Oproepje betreffende Supercomputers

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zodra op Tnet een nieuwsposting verschijnt over supercomputers of Computers die straks verschijnen en nog veel capaciteit hebben komen de eerste }:O opmerkingen weer opduiken.

Aangezien wij DPCérs :) nogal veel onderling netjes lijken te kunnen afspreken, kunnen we niet afspreken domme }:O-opmerkingen voortaan op GoT te plaatsen? 't wordt namelijk 'nogal' afgezaagt op Tnet om over irritant nog maar te zwijgen.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 19:50

scorpionv

This space for rent

Volgens mij zit jij te crossposten, dus lees eerst de policy nog maar eens. :(

edit:

Excuses moi, ik bedoelde dit draadje gathering.tweakers.net/showtopic.php/139456 maar dat is van iemand anders.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Je hebt gelijk :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kan geen crosspost ontdekken.

Natuurlijk heb je gelijk en dat weet iedereen ook wel, maar ja, er zullen altijd mensen zijn die reageren... en dan kan je ze het beste maar modereren als -1 [overbodig]

• Delerium
  • Niet online
Op woensdag 07 maart 2001 17:57 schreef scorpionv het volgende:
Volgens mij zit jij te crossposten, dus lees eerst de policy nog maar eens. :(

edit:

Excuses moi, ik bedoelde dit draadje gathering.tweakers.net/showtopic.php/139456 maar dat is van iemand anders.
Nee, dat draadje was al afgelopen voordat de COmpraq posting op Tnet verscheen.
Opeens stonden er 4 postingen over koeien en daarna ging het verder over basketbalvelden. 't zijn diepzielige postingen waar DPC nog wel 's problemen mee zou kunnen krijgen. Aangezien er geen algemene policy over dat soort meuk bestaat meende een soort huishoudelijke meededeling te plaatsen.
Als er ook maar een paar }:O postingen per supercomputer voorkomen kunnen worden dan is mijn doel iig bereikt :).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:54

crisp

Devver

Pixelated

Mee eens, maar meestal worden dit soort posts wel met een -1 troll oid 'beloond', dus je straft uiteindelijk gewoon jezelf als je dat doet.

Intentionally left blank

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Op woensdag 07 maart 2001 18:08 schreef crisp het volgende:
Mee eens, maar meestal worden dit soort posts wel met een -1 troll oid 'beloond', dus je straft uiteindelijk gewoon jezelf als je dat doet.
Psies :)
>:)

* Cookie is blij dat ecteinascidin even het prikkeldraad om de wei van de Dutch Power Coral Ranch afchecked.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1