"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Tja, wat dat betreft kom ik wederom weer op een zelfde probleem uit; namelijk dat deze spec op dit moment nog niet goed te filteren valt. Enkele ogenblikken geleden nog zelfde gevalletje hier gehad: [Feat] Aantal poorten bij netwerkapparatuur
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Ik zit momenteel met dezelfde vraag en kwam via de zoekfunctie dit topic tegen. Ik vroeg me af wanneer dat wel mogelijk zal zijn als het ooit al mogelijk zou zijn?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nope, helaas is dit nog steeds niet gebeurd omdat het erg arbeidsintensief is dit te realiseren. Het is absoluut een grote wens van veel gebruikers (de vraag komt vaker naar voren) en ik zie het zelf ook graag verschijnen, maar het staat echt even in de wacht.
Is zoiets niet mogelijk door gebruikers het werk laten doen? Als flink wat mensen elk een paar kasten doen kom je toch al een heel eind? Of is dat technisch niet te realiseren?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nou , de specificaties staan er al in. Als je een product opent, zie je in de specificaties de hoeveelheden. Sinds kort werkt dit ook in de kolommen. Het probleem is dat het technisch complex is deze informatie in een filter te verwerken.
Ah oke, zou het dan simpeler zijn het met checkboxes te doen of is dat ook vrij complex? Het zou wel een erg nuttige feature zijn maar zo te horen is het ingewikkelder dan het lijkt. Moet dan wel zeggen dat ik zelf ook totaal geen programmeur ben.
De enige tussenoplossing is de huidige. De devvers zijn ervan op de hoogte dat dit een wens is die bij veel gebruikers en medewerkers hoog op het lijstje staat. Ze zijn echter druk en er staan ook een aantal grote projecten op stapel. Dus helaas moet deze klus steeds naar voren worden geschoven.
Dan wachten we het gewoon geduldig af
Bedankt voor het reageren
Pagina: 1