Toon posts:

help mij Svp computersamenstellen High

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ,

Ik ben al een tijdje lid alleen nooit gepost wel heel wat gelezen (uitgelogd meestal,was username pw kwijt ;)) en nu
Ik probeer zelf samen te stellen en zit ik al enige dagen te twijfelen wat voor een PC desktop ik nou moet samenstellen ik heb al heel veel sites bezocht waar ik moet kopen maar ik kan alleen via paypal betalen heb geen zin meer om te wachten en sta echt op het punt om over te stappen naar een goede PC voor voornamelijk GAMEN(ik wil nieuwe spellen makkijlijk kunnen draaien en toekomst gericht moederbord) en POKEREN ik had een PC echt een heel oude pentium (is kapot nu al een hele tijd en zit nu vaak op mijn broertjes pc die ook niet goed is pentium 4 :)

Nou ik heb al maanden terug een pc willen kopen maar dat kon opeens niet meer :) nu wel gelukkig eindelijk maar het is moeilijker dan ik in de eerste instantie dacht

Maar ik hou dus iniedergeval van gamen,pokeren,dowloaden en wil sowiezo een goede Videokaart 5870 1g asus 99%zeker of misschien 5850 2 x wat is eigenlijk slimmer beter ? ik kan later toch weer extra 5870 kopen ? maar past dat in mijn zelfsamengestelde Pc ? (ik weet niet hoe ik een paint af beelding kan plaatsen dus ff zo srry)Aantal Product Stukprijs Totaalprijs 1
verwijderen Harddisks Montageframe
(Art.-Nr.: AZZ#79)
Quiet Drive (Koeling en geluidsdemper) € 28,99*€ 28,99*
1
verwijderen Harddisks 3,5 inch SATA
(Art.-Nr.: AFBW06)
WD15EARS (1.500 GB) € 89,90*€ 89,90*
1
verwijderen Harddisks Toebehoren
(Art.-Nr.: AZZ#66)
Silent Savior (voor 3,5" Harddisks) € 14,99*€ 14,99*
1
verwijderen CPUs Socket 1366
(Art.-Nr.: HT1I12)
Core™ i7 920 (4x 2666 MHz) € 259,-*€ 259,-*
1
verwijderen DVD-reWriters Serial-ATA
(Art.-Nr.: CEBL0H)
H22LS30 (22 / 8 / 16 speed) € 24,99*€ 24,99*
1
verwijderen Grafische kaarten ATI Radeon HD5000
(Art.-Nr.: JCXVV9)
EAH5870/2DIS/1GD5 (ATI Radeon HD5870) € 389,-*€ 389,-*
1
verwijderen Moederborden Socket 1366
(Art.-Nr.: GTEA08)
Rampage II GENE (Intel® X58) € 199,90*€ 199,90*
1
verwijderen Solid State Disk 2,5 inch SATA
(Art.-Nr.: IMHMW3)
SSDSA2MH080G2C1 (80 GB) € 229,90*€ 229,90*
1
verwijderen Headsets Draadloos
(Art.-Nr.: KH#C09)
HS-1200 Digital Wireless (Hoofdbeugel) € 78,99*€ 78,99*
1
verwijderen CPUs Koelers
(Art.-Nr.: HXLY25)
Orochi Rev. B (478, 754, 775, 939, 940, AM2, AM2+, 1366, AM3) € 59,90*€ 59,90*
1
verwijderen Behuizingen Midi Tower
(Art.-Nr.: TQXA63)
Performance One P-183 (4 x) € 114,90*€ 114,90*
Subtotaal:€ 1.490,46*

bijkomende verzendkosten

Totaalprijs:€ 1.490,46*

incl. 19% BTW. € 237,97

Sorry ik hoop dat het nog leesbaar word maar dit is allemaal bijna zeker dat ik ga halen is dit wel allemaal compatible ofzoiets ? wat voor extra`s moet ik hier nog bij halen ? wat voor voeding heb ik minimaal nodig ? en welke monitor is het best voor gamen en pokeren? ik wil 24 inch of 22 inch geen ghosting hebben bij gamen en ms2 (moeilijk allemaal ) later wil ik nog een paar schermen halen voor eyefinity denk ik
Past alles wel in die anteq kast ? wat als ik later een extra videokaart koop past ie dan ook nog :)??

Graag hoor ik van jullie wat vinden jullie van deze samenstelling is dat goed of kan het beter prijsverschil is niet heel erg maar ik hoef ook niet het allerbeste ? ik moet nog wat dingen erbij doen monitor, voeding, muis misschien vergeet ik iets ..

Ik download ook heel veel films en speel 4 tafels poker, enzo ik heb in iedergeval gezien dat ssd 1* een must is voor opstarten (toch?)enzo en dan 1 hardeschijf voor opslaan (kheb nog geen idee hoe ik dat moet opstellen straks maar dat zie ik dan wel weer ) pfft wat vinden jullie zit er iets doms tussen wat eigelijk weggegooid geld is? Ik ben moe van al dat lezen de afgelopen dagen enige hulp zou lekker zijn . :))))
Oh ja moet ik nog extra kabels kopen of zo? Ik wil heel veel maar heb er eigenlijk weinig verstand van tot nu .

Bedankt allemaal alvast voor het lezen

.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja en wat voor geheugen ??? 1333 0f 1600 mhz ??? welk merk is het beste ik kingstonhyperxtripple 6 of 1066 en ik ga windows 7 gebruiken .

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk hier eens: [BBG] Game- en high-end gamesysteem maart 2010. Daar kun je ook over alternatieve configuraties discussieren, maar je zult dan wel zelf voorwerk moeten doen.

Ook een tip: probeer wat gestructureerder te schrijven. Het komt nu erg ADHD over en is moeilijk te begrijpen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07-2025
Aan een 750 a 800 wat voeding moet je zeker meer als voldoende hebben.
Maar een SSD is deze dagen nog geen must; je hebt inderdaad dat je computer iets sneller opstart en in-game laden sommige dingen wat sneller, maar de games zijn er ook op gebouwd dat ze op 'ouderwetse' harde schrijven draaien. Tegenwoordig zijn SSD's als wel wat betaalbaarder, maar nog lang niet zo goedkoop tov prijs per GB, maar de je hebt dan wel veel betere performance, zowel in lees- en schrijf- snelheden als in geluidsproductie al, als dat van belang is, dus je moet het er voor over hebben.
En bij het geheugen moet je ook kijken naar de timings, maar met qua performance zal je hier niet veel verschil merken denk ik.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Heel wat gelezen, behalve de FAQ?

Gebruik de link van Gambieter om te bepalen wat je nodig hebt..

En lees de FAQ om te zien dat boodschappenlijstjes-topics niet gewaardeerd worden.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.