The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Mocht NST alsnog overlopen van de OS-topics, kan er altijd nog even een forum aangemaakt worden uiteraard
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat is makkelijk, maar ik zal 't onderbouwen, omdat jij 't bent.
• Je kunt niet voor iedere wedstrijd een draad openen, zoals dat bij 't EK wel kon. 2 mogelijke gevolgen: heel veel kleine, korte draadjes voor iedere wedstrijd of 'grote' topics over 1 genre. Atletiek, zwemmen, etc. Beide systemen werken niet volgens mij.

• Het hoofdonderwerp wordt misschien wel die BBC documantaire over corruptie binnen het IOC, gezien de interesse (als ik nu kijk naar GoT zonder TF over OS), niet denderend is.
• 'k Zal dit draadje afwachten over de interesse hiernaar, maar ik verwacht dat die minimaal zal zijn. Dit gebaseerd op de gemiddelde leeftijd van 18~22 op GoT (is onderzoek naar gedaan
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 19:18:
Volgens mij hoort dat gewoon in NOS.
WOS is voor Windows zooi, NOS is voor overige OS'en
Bedankt, ik wist dat deze opmerking zou komen
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Een eigen ervaringentopic, misschien een foto-topic?
Er is voldoende sport om heel NSTM te flooden, ik ben niet echt overtuigt van een gebrek aan animo.
- moto-moi
- Registratie: Juli 2001
- Laatst online: 09-06-2011
Ja, ik haat jou ook :w
:strip_icc():strip_exif()/u/29534/moto-icon.jpg?f=community)
In NSTM zie ik 4 topics over de olympische spelen, waarvan er 3 zijn gesloten (met ongetwijfeld logische redenen), dat ene topic heeft maar liefst 98 replies op dit moment, dus om te stellen dat NSTM overloopt van de O.S. topics gaat me even iets te verEcteinascidin schreef op 15 augustus 2004 @ 13:08:
Er is voldoende sport om heel NSTM te flooden, ik ben niet echt overtuigt van een gebrek aan animo.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
In NSTM in 1 topic ga je gewoon minder posten. Als er een apart subforum zou zijn denk ik dat het aantal topics heel snel op een acceptabel aantal zou zitten. En dan idd met de onderwerpen die Ecteinascidin noemt.
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-08-2004 10:31 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
- curry684
- Registratie: Juni 2000
- Laatst online: 06-09 00:37
left part of the evil twins
:strip_exif()/u/7759/red_cat.gif?f=community)
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Het is idd een beetje laat om nu nog een TF te gaan openen terwijl ze al een paar dagen bezig zijn
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Vind je dat gek, 4 weken voordat de Spelen überhaupt begonnen zijn. Ik denk zelf dat een TF: OS veel kan toevoegen. In NSTM werd een discussie of taekwando wel of geen olympische sport gesloten en verwezen naar het groot Olympisch topic.curry684 schreef op 16 augustus 2004 @ 10:48:
Beetje laat nu, nu de Spelen feitelijk al bezig zijn. Ten tijde van [rml]curry684 in "[ TF]Tijd voor een nieuw themaforum"[/rml] was het animo nog minimaal
Beter laat dan nooit.outerspace schreef op 16 augustus 2004 @ 11:01:
Het is idd een beetje laat om nu nog een TF te gaan openen terwijl ze al een paar dagen bezig zijn
Dat er weinig animo is in Nederland voor de Olympische Spelen bestrijd ik. Als je kijkt naar de kijkcijfers, dan zie je dat die toch heel hoog zijn:
En dan nog te bedenken dat redelijk wat mensen nog op vakantie zijn.Zwemmen: 3.426.000
Turnen: 1.926.000
Honkbal: 1.909.000
Badminton: 1.783.000
Hockey: 1.757.000
Vollybal: 1.616.000
Wielrennen: 1.521.000
Roeien: 1.358.000
Bron: http://medialog.blogspot.com/
Het is in een groot topic altijd vrij lastig om goed te discussiëren (vaak meerdere discussies lopen door elkaar) en ik denk dat dat dan ook afstotend werkt (in ieder geval wel bij mij).moto-moi schreef op 16 augustus 2004 @ 09:54:
In NSTM zie ik 4 topics over de olympische spelen, waarvan er 3 zijn gesloten (met ongetwijfeld logische redenen), dat ene topic heeft maar liefst 98 replies op dit moment, dus om te stellen dat NSTM overloopt van de O.S. topics gaat me even iets te ver
Overigens zijn er nu al best veel discussies geweest over de Olympische Spelen en de KPN, een overzicht (waarvan veel inderdaad wel hetzelfde):
Olympische Spelen - deel 1 (NSTM)
XS4all en KPN breedbandportal (NSTM)
Online Olympische spelen volgen (SG)
[rml][ Olympische Spelen] Online wedstrijden live zien?[/rml] (NSTM/dicht)
[rml][ olympische spelen] Minst populaire sport: tkd[/rml] (NSTM/dicht)
Het grote Olympische Spelen topic - Athene 2004 (NSTM/dicht)
Ik sluit me dus bij Mr. Liu, Ecteinascidin, Alfredt en Zwerver aan.
- curry684
- Registratie: Juni 2000
- Laatst online: 06-09 00:37
left part of the evil twins
:strip_exif()/u/7759/red_cat.gif?f=community)
Ja?elnino schreef op 16 augustus 2004 @ 11:50:
[...]
Vind je dat gek, 4 weken voordat de Spelen überhaupt begonnen zijn.
Er is toen gevraagd of er draagkracht voor zou zijn, waarna het eventueel een week of 2 voor de opening gestart had kunnen worden. Er werd niet gevraagd 'kunnen jullie morgen 10 topics in het TF openen'. De animo bleek nogal afwezig getuige de reacties.
Het groot Olympisch topic staat ondertussen al op een 'whopping' 99 replies... en je noemt welzeker 3 andere topics op die niet wegens dubbel of whatever op slot stonden. Tja, dat kan ik niet echt beschouwen als genoeg vulling om een los TF met 20 topics per 2 dagen te vullen: dan heb je nog geen 5 replies per topicIk denk zelf dat een TF: OS veel kan toevoegen. In NSTM werd een discussie of taekwando wel of geen olympische sport gesloten en verwezen naar het groot Olympisch topic.
Dat leg je verkeerdom uit: er zit nu veel volk op camping of overdag thuis te kijken. Binnenkort is iedereen overdag weer aan het werk en dalen al die kijkcijfers imho.En dan nog te bedenken dat redelijk wat mensen nog op vakantie zijn.
Ik heb de verwachting dat een TF olympische spelen in no time gevuld is.
[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-08-2004 12:28 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat het in dat topic niet echt stormliep, ben ik met je eens. Overigens waren er naast reacties tegen een themaforum Olympische Spelen, ook reacties vóór.curry684 schreef op 16 augustus 2004 @ 11:59:
Ja?
Er is toen gevraagd of er draagkracht voor zou zijn, waarna het eventueel een week of 2 voor de opening gestart had kunnen worden. Er werd niet gevraagd 'kunnen jullie morgen 10 topics in het TF openen'. De animo bleek nogal afwezig getuige de reacties.
Reken maar dat wanneer Nederland wat meer successen gaat halen, de aandacht zal gaan stijgen. Dat veel topics nu dubbel zijn, is waar, maar dit is ook positief uit te leggen: blijkbaar is de animo toch groot.Het groot Olympisch topic staat ondertussen al op een 'whopping' 99 replies... en je noemt welzeker 3 andere topics op die niet wegens dubbel of whatever op slot stonden. Tja, dat kan ik niet echt beschouwen als genoeg vulling om een los TF met 20 topics per 2 dagen te vullen: dan heb je nog geen 5 replies per topicVanzelfsprekend komt er meer volk als er een TF over is, maar ik durf hard te betwijfelen of die aandacht langer dan 3~4 dagen standhoud.
Over het algemeen zijn de kijkcijfers van televisie in de vakanties aanmerkelijk lager dan in het hoogseizoen. Veel mensen zitten in het buitenland, waar ze geen Nederlandse televisie kunnen ontvangen en dus ook niet meegeteld worden voor de kijkcijfertelling. (Overigens worden die hoge kijkcijfers voornamelijk 's avonds gehaald, maar dat even terzijde.) We kunnen uit de cijfers wel concluderen dat veel Nederlanders erin geïnteresseerd zijn (wat niet wil zeggen dat dat direct ook voor de doelgroep van Tweakers moet gelden).Dat leg je verkeerdom uit: er zit nu veel volk op camping of overdag thuis te kijken. Binnenkort is iedereen overdag weer aan het werk en dalen al die kijkcijfers imho.
Uiteraard begrijp ik welke afwegingen er gemaakt moeten worden voor het ontstaan van een themaforum. Ik begrijp dat er veel geregeld moet worden en dat jullie dat niet willen doen als er te weinig animo voor is. Maar ik blijf het jammer vinden.