Ik heb daarover dus een topic geopend op DPC (jouw tuin zeg maar

) om bij een aantal DPCérs een bel te rinkelen dat overloop nou dus niet gewenst is (is het algemeen bekend? neuh. Nu wel).
Hiero zitten we een beetje te klieren en broeden om zulke meuk voortaan beter te kunnen aanpakken, want 'gewoon overbodig' begint een beetje te soepel te worden.
Die draad in DPC is dus zuiver opvoedend bedoeld met zowel de DPC-belangen als Modbelangen in het achterhoofd.
* Delerium spaart voor een flushje voor Dsmarty, kijkt alleen nog ff tot de 20k is bereikt (volgende week
)
[edit]
Op woensdag 07 maart 2001 19:03 schreef wildhagen het volgende:
Ik zou een reactie als die van ecteinascidin persoonlijk waarderen met een -1, Flamebait.
En alle }:O-reacties horen op 0-niveau thuis, en niet op -1.
OK, ik ben een beetje licht ontvlambaar in deze zin, maar DPC-opmerkingen overal tussendoor loeien verknallen het gehele niveau van de site die we allemaal een beetje omhoog willen hebben. Tegen 1 blaat-opmerking moet je al 10 +4én zetten wil een buitenstaander niet de indruk krijgen dat het een blaatsite is.
* Delerium steekt teveel Energie in Tnet/GoT om het zo simpel kapot te laten gaan.
Ik heb in principe geen reet met deze site te maken en weet dat ik ook expendable ben. Dat houdt niet in dat ik niets hoef te doen. En als ik iets doe dat ik anderen het onbekommerd teniet laat doen.
[edit2]
[TMFmode aan]
En alle -reacties horen op 0-niveau thuis, en niet op -1.
Een 0-posting is ervoor om posters te laten zien dat hun postingen niet veel inhoud hebben en net zo goed achterwege hadden kunnen lijven. Doel van zuks is om mensen te laten zien dat zuks overbodig is. Op den duur sterft het dan uit (zoals de klassieke 'first-post' die sinds deze week terug is

). Aangezien Moooh-postingen blijven wederkeren lijkt het erop dat mensen doelbewust aan het trollen zijn => -1 troll.
[/TMFmode]
* Delerium kan uiteindelijk alles redelijk uitleggen
.
[edit3] Na al dat getype blijkt dat net als voordeurdelen toetsenborddelen niet zo'n goed idee is. Voor de duidelijkheid: ik deel met Jaymz

.