Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] quicksearch in topicreeks

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 17:08
Allereerst even melden dat ik de 2 nieuwe features op het eerste gezicht erg handig vind! :*)

Bij het zien van de Topic reeksen bedacht ik me dat het wel erg handig zou zijn om een quicksearch functionaliteit te hebben waarmee je kunt zoeken binnen een reeks van topics, ongeveer op dezelfde manier als je nu kunt zoeken binnen 1 topic. Op deze manier kun je snel checken of een vraag of onderwerp al aan de orde is gekomen in de reeks, zeker als de delen elkaar snel opvolgen (zoals bijv. de reeks over Duurzame Energie in EL)

(sorry, de tag in de titel moet natuurlijk [forum/feat] zijn)

[ Voor 5% gewijzigd door RikTW op 10-02-2010 20:15 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 17:08
Ja, zoiets ongeveer :o

De echte search voldoet inderdaad ook, dat is helemaal waar. Het viel me alleen op dat toen ik een topicreeks bekeek de quicksearch functionaliteit in beeld was en ik instinctief probeerde of ik daarvandaan direct binnen de reeks kon zoeken

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

1 topic hierover lijkt me voldoende -> \[forum/feat] Opgesplitste topics koppelen in zoekfunctie

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.