Gaat het werken?

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo!

Ik ben voor een half jaar in Canada i.v.m. stage en wil hier een PC samenstellen. Voorheen altijd succesvol van de Bestbuy guide gebruik gemaakt op tweakers, maar hier is dat wat lastiger gezien ze niet dezelfde producten hebben. Nu heb ik onderstaande Pc samengesteld, denk dat het gaat werken... maar weet het niet zeker. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
  • Intel Core 2 Duo E8400 Socket LGA775, 3 GHz, 1333 MHz FSB, 6MB L2 Cache, 45nm (Retail Box) (BX80570E8400)
  • Antec Three Hundred Gaming Case ATX 3/0/(6) 2xUSB Audio No PS
  • Antec TP-550 Truepower New 550W Continuous Power Supply
  • Gigabyte GA-EP45T-UD3LR Socket 775 Intel P45 + ICH10R Dual-Channel DDR3 2000+/1333/1066/800Mhz GigaLAN 7.1-Ch HD Audio 6x SATA 3.0Gb/s Support 1600Mhz FSB ATX
  • Samsung SyncMaster 2494HM Full HD 1080p, 24" Widescreen LCD Monitor - Black , 1920 x 1080, 50000:1, 16:9, 5ms, DVI-D, HDMI, Tilt, Pivot and Height Adjustable (Retail Box)
  • Samsung SH-S243D/BEBE SATA 24X Black DVD Writer OEM
  • Kingston ValueRAM 2GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (KVR1333D3N9/2G)
  • Hitachi Deskstar 1TB 3.5" SATAII 7200rpm 32MB Cache OEM (0F10383)
  • PowerColor (AX5850 1GBD5-MDHG)(DIRT2 Edition) ATI Radeon HD 5850 Chipset (725Mhz) 1GB GDDR5 Dual Display DVI/HDMI PCI-Express 2.1 Graphics Card
Alvast heel hartelijk bedankt!!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41
Zoveel verschil zie ik niet in de onderdelen, behalve dat je een al wat minder courante socket/cpu gebruikt. Hebben ze geen 1156 of bv AM3 onderdelen? Wat wil je er trouwens mee gaan doen en wat is je budget.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is een i7 systeem niet een betere optie? Zeker icm die videokaart is de extra CPU kracht geen luxe.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden! Klopt, het verschil is ook niet zo heel groot... alleen ik kan niet precies degene uit de bestbuy vinden. De webshop waar ik gebruik van maak is http://www.canadacomputers.com.

Met de Pc zal ik veel internetten, school en werk gerelateerde dingen doen, maar ook intensief gamen en ben thuis redelijk high-end gewend.

Heb gekeken voor 1156, onderstaande beviel me wel kwa prijs... Voldoet deze of heb ik een duurdere nodig?

Asus P7H55-M Pro Socket 1156 Intel H55 Chipset Dual-Channel DDR3 2133(O.C.)/1333/1066/800Mhz Gigabit LAN 8 Channel HD Audio 1x PCI Express 2.0 x16 Slots & 6x SATA 3.0Gb/s, 6x USB 2.0 Micro ATX

Wat de i7 betreft, thuis heb ik een pc met dual-core E8400 en dat loopt goed, speel MW2 en BC2 op z'n hoogst... Is quad-core niet nog steeds een beetje overbodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik denk persoonlijk dat bovenstaand systeem zeker wel zal voldoen aan uw eisen. Vooral prijs/prestatie is zeker wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Quad core is nu niet altijd nodig, maar ik neem aan dat je over een jaar of twee alsnog deze pc wilt gebruiken?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je haalt de Best Buy guides aan. Die staan niet voor niets in Complete Systemen & Laptops. Beetje raar dat je dan in Processors, Moederborden & Geheugen een topic opent :o

Move PMG -> CSL

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:05:
Wat de i7 betreft, thuis heb ik een pc met dual-core E8400 en dat loopt goed, speel MW2 en BC2 op z'n hoogst... Is quad-core niet nog steeds een beetje overbodig?
Nog niet, wel toekomstbestendiger. Als er meer zware spellen als GTA4 komen kan een E8400 het wat moeilijk krijgen. Ook speelt het vooral dat een E8400 eigenlijk te duur is voor wat ie kan, hij is even duur als een phenom II x4 en die is toch mooi veel sneller. In die webshop zie ik dat de phenom II x4 955 ook maar $5 duurder is dan een E8400. s775 is al een tijdje niet meer in ontwikkeling en dat is te merken, in prijs/prestatie wordt s775 voorbijgestreefd door AM3.

[ Voor 16% gewijzigd door bwerg op 12-02-2010 00:24 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:21:
Je haalt de Best Buy guides aan. Die staan niet voor niets in Complete Systemen & Laptops. Beetje raar dat je dan in Processors, Moederborden & Geheugen een topic opent :o

Move PMG -> CSL
Bedankt voor de move, had zitten kijken maar die blijkbaar over het hoofd gezien en zag een soortgelijke vraag hier staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Over twee jaar ben ik waarschijnlijk terug in Nederland en verkoop deze pc dan weer hier, het is meer iets tijdelijks.. Begrijp dan dat een duo-core voldoende is, bedankt!!

Kan inderdaad voor de phenom 2 gaan bwerg, goede tip! Nam intel, omdat ik daar wel goede ervaringen mee heb. Wat voor moederbord raadt je aan bji de Phenom 2 met deze setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica