Desires binnengekregen. Maar die kan ik niet meenemen omdat ik online heb besteld?
Voor mensen zoals mij die nog moeten wachten op een nieuwe levering Desires (en dan 1 krijgen met SLCD
Verwijderd
Zo wacht ik nu al 2 maanden. Precies wat je zegt, kan pas annuleren als ik het toestel terug stuur, maar ik wil juist annuleren omdat ik het toestel nog steeds niet heb. De service(?)desk is niet bereikbaar, de website voor status-controle werkt niet en per email krijg je onzin antwoorden. Goed bezig bij vodafoneSvennetjee schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:50:
Me loves vodafone
17 juli Desire besteld, geen orderbevestiging gekregen. Na heel wat getouwtrek met de klantenservice dan eindelijk een bevestiging gehad, staat er nauwelijks een status bij. "In behandeling"?
En mn bestelling annuleren kan pas maandag, maar dan is mn nieuwe abbo al ingegaan..
Geduld hebben maar
(is het trouwens standaard dat je niet de datum moet opgeven van de verlenging?)
[This space is for rent]
Is er een run op die telefoon ofzo?!. Ik hoop dat het ze lukt om hem begin augustus te leveren.
** Edit **
Het waren andere mensen ook al opgevallen..

[ Voor 5% gewijzigd door MysterX op 02-08-2010 09:58 ]
When does the hurding stop?
"Dit toestel is tijdelijk uitverkocht. De nieuwe leverdatum is nog niet bekend. Onze excuses voor het ongemak."MysterX schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:21:
Heb 2 weken geleden de Desire bij The Fonehouse besteld. Zie ik paar dagen later op de site een update dat hij begin augustus geleverd wordt. Kijk ik een dag later zie ik dat het abonnement waarvoor ik hem besteld heb is aangepast (20,95 p/mnd + gratis tel. -> 20,95 p/mnd + 189,- tel). Ik toch maar even bellen hoe het zit. Vrouwtje zegt dat ik krijg wat ik besteld heb. Kijk ik vandaag op de site, is de hele Desire telefoon verdwenen!
Is er een run op die telefoon ofzo?!. Ik hoop dat het ze lukt om hem begin augustus te leveren.
** Edit **
http://www.vodafone.nl/sh...02/HTC-Desire/sku51160033
Volgens mij heeft elke provider/webwinkel moeite met de levering van dit toestel..
Nou mooi is dat, eerst werd vermeld dat begin augustus HTC ze weer genoeg kon de leveren. Ben benieuwd of ik nog bij die batch hoor...slaay schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:21:
[...]
"Dit toestel is tijdelijk uitverkocht. De nieuwe leverdatum is nog niet bekend. Onze excuses voor het ongemak."
http://www.vodafone.nl/sh...02/HTC-Desire/sku51160033
Volgens mij heeft elke provider/webwinkel moeite met de levering van dit toestel..

Blijkbaar krijgen de webshops inderdaad deze week nieuwe voorraden Desires.quote: TyphoneGeachte heer/ mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u hebt besteld is helaas niet direct leverbaar vanuit onze leverancier op dit moment. Het toestel wordt deze week wel nog verwacht. Zodra het toestel bij ons zal arriveren, wordt deze dezelfde dag aan u verzonden. Derhalve vragen wij nog even om uw geduld... Via...
...Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur naar 045 - 400 77 66.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V .
http://www.t-mobile.nl/pe...oneDetails&ProductId=8309
Verwachten ze zoveel toestellen deze week om de komende weken vooruit te kunnen?!
Heb dit via de klantenservice (1200) gedaan vorige week woensdag.
Ze worden 13 augustus verwacht. Nog even afwachten dan maar.
Ik heb hem daar geannuleerd in hoop dat ik een toestel via de webshop van belcompany uit de voorraad van de lokale winkel te krijgen, want die hebben ze wel op voorraad en het was een stuk goedkoperslaay schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:32:
Zie zojuist dat T-Mobile de site weer aangepast heeft! De levertijd is gewijzigd van 8 weken naar 2 weken:
http://www.t-mobile.nl/pe...oneDetails&ProductId=8309
Verwachten ze zoveel toestellen deze week om de komende weken vooruit te kunnen?!
16,95*24= 406,80 euro
Relax 20 met internet en gratis toestel. Eerste 24 maanden gratis internet van 9,95.
[ Voor 10% gewijzigd door GVR op 02-08-2010 15:22 ]
Vaak is het voordeliger. Scheelt bij mij 10 euro per maand en mits ik bij t-mobile wil blijven scheelt het 13 euro per maand.GVR schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:21:
Waarom proberen zoveel mensen hem via internet te bestellen? BIj de Phonehouse (Eindhoven, Woensel) hadden ze hem in de winkel gewoon in beide kleuren op voorraad, en kreeg ik hem mee tegen exact dezelfde voorwaarden (gratis bij 2-jarig vodafone abbo, 1e jaar 50% korting) als op hun webshop.
[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 02-08-2010 15:30 ]
Deze actie geld alleen wanneer je een nieuw abbo afsluit, bij verlenging geld de aanbieding ineens niet. Dit werd ook bevestigd per mail. Trouwe klanten hebben blijkbaar geen recht op kadotjesThomasthomas schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:32:
Ik was van plan vanavond er 1 te bestellen op GSMeasy, maar het is daar nu veranderd, er staat bijvoorbeeld op de home page dat je 2 jaar een bel+sms+web 150 met gratis Desire kan krijgen voor 22,50 per maand (24 maanden), maar als ik er op klik staat er 87 euro bijbetalen.
Nouja, nu is bel+sms+web 24 maanden 27,50, komt uit op 660 euro i.p.v. 647 met de eerste 12 maanden 50% minder... Dat neem ik maar voor lief dan.. Gelukkig krijg je er nog een xbox bij.
E: De Galaxy S is trouwens ook erg aanlokkelijk op GSMeasy at the moment..

Kun je een abbo niet opzeggen, om vervolgens een "nieuw" abonnement af te sluiten? Iemand ervaring mee?
[ Voor 5% gewijzigd door michaeltb op 02-08-2010 15:42 ]
Vaak krijgen nieuwe klanten een hoop korting, bestaande klanten betalen de volle mep. (Bij Hi moet je vertellen dat je overstapt, dan krijg je wel korting)michaeltb schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:41:
[...]
Deze actie geld alleen wanneer je een nieuw abbo afsluit, bij verlenging geld de aanbieding ineens niet. Dit werd ook bevestigd per mail. Trouwe klanten hebben blijkbaar geen recht op kadotjes
Kun je een abbo niet opzeggen, om vervolgens een "nieuw" abonnement af te sluiten? Iemand ervaring mee?
Als je je abbo opzegt en een nieuwe neemt bij de zelfde provider kun je volgens mij geen nummer behoud doen.
Wat je wel kunt doen is je huidige nummer over zetten naar een prepaid kaartje. Oude abbo opzeggen, nieuwe aanvragen, nummer van prepaid naar nieuwe abbo.
Kost een hoop tijd en moeite maar het is een optie voor als een nieuw abbo stukken goedkoper als een verlenging is.
hmm, hoe verleid ik ze precies tot het doen van die aanbieding?JackPoint schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:55:
[...]
Vaak krijgen nieuwe klanten een hoop korting, bestaande klanten betalen de volle mep. (Bij Hi moet je vertellen dat je overstapt, dan krijg je wel korting)
Als je je abbo opzegt en een nieuwe neemt bij de zelfde provider kun je volgens mij geen nummer behoud doen.
Wat je wel kunt doen is je huidige nummer over zetten naar een prepaid kaartje. Oude abbo opzeggen, nieuwe aanvragen, nummer van prepaid naar nieuwe abbo.
Kost een hoop tijd en moeite maar het is een optie voor als een nieuw abbo stukken goedkoper als een verlenging is.

Mijn abbo loopt tot begin januari, kan dus begin september verlengen. En dat moet ook zsm want ik moet het nu met een oude telefoon doen omdat mijn huidige kapot is. Wil het liefst een eenjarig abbo (met zo klein mogelijke bijbetaling)
Bij Hi bellen ze 3-4 maanden voor je abbo afloopt. Ik zei dat ik bij Vodafone aan het kijken was omdat die 3,6 mbit hebben, en Hi maar 1. Je kan ook zeggen dat je de aanbiedingen af aan het kijken bent ofzo. Beetje creatief kun je wel zijn toch?Stefangrp schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:34:
[...]
hmm, hoe verleid ik ze precies tot het doen van die aanbieding?![]()
[...]
Desnoods kun je zeggen dat je weet dat ze een korting geven als je over wilt stappen. "Doe die dan maar meneer
Vorig jaar gedaan met t-mobile, toen lukte het mij wel. Dit jaar helaas niet.JackPoint schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:53:
[...]
Bij Hi bellen ze 3-4 maanden voor je abbo afloopt. Ik zei dat ik bij Vodafone aan het kijken was omdat die 3,6 mbit hebben, en Hi maar 1. Je kan ook zeggen dat je de aanbiedingen af aan het kijken bent ofzo. Beetje creatief kun je wel zijn toch?
Desnoods kun je zeggen dat je weet dat ze een korting geven als je over wilt stappen. "Doe die dan maar meneer"
Verwijderd
Ook ik heb inmiddels meer als 2 weken geleden, 16 juli, mijn Desire bij de Phonehouse via de webshop besteld (Hi-actie), maar nog niks verder van gehoord.MysterX schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 07:21:
Heb 2 weken geleden de Desire bij The Fonehouse besteld. Zie ik paar dagen later op de site een update dat hij begin augustus geleverd wordt. Kijk ik een dag later zie ik dat het abonnement waarvoor ik hem besteld heb is aangepast (20,95 p/mnd + gratis tel. -> 20,95 p/mnd + 189,- tel). Ik toch maar even bellen hoe het zit. Vrouwtje zegt dat ik krijg wat ik besteld heb. Kijk ik vandaag op de site, is de hele Desire telefoon verdwenen!
** Edit **
MysterX laat je het ff weten als jij m binnen hebt? Mag wel eens tijd worden.
Is goed, maar ik vermoed dat jij hem dan eerder krijgt dan ik aangezien ik hem pas 26 juli besteld heb. Wachten duurd langVerwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:53:
[...]
Ook ik heb inmiddels meer als 2 weken geleden, 16 juli, mijn Desire bij de Phonehouse via de webshop besteld (Hi-actie), maar nog niks verder van gehoord.
MysterX laat je het ff weten als jij m binnen hebt? Mag wel eens tijd worden.

Ben benieuwd. Overigens heb ik mijn Desire 19 juli al besteld via klantenservice.
Ook zij geven aan dat het nu geen 6 augustus meer is maar 13 augustus.
HTC kan blijkbaar niet leveren.
Vreselijk omdat er ook geen alternatief is om aan dat toestel te komen.
Update:
Zojuist ook nog gebeld met HTC.com De toestellen worden nog gewoon geproduceerd en het is het probleem van de provider dat ze niet tijdig bestellen en de voorraad op peil houden. Gevraagd naar de levertijd, maar daar mogen ze verder geen uitspraak over doen. Maar de toestellen lijken dus wel leverbaar vanuit de fabriek. Nou daar zakt mijn broek vanaf.
Wie zit er nou van deze twee partijen te liegen?
[ Voor 49% gewijzigd door Harold_S op 03-08-2010 12:46 ]
In de winkel moet je blijkbaar ook 0,01 cent pinnen ter verificatie, bah. Dan maar wachten op belcompany. Is die toch goedkoper.
Verwijderd
Het is toch redelijk bekend dat door de schaarste van de schermen dit toestel slecht leverbaar is...Harold_S schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:28:
Zojuist ook gebeld naar Hi.nl.
Update:
Zojuist ook nog gebeld met HTC.com De toestellen worden nog gewoon geproduceerd en het is het probleem van de provider dat ze niet tijdig bestellen en de voorraad op peil houden. Gevraagd naar de levertijd, maar daar mogen ze verder geen uitspraak over doen. Maar de toestellen lijken dus wel leverbaar vanuit de fabriek. Nou daar zakt mijn broek vanaf.
