wd media player live

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen.

Ik heb een wd media live aangeschaft en ben op het netwerkgedeelte
Ik kan wel in mijn netwerkhardeschijf wel kijken en zie ook de video besteanden (mkv, avi, mpeg)
maar als ik de bestanden wil afspelen geeft hij aan dat ik moet controleren of deze bestanden wel
uitgevoerd kunnen worden door het aparaat.
Maar nu komt het vreemde als ik deze bestanden op een stick zet kan ik ze wel gewoon afspelen.

Ik hoor graag reacties

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
lol. verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door midego op 11-02-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk heb ik er zelf niet zo veel aan gedaan omdat ik het probleem niet snap.
Als ik mijn netwerkschijf kan benaderen en zelfs de films kan zien die ik wil openen waarom kan ik deze dan niet afspelen.
Wel ben ik bezig geweest om via een pc en mediaplayer films te streamen naar mijn live box.
Dit gaat voor bepaalde films wel zoals avi en mpeg maar iso, mkv en .st bestanden niet.
ik heb bewust een netwerk schijf om mijn films af te spelen dus wil eigenlijk niet streamen vanf een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Je weet overigens dat je wel rechten moet instellen op je netwerkschijf/NAS zodat de WD TV zijn ding kan doen? Ik weet niet wat jij verstaat onder een 'netwerk schijf' maar ik ga er even vanuit dat je een NAS bedoelt. Ik heb bijv. een WD TV Live met een DNS-323. Hierin heb ik een aparte usert met ftp/network acces moeten maken voor de WD TV. Alleen op die manier kan hij er mee aan de haal.

Overigens, is het verstandig de NAS/netwerkschijf te benaderen middels Network share ipv Media Server

en uiteraard kan je hier [WD TV Live] Ervaringen topic wat meer info vinden over dit alles :)

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 12-02-2010 09:55 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt ik benader hem gewoon als netwerkshare. ik heb inderdaad rechten op mijn nas (Thecus N2100 ). ik heb een inlog gemaakt en log ook op die manier in met mijn live player. als ik geen rechten heb tot deze schijf kan ik toch ook niet op mijn schijf komen en de bestanden zien? if mis ik hier wat in. kan het zijn dat mijn router (linksys) iets tegenhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:11:
klopt ik benader hem gewoon als netwerkshare. ik heb inderdaad rechten op mijn nas (Thecus N2100 ). ik heb een inlog gemaakt en log ook op die manier in met mijn live player. als ik geen rechten heb tot deze schijf kan ik toch ook niet op mijn schijf komen en de bestanden zien? if mis ik hier wat in. kan het zijn dat mijn router (linksys) iets tegenhoud?
Heb je ook lees en schrijf rechten gegeven? Staat je NAS daarnaast ook in de WORKGROUP? Probleem is namelijk dat de WD Live daar niet mee om kan gaan als een networkshare in een andere network group staat

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem inderdaad in de workgroup gezet om hem zo hetzelfde te zetten als de wd live. vind het wel vreemd dat je dit niet kan wijzigen op de wd live. ik ga toch vanavond nog even proberen om een aparte inlog te maken voor de wd live. hij staat nu ingelogt op een standard inlog naam en password die ik op me nas heb staan, misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zojuist er weer een tijd mee bezig geweest maar zonder resultaat.
Ik heb me hele netwert in de naam workgroup gezet.
Ik heb zelfs een andere router geprobeert (belkin) maar ook dit helpt niet. het lijkt dus wel of het in mijn nas zit. maar heb nog geen idee. dus als je nog wat tips hebt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand?????
Pagina: 1