Suggestie: Themaforum Olympische Spelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 23:23

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Topicstarter
Matched: olympische, spelen
Dit is zomaar een wild idee dat net bij me op kwam omdat de Olympische Spelen vanavond geopend worden. Ik weet niet of dit een goed idee is, maar middels deze topic kunnen we meteen de animo peilen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen matches
Ik vermoed dat de gemiddelde GoT-ter niet veel om sport geeft, maar dat dacht ik bij het EK ook. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Geen matches
ik geloof dat het in een eerder LA-topic ook al is besproken, alsmede dat in het crewforum ook even over gediscussieerd is en dat het waarschijnlijk niet echt drukbezocht zal worden.

Mocht NST alsnog overlopen van de OS-topics, kan er altijd nog even een forum aangemaakt worden uiteraard ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Geen matches
Klopt LuNaTiC: [rml][ TF]Tijd voor een nieuw themaforum[/rml]

Daarin was de animo vrij beperkt idd :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geen matches
Ik ben tegen.

Dat is makkelijk, maar ik zal 't onderbouwen, omdat jij 't bent. :*

• Je kunt niet voor iedere wedstrijd een draad openen, zoals dat bij 't EK wel kon. 2 mogelijke gevolgen: heel veel kleine, korte draadjes voor iedere wedstrijd of 'grote' topics over 1 genre. Atletiek, zwemmen, etc. Beide systemen werken niet volgens mij. :X

• Het hoofdonderwerp wordt misschien wel die BBC documantaire over corruptie binnen het IOC, gezien de interesse (als ik nu kijk naar GoT zonder TF over OS), niet denderend is.

• 'k Zal dit draadje afwachten over de interesse hiernaar, maar ik verwacht dat die minimaal zal zijn. Dit gebaseerd op de gemiddelde leeftijd van 18~22 op GoT (is onderzoek naar gedaan :P) en vervolgens aan de hand van die leeftijdsgroep kijken in mijn omgeving naar de interesse. Deze is nihil, zeg maar.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Volgens mij hoort dat gewoon in NOS.
WOS is voor Windows zooi, NOS is voor overige OS'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 23:23

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 19:18:
Volgens mij hoort dat gewoon in NOS.
WOS is voor Windows zooi, NOS is voor overige OS'en ;)
_o_
Bedankt, ik wist dat deze opmerking zou komen >:)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Geen matches
Het wordt ook inderdaad door de NOS uitgezonden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Geen matches
Ik denk toch dat er wel enige vraag naar zou bestaan.... grote topic voor hockey, volleybal, zwemmen.... medaillespiegels, omlijsting en veiligheid... desnoods het weer.
Een eigen ervaringentopic, misschien een foto-topic?
Er is voldoende sport om heel NSTM te flooden, ik ben niet echt overtuigt van een gebrek aan animo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ecteinascidin schreef op 15 augustus 2004 @ 13:08:
Er is voldoende sport om heel NSTM te flooden, ik ben niet echt overtuigt van een gebrek aan animo.
In NSTM zie ik 4 topics over de olympische spelen, waarvan er 3 zijn gesloten (met ongetwijfeld logische redenen), dat ene topic heeft maar liefst 98 replies op dit moment, dus om te stellen dat NSTM overloopt van de O.S. topics gaat me even iets te ver ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen matches
het is gewoon zo dat net als met het fotoforum, je je een beetje inhoudt zolang het nog ingebed zit in een ander forum.
In NSTM in 1 topic ga je gewoon minder posten. Als er een apart subforum zou zijn denk ik dat het aantal topics heel snel op een acceptabel aantal zou zitten. En dan idd met de onderwerpen die Ecteinascidin noemt.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-08-2004 10:31 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Matched: spelen
Beetje laat nu, nu de Spelen feitelijk al bezig zijn. Ten tijde van [rml]curry684 in "[ TF]Tijd voor een nieuw themaforum"[/rml] was het animo nog minimaal :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches
Mjah, en toch denk ik dat er wel animo voor is :P

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Geen matches
Ook al zou dat animo er wel zijn, ik denk dat mensen het wel goed vinden dat het gewoon in NSTM terecht komt. Zoveel topics zijn er tot nu toe nog niet geopend, en zullen imho ook niet komen

Het is idd een beetje laat om nu nog een TF te gaan openen terwijl ze al een paar dagen bezig zijn :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
curry684 schreef op 16 augustus 2004 @ 10:48:
Beetje laat nu, nu de Spelen feitelijk al bezig zijn. Ten tijde van [rml]curry684 in "[ TF]Tijd voor een nieuw themaforum"[/rml] was het animo nog minimaal :)
Vind je dat gek, 4 weken voordat de Spelen überhaupt begonnen zijn. Ik denk zelf dat een TF: OS veel kan toevoegen. In NSTM werd een discussie of taekwando wel of geen olympische sport gesloten en verwezen naar het groot Olympisch topic.
outerspace schreef op 16 augustus 2004 @ 11:01:
Het is idd een beetje laat om nu nog een TF te gaan openen terwijl ze al een paar dagen bezig zijn :)
Beter laat dan nooit. ;)

Dat er weinig animo is in Nederland voor de Olympische Spelen bestrijd ik. Als je kijkt naar de kijkcijfers, dan zie je dat die toch heel hoog zijn:
Zwemmen: 3.426.000
Turnen: 1.926.000
Honkbal: 1.909.000
Badminton: 1.783.000
Hockey: 1.757.000
Vollybal: 1.616.000
Wielrennen: 1.521.000
Roeien: 1.358.000
Bron: http://medialog.blogspot.com/
En dan nog te bedenken dat redelijk wat mensen nog op vakantie zijn.
moto-moi schreef op 16 augustus 2004 @ 09:54:
In NSTM zie ik 4 topics over de olympische spelen, waarvan er 3 zijn gesloten (met ongetwijfeld logische redenen), dat ene topic heeft maar liefst 98 replies op dit moment, dus om te stellen dat NSTM overloopt van de O.S. topics gaat me even iets te ver ;)
Het is in een groot topic altijd vrij lastig om goed te discussiëren (vaak meerdere discussies lopen door elkaar) en ik denk dat dat dan ook afstotend werkt (in ieder geval wel bij mij).