Wie zit er nou van deze twee partijen te liegen?
Ook zou dus iedere provider ineens slecht hebben ingekocht op de Desire.
"We hebben navraag gedaan bij HTC en ze geven tot op heden aan dat we ze donderdag of vrijdag krijgen."
Bron: T-Mobile forum
Ik blijf in spanning wachten
Geld de vooraad van KPN ook voor HI?ivries schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:13:
Ik heb gisteren gebeld met KPN en inmiddels is de levertijd van de Desire verlengt naar 13 augustus. Tevens wist de mevrouw aan de telefoon te vertellen dat er 400 besteld zijn en er momenteel 302 wachtenden zijn.
Ben benieuwd. Overigens heb ik mijn Desire 19 juli al besteld via klantenservice.
Misschien dat ik nu zelfs langer moet wachten dan t-mobile, maar aan de andere kant 17 euro per maand is ook wel leuk, de gehele looptijd.slaay schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:43:
Laatste statusupdate van T-Mobile is:
"We hebben navraag gedaan bij HTC en ze geven tot op heden aan dat we ze donderdag of vrijdag krijgen."
Bron: T-Mobile forum
Ik blijf in spanning wachten
Zo vandaag geleverd, lekker snelPoweRoy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:49:
Zo net de desire besteld icm verlenging VodafoneHoop dat hij nog geleverd wordt komende week.
(is het trouwens standaard dat je niet de datum moet opgeven van de verlenging?)
Zilvere variant van de Belcompany, nu snel proberen!
[This space is for rent]
Zie een paar posts boven je
ivries schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:13:
Ik heb gisteren gebeld met KPN en inmiddels is de levertijd van de Desire verlengt naar 13 augustus. Tevens wist de mevrouw aan de telefoon te vertellen dat er 400 besteld zijn en er momenteel 302 wachtenden zijn.
[...]
Allebei de 13de pas weer. Dat zou dus de zelfde voorraad kunnen zijn. Van Hi weet ik wel dat ze verschillende voorraden hebben. Als je via de site verlengt is het een andere voorraad als dat je telefonisch doet.Harold_S schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:28:
Zojuist ook gebeld naar Hi.nl.
[...]
Kan ook best dat ze 1 bak medewerkers hebben die voor Hi en KPN werken. Heb ik ook wel eens gedaan, goed opletten welke lijn er op je display staat, dan een andere bedrijfsnaam zeggen
Wanneer heb je besteld dan? Heb hem vrijdagavond besteld en kreeg vandaag te horen: onbekende levertijd.PoweRoy schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 14:46:
[...]
Zo vandaag geleverd, lekker snel
Zilvere variant van de Belcompany, nu snel proberen!
Verwijderd
Dat lijkt me wel anders maak je geen gebruik van de dienstVerwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:29:
Nu sta ik op het punt deze smartphone te bestellen bij t-mobile met een 2 jarig relax 25 abbo. Nu staat er dat de eerste 24 maanden Web 'N Walk Standaard gratis is. Moet WnW dan wel nog selecteren in het bestelscherm?
http://www.belnuzakelijk....ml?id_bundel1article=1699
2 jaar lang 15 euro per maand voor 30 euro flex tegoed (dus 50% korting op je abo) en internet bundel voor 1 euro.
Ohh ik zie nu dat de web&walk plus zelfs gratis is.
[ Voor 7% gewijzigd door Ralpy op 04-08-2010 10:02 ]
Thanks voor de tip, ik heb mijn bestelling bij HI gecanceled en deze afgesloten!Ralpy schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:01:
Voor de mensen die een zakelijk abonement af kunnen sluiten is dit denk ik een hele mooie optie:
http://www.belnuzakelijk....ml?id_bundel1article=1699
2 jaar lang 15 euro per maand voor 30 euro flex tegoed (dus 50% korting op je abo) en internet bundel voor 1 euro.
Ohh ik zie nu dat de web&walk plus zelfs gratis is.
"direct leverbaar" voor zowel de silver als de brown editie!
Ik heb zowieso nog een prive abo bij HI lopen dus die kan ik dan later alsnog verlengen eventueel.
En nog mooier is dat ze niet T-Mobile branded zullen zijn, dus dat zou betekenen dat Froyo er meteen op kan!HTC Desire geleverd
De HTC Desire is eerder geleverd dan verwacht, we hebben echter iets minder gekregen dan verwacht.
Voor degene die telefonisch of online hebben besteld betekent dit dat je morgen een sms en e-mail van AMP Logistics krijgt waarmee je direct online een bezorgafspraak kan maken.
Komende woensdag zal de HTC Desire in de T-Mobile winkels op voorraad zijn, we verwachten komende dinsdag weer een levering. Ik zal hierover een update plaatsen als we de levering binnen hebben.
Apart is dan wel weer dat toen ik zojuist naar de KS belde, het meisje mij vertelde dat de levertijd 8 weken was. Nou no way! Lang genoeg gewacht!De HTC toestellen zijn niet T-Mobile branded.

Blijkbaar zitten de orders van aftersales voor de reguliere orders.
Maar aangezien er voor mij op 8 juli een toestel besteld is, zit ik zeker in de levering die vandaag bij T-Mobile is binnengekomen!
Ben heel erg blij om te lezen dat het toestel niet-branded is, ivm de update!
Twee dagen later kreeg ik bericht dat het langer zou duren, 5 tot 10 dagen.
Nu al een aantal keer met de HI klantenservice gebeld, en telkens een ander verhaal gekregen.
Eerst werd mij verzekerd dat ik binnen 2 dagen mijn toestel zou hebben, na 3 dagen toch maar nog eens gebeld. Toen werd mij gegarandeerd dat ik 'm op 6 aug (of net daarna) zou krijgen.
Vandaag nog maar eens gebeld om te vragen of ik het bezorgadres nog kan veranderen, maar dat kan schijnbaar niet?!
Ook vertellen ze me doodleuk dat de toestellen NOG een week later komen. Op de 6e komen nu Wildfires binnen. Ook verdelden ze me dat de voorraad om -425 staat en dat ze niet kunnen garanderen dat ik er een van die "batch" zou krijgen. (m.a.w. het kan nóg langer duren).
Ik heb het gevoel dat ik een beetje aan het lijntje wordt gehouden door HI, omdat ik het geld dat ik moest bijbetalen direct heb overgemaakt... ze zitten nu al bijna een maand rente te trekken van mijn zuur verdiende centjes... grrr!
Erg vreemd dat HTC volgens een bovenstaande post aangeeft dat de toestellen gewoon goed geleverd kunnen worden.
Zo... dat waren mijn 2 cents...
bedankt dat ik in dit topic effe mijn frustraties mag spuwen!
Juich niet te hard, straks krijg je vodafone praktijken. Sommige desires zijn vanuit vodafone niet branded afgeleverd en achteraf is er een update gekomen om hem branded te maken.slaay schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:37:
Net even gebeld, aangezien ik de Desire krijg als vervangend toestel.
Blijkbaar zitten de orders van aftersales voor de reguliere orders.
Maar aangezien er voor mij op 8 juli een toestel besteld is, zit ik zeker in de levering die vandaag bij T-Mobile is binnengekomen!
Ben heel erg blij om te lezen dat het toestel niet-branded is, ivm de update!
Ben het volledig met je eens. Ze wijzigen iedere keer hun beloftes. Prima dat ze wat later zijn, maar zet het dan ook eerlijk op de website en verander niet steeds opnieuw de datum van uitlevering.daffe32 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:42:
Ik heb het gevoel dat ik een beetje aan het lijntje wordt gehouden door HI, ...
Iedereen week een smsje als ze wat willen verkopen dat is geen probleem voor ze. Maar een berichtje als de datum weer wordt uitgesteld, nee meneer, dat gaat echt niet
Ik vraag me ten zeerste af of 13 augustus nu wel daadwerkelijk iets zal worden uitgeleverd door Hi.
Afijn, de telefoon heet niet voor niks Desire
Onzinnige oneliners worden verwijderd.