Thema topic: WIFI beveiliging
Introductie
Welkom in het thema topic WIFI beveiliging.Onlangs zijn we gestart met een aantal nieuwe items in het Beveiliging & Virussen forum. Een nieuw item zijn de thema topics waarin ruimte is voor discussie over een bepaald wisselend onderwerp.
Deze maand hebben we gekozen voor het thema "WIFI beveiliging". Dit is een vrij breed onderwerp waar steeds meer mensen mee krijgen te maken.
Thema: WIFI beveiliging
Veel mensen maken gebruik van WIFI apparatuur om niet meer gebonden te zijn aan bedrade verbindingen voor computers, laptops, game consoles en andere apparatuur. Met de opkomst van draadloze netwerken is een nieuw beveiligingsvraagstuk ontstaan: hoe zorg ik er voor dat ik mijn draadloze netwerk afdoende beveilig? Welke dreigingen zijn er en wat kan ik doen om maatregelen te treffen?In dit thema topic hopen wij op een open discussie over dit interessante onderwerp.
Voorbeeld reactie
Een voorbeeld reactie zou kunnen bestaan uit het volgende:- Beveilig jij jouw WIFI verbindingen? Waarom juist wel of niet?
- Hoe ziet jouw WIFI netwerk er uit?
- Voor welke beveiligingsmaatregelen heb je gekozen?
- Test je regelmatig je eigen WIFI beveiliging?
- Maak je wel eens gebruik van onbeveiligde WIFI verbindingen van anderen?
- Bij wie ligt volgens jou de verantwoordelijkheid voor het beveiligen van WIFI verbindingen en apparatuur?
Suggesties voor komende thema topics.
Heb je een suggestie voor een volgend thema topic? Dan willen wij van jou horen!Je kunt jouw suggestie achterlaten in het volgende topic: Aankondiging: thema topics
Natuurlijk kun je ook altijd een direct message te sturen naar een van de auteurs van dit thema topic.
Een direct message kun je versturen door te klikken op het

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 15-02-2010 19:09 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum