Configuratie PC Alternate.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevengemini
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 14:32
Graag zou ik jullie meningen willen over de volgende configuratie die ik heb samengesteld. Nog niet besteld overigens.

Alvast bedankt!

(average pc user)

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/8107/pcalternatekoc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Tsja, wat moet ik zeggen.
Ik kan het beter aan jouw vragen...

Wat vindt je er zelf van. Waarvoor ga je het gebruiken. etc.etc.etc..........

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

mooie pc, maar hij hoort hier niet. Vanaf 2009 mogen er geen losse configuraties gepost worden in CSL.
Dit moet in de BBG topics gepost worden.

Verder vraag ik mijzelf af waarom 2 hardeschijfen van verschillende merken. En wat zijn de eisen aan de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Als jij er tevreden mee bent...

Waarom 2 verschillende HDD's?
brilsmurfffje schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:40:
Verder vraag ik mijzelf af waarom 2 hardeschijfen van verschillende merken. En wat zijn de eisen aan de pc?
Stickers tonen groen en zwarte kleur. Ik vermoed green edition en een black edition...

[ Voor 74% gewijzigd door Big Womly op 12-02-2010 14:43 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

mbsaerens schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:40:
Als jij er tevreden mee bent...

Waarom 2 verschillende HDD's?

[...]

Stickers tonen groen en zwarte kleur. Ik vermoed green edition en een black edition...
Juh, maar dan nog, waarom? Is totaal 2TB, maar ik gok dat het gaat om het snelheidverschil.
Pleur er ipv die BE lekker een SSD in of een Velociraptor. Das nog veel sneller.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica