Hallo,
Bij het Jailbreaken met Blackra1n doet mijn iphone niets. Voor wat ik heb begrepen moet dit op de Iphone te zien zijn maar bij mij gebeurt er niets.
Ik heb totaal geen ervaring met een Iphone
, ik had hem dus meer of minder per ongeluk geupdate naar 3.1.2 en nu pakt hij de Simkaart niet meer omdat hij nog niet gejailbreakt was. Dat was hij eerst wel maar ik wou alle data verwijderen. Hij staat nu dus ook vast op het Usb-Itunes scherm en ik kan alleen bellen in noodgevallen.
Heeft iemand idee wat ik moet doen om mijn Iphone te Jailbreaken? Het maakt mij niets uit welke software op de Iphone staat (alles van 3.1.x is goed). Maar ik kom zelfs al niet meer met Itunes in de Iphone omdat de simkaart niet geldig is
Heel erg bedankt in ieder geval,
ObAt
Bij het Jailbreaken met Blackra1n doet mijn iphone niets. Voor wat ik heb begrepen moet dit op de Iphone te zien zijn maar bij mij gebeurt er niets.
Ik heb totaal geen ervaring met een Iphone
Heeft iemand idee wat ik moet doen om mijn Iphone te Jailbreaken? Het maakt mij niets uit welke software op de Iphone