Overigens zijn er nu al best veel discussies geweest over de Olympische Spelen en de KPN, een overzicht (waarvan veel inderdaad wel hetzelfde):
Olympische Spelen - deel 1 (NSTM)
XS4all en KPN breedbandportal (NSTM)
Online Olympische spelen volgen (SG)
[rml][ Olympische Spelen] Online wedstrijden live zien?[/rml] (NSTM/dicht)
[rml][ olympische spelen] Minst populaire sport: tkd[/rml] (NSTM/dicht)
Het grote Olympische Spelen topic - Athene 2004 (NSTM/dicht)

Ik sluit me dus bij Mr. Liu, Ecteinascidin, Alfredt en Zwerver aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

elnino schreef op 16 augustus 2004 @ 11:50:
[...]
Vind je dat gek, 4 weken voordat de Spelen überhaupt begonnen zijn.
Ja? :)

Er is toen gevraagd of er draagkracht voor zou zijn, waarna het eventueel een week of 2 voor de opening gestart had kunnen worden. Er werd niet gevraagd 'kunnen jullie morgen 10 topics in het TF openen'. De animo bleek nogal afwezig getuige de reacties.
Ik denk zelf dat een TF: OS veel kan toevoegen. In NSTM werd een discussie of taekwando wel of geen olympische sport gesloten en verwezen naar het groot Olympisch topic.
Het groot Olympisch topic staat ondertussen al op een 'whopping' 99 replies... en je noemt welzeker 3 andere topics op die niet wegens dubbel of whatever op slot stonden. Tja, dat kan ik niet echt beschouwen als genoeg vulling om een los TF met 20 topics per 2 dagen te vullen: dan heb je nog geen 5 replies per topic :P Vanzelfsprekend komt er meer volk als er een TF over is, maar ik durf hard te betwijfelen of die aandacht langer dan 3~4 dagen standhoud.
En dan nog te bedenken dat redelijk wat mensen nog op vakantie zijn.
Dat leg je verkeerdom uit: er zit nu veel volk op camping of overdag thuis te kijken. Binnenkort is iedereen overdag weer aan het werk en dalen al die kijkcijfers imho.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat was ook steeds de discussie over het fotoforum. Er staan helemaal niet veel topics over open etc etc. Terwijl als het er een keer is juist veel meer mensen er komen. Ik ben wel in de olympische spelen geinteresseerd bijvoorbeeld, maar in het grote olympische spelen topic zal ik niet snel komen.
Ik heb de verwachting dat een TF olympische spelen in no time gevuld is.

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-08-2004 12:28 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
curry684 schreef op 16 augustus 2004 @ 11:59:
Ja? :)

Er is toen gevraagd of er draagkracht voor zou zijn, waarna het eventueel een week of 2 voor de opening gestart had kunnen worden. Er werd niet gevraagd 'kunnen jullie morgen 10 topics in het TF openen'. De animo bleek nogal afwezig getuige de reacties.
Dat het in dat topic niet echt stormliep, ben ik met je eens. Overigens waren er naast reacties tegen een themaforum Olympische Spelen, ook reacties vóór.
Het groot Olympisch topic staat ondertussen al op een 'whopping' 99 replies... en je noemt welzeker 3 andere topics op die niet wegens dubbel of whatever op slot stonden. Tja, dat kan ik niet echt beschouwen als genoeg vulling om een los TF met 20 topics per 2 dagen te vullen: dan heb je nog geen 5 replies per topic :P Vanzelfsprekend komt er meer volk als er een TF over is, maar ik durf hard te betwijfelen of die aandacht langer dan 3~4 dagen standhoud.
Reken maar dat wanneer Nederland wat meer successen gaat halen, de aandacht zal gaan stijgen. Dat veel topics nu dubbel zijn, is waar, maar dit is ook positief uit te leggen: blijkbaar is de animo toch groot.
Dat leg je verkeerdom uit: er zit nu veel volk op camping of overdag thuis te kijken. Binnenkort is iedereen overdag weer aan het werk en dalen al die kijkcijfers imho.
Over het algemeen zijn de kijkcijfers van televisie in de vakanties aanmerkelijk lager dan in het hoogseizoen. Veel mensen zitten in het buitenland, waar ze geen Nederlandse televisie kunnen ontvangen en dus ook niet meegeteld worden voor de kijkcijfertelling. (Overigens worden die hoge kijkcijfers voornamelijk 's avonds gehaald, maar dat even terzijde.) We kunnen uit de cijfers wel concluderen dat veel Nederlanders erin geïnteresseerd zijn (wat niet wil zeggen dat dat direct ook voor de doelgroep van Tweakers moet gelden).

Uiteraard begrijp ik welke afwegingen er gemaakt moeten worden voor het ontstaan van een themaforum. Ik begrijp dat er veel geregeld moet worden en dat jullie dat niet willen doen als er te weinig animo voor is. Maar ik blijf het jammer vinden.
Pagina: 1