Duidelijkheid gevraagd omtrent koe-trollen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Ooit ving ik in dit forum iets op over dat reacties als "hoe goed zal een koe daarop presteren?" naar -1 horen te worden gemodereerd, omdat het trollen zijn. Als (helaas niet helemaal duidelijk) voorbeeld: http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=278685
Dit soort reacties kom ik wel vaker tegen, met als enige inhoud een opmerking over de koe. Vaak is het dan ook nog het geval dat ze op +2 interessant staan. Dan de priemende vraag: horen dit soort reacties nou op -1-troll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die draad hoeft ie dat niet te roepen, ik geloof dat de stelling is:

In iedere supercomputer / processor draad waarin iemand roept:

"mooh" , "hoeveel koeien doettie" of iets wat er op lijkt, is onmiddellijk -1 Troll (hoewel ik hem ook wel -1 Overbodig wil geven, troll is soms zwaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind dat ze op "0 - overbodig" thuis horen.

Troll vindt ik het niet, maar bullshit wel.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium geeft toe.

't was mijn ideetje om zuks voortaan als troll te beoordelen, maar daar is nooit consensus over gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
}:O}:O}:O horen in de wei, niet op straat :).

Ok, ik geef onmiddelijk toe; in India denken ze daar heel anders over...

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

http://www2.tweakers.net/nieuws/16049?

Gatverdamme, kommen weer een hoop van die domme }:O. Kunnen we zuks niet trashen of de optie -1 }:O geven.

Nog leuker: alleen postrechten geven voor DPC-draden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Kunnen we die }:O}:O}:O niet bijeen drijven in de wei van de Dutch Power Coral Ranch? Moet toch lukken met al die Texas-rangers hier :D.

Rollin'rollin'rollin', RAWHIDE!
YEEHAAAAHHH!!! *PATS*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 17:51 schreef ecteinascidin het volgende:
........

Nog leuker: alleen postrechten geven voor DPC-draden >:)
-1, flame

DPC != koeien
DPC == RC5
DPC == OGR
DPC == GammaFlux
DPC == SETI@Home
DPC == Genome@Home
DPC'ers == waarschijnlijk het meest betrokken bij t.net, om dan (ookal staat er een smiley achter) DPC meteen af te zeiken is bull, op 4500 leden zullen er altijd wel zulke mensen bijzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Hey SHIT man! Ik geloof dat er iemand op z'n }:O}:O}:Ostaart getrapt is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

testcase, die 100 punten van femme waren volledig rechtvaardig :)

Ik wil alleen maar zeggen dat DPC als een geheel niks met die loze overbodige dingen rondom supercomputers heeft te maken, als jij dat opvat als op m'n staart getrapt zijn, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou gefeliciteerd, die draad over de supercomputer is dus getrashed. Lang leve DPC-reacties.

edit:
, niet getrashed blijkt opeens. Na 3 maanden sleutelen een stabiel netwerk en dan is opeens heeel Tnet vaag aan het worden :? Dan krijg je dit dus.

Begrijpt DPC niet dat die DPC-hitparades en GoT-DPCdelen niet voldoende DPC ruimte zijn? Daar heeft niemand een probleem mee. Neuh, het algemene niveau moet weer verder dalen.
* Delerium pissed omdat er weer een potentiele interesante draad is getrashed.

* Delerium denkt dat íe Mark Timmer een keer moet ICQén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hier is jouw duidelijkheid:

Mensen die de "standaard-opmerkingen" maken over koeien in bepaalde tw.n threads worden vanzelf afgestraft met een -1 [overbodig].
Een soort van word-filter gebruiken heeft geen enkel nut, net zomin als het aanmaken van een extra moderatie als -1 [Koe-shit].

Kortom, de huidige situatie is prima, alhoewel mensen zelf moeten beseffen dat die opmerkingen niet echt gewenst zijn. Doen ze dat niet, dan worden ze daarvoor gestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zou een reactie als die van ecteinascidin persoonlijk waarderen met een -1, Flamebait.
En alle }:O-reacties horen op 0-niveau thuis, en niet op -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb daarover dus een topic geopend op DPC (jouw tuin zeg maar :)) om bij een aantal DPCérs een bel te rinkelen dat overloop nou dus niet gewenst is (is het algemeen bekend? neuh. Nu wel).

Hiero zitten we een beetje te klieren en broeden om zulke meuk voortaan beter te kunnen aanpakken, want 'gewoon overbodig' begint een beetje te soepel te worden.

Die draad in DPC is dus zuiver opvoedend bedoeld met zowel de DPC-belangen als Modbelangen in het achterhoofd.

* Delerium spaart voor een flushje voor Dsmarty, kijkt alleen nog ff tot de 20k is bereikt (volgende week :P)

[edit]
Op woensdag 07 maart 2001 19:03 schreef wildhagen het volgende:
Ik zou een reactie als die van ecteinascidin persoonlijk waarderen met een -1, Flamebait.
En alle }:O-reacties horen op 0-niveau thuis, en niet op -1.
OK, ik ben een beetje licht ontvlambaar in deze zin, maar DPC-opmerkingen overal tussendoor loeien verknallen het gehele niveau van de site die we allemaal een beetje omhoog willen hebben. Tegen 1 blaat-opmerking moet je al 10 +4én zetten wil een buitenstaander niet de indruk krijgen dat het een blaatsite is.

* Delerium steekt teveel Energie in Tnet/GoT om het zo simpel kapot te laten gaan.
Ik heb in principe geen reet met deze site te maken en weet dat ik ook expendable ben. Dat houdt niet in dat ik niets hoef te doen. En als ik iets doe dat ik anderen het onbekommerd teniet laat doen.

[edit2]
[TMFmode aan]
En alle -reacties horen op 0-niveau thuis, en niet op -1.
Een 0-posting is ervoor om posters te laten zien dat hun postingen niet veel inhoud hebben en net zo goed achterwege hadden kunnen lijven. Doel van zuks is om mensen te laten zien dat zuks overbodig is. Op den duur sterft het dan uit (zoals de klassieke 'first-post' die sinds deze week terug is :(). Aangezien Moooh-postingen blijven wederkeren lijkt het erop dat mensen doelbewust aan het trollen zijn => -1 troll.
[/TMFmode]
* Delerium kan uiteindelijk alles redelijk uitleggen :o.

[edit3] Na al dat getype blijkt dat net als voordeurdelen toetsenborddelen niet zo'n goed idee is. Voor de duidelijkheid: ik deel met Jaymz |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

Ook al ben ik er niet, toch ben ik er:)

Hè ecteinascidin ? >:)
-------------------------------------------
updeet: en ik ben er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

En alle -reacties horen op 0-niveau thuis, en niet op -1.
Hmm, weŽll see about that:

TROLL

Onze t.net mod-faq

'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren [Check]

De bron

provocative posting to a newsgroup intended to produce a large volume of frivolous responses. [Check]
The result of such postings is frequently a flood of angry responses. [Check]
Troll threads also frustrate people who are trying to carry on substantive discussions in a newsgroup. [Check]
People post such messages to get attention [Check]

Please deal with trolls constructively.

dikke lul drie bier: Iedere koe in een supercomputer thread is een keiharde troll. Naar de kelder met die handel!

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik heb er ook weer fijn een paar omlaag laten storten. 1x is grappig...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1