OS 2010 topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Komt er nog een Olympische Spelen topic?
Ik wil er wel 1tje openen, maar heb niet vaak de tijd om het te updaten.

De spelen beginnen al over 2 dagen, dus nu is het juist interessant om over dingen te speculeren.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:02
Misschien een OS themaforum? Topics kunnen dan later naar NSTM worden verplaatst.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Een WK 2010 themaforum komt er sowieso weer wmb, dat heeft zijn nut wel bewezen tijdens andere grote voetbaltoernooien elke 2 jaar.

Ik vraag me af of een deze OS genoeg aanleiding vormen voor een themaforum. Het is niet dat ik op zich tegen ben, maar is er niet genoeg 'ruimte' voor in NSTM? (overigens, als het storm loopt kan een forum alsnog zo worden aangemaakt, dat is het probleem niet ;) ).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Jullie weten wel dat het vrijdag al begint he...

Huub Huub Barbatruc!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Doe anders een multi-user TS, gewoon er in zetten dat je niet heul veul tijd hebt om de boel bij te houden en voeg geïnteresseerden om te helpen toe O-) 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de winter OS normaal gesproken niet heel erg volg, maar is het niet gewoon een idee om per sport waar (veel?) Nederlanders aan meedoen, een apart topic te maken, en één centraal topic voor de overige sporten?

Ik heb nu niet heel erg het idee dat het superstorm loopt, maar als dat wel zo is merken we het ook snel genoeg. Hoe lang duren die spelen eigenlijk?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

12 tot 25 februari

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hm dat is ook een niet al te lange periode.... ik denk toch dat NSTM het aangewezen forum is.

Even opgeziocht van voorgaande jaargangen OS:

Suggestie: Themaforum Olympische Spelen
[TF]Tijd voor een nieuw themaforum
[Thema Forum] Olympische Winterspelen Turijn?

reacties van mij en NSTM-mods zeggen daar -denk ik- genoeg, ik zie ook niet echt reden dat het met dit jaargang anders gaat worden :P

tenzij er hier nog een NSTM mod met een andere mening langsfietst, uiteraard ;)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
LuNaTiC schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:57:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de winter OS normaal gesproken niet heel erg volg, maar is het niet gewoon een idee om per sport waar (veel?) Nederlanders aan meedoen, een apart topic te maken, en één centraal topic voor de overige sporten?

Ik heb nu niet heel erg het idee dat het superstorm loopt, maar als dat wel zo is merken we het ook snel genoeg. Hoe lang duren die spelen eigenlijk?
Naast schaatsen doet Nederland ook nog mee met Shorttrack (2 mannen, 3 vrouwen); Bobsleeën (Tweemansbob mannen, viermansbob mannen, tweemansbob vrouwen); en Snowboarden (1 man, 1 vrouw).

Ik verwacht dat aparte topics voor die laatste sporten dan ook niet veel posts zullen trekken. Hoogstens wat posts als het goed gaat; veel discussiewaarde zal er verder niet zijn, denk ik.
LuNaTiC schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:53:
Ik vraag me af of een deze OS genoeg aanleiding vormen voor een themaforum. Het is niet dat ik op zich tegen ben, maar is er niet genoeg 'ruimte' voor in NSTM?
Mee eens. Eventueel een los schaats-topic kan wel; meer zal niet nodig zijn verwacht ik...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Laten we dan gewoon een schaats topic doen en een 'overig' topic, en dan kijken hoe dat gaat lopen? Opsplitsen bij veel activiteit kan altijd nog, een nieuw forum creëeren kan ook altijd.

Maar ik vind zo'n leeg forum altijd zo'n triest aanblik, kan me niet echt voorstellen dat dat binnen 2 weken een volwaardig forum verdient. En de discussiewaarde na afloop van die Spelen lijken me ook miniem :)

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
ok...
1 algemeen OS topic.
en 1 schaatstopic.

Ik wil best deze aanmaken. Wie wilt meehelpen?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zie dit topic nu pas. Ik neem aan dat het geen probleem is zoals het nu gaat (per afstand een topic, en een algemeen topic)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me niet nee, als je hem daarna tof tagged kun je de topics bijelkaar scharen en onder http://gathering.tweakers...m/2/tag/olympische+spelen terugvinden :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1