[Feat] Aantal poorten bij netwerkapparatuur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56
Ik zat zojuist even te kijken naar netwerkswitches en het viel me op dat ik niet kan filteren/sorteren op het aantal poorten. Is het geen idee om dat toe te voegen? Zeker bij bijvoorbeeld switches is het aantal poorten wel van belang, maar ook bij routers enzo kan het best van pas komen lijkt me :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
De categorie netwerkapparatuur mag sowieso wel eens wat aandacht hebben, die staat dan ook ergens op de agenda. Helaas staan er nog wel wat dingen voor, zodat het niet op heel korte termijn zal gebeuren. Het filteren op aantal poorten is technisch (nog) niet mogelijk. Dit omdat deze specificatie verschillende invoervelden kent die met variabele waarden ingevuld kunnen worden. Hetzelfde probleem zijn we al eerder tegengekomen:
[BUG] Rack afmeting filter bij 19" behuizingen doet niets

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Is dat niet op te lossen via een afgeleide spec waarin de waardes van de verschillende opties van de huidige spec worden opgeteld en worden getoond als aantal poorten incl. filter optie? Of ligt dat buiten de mogelijkheden van de afgeleide specs?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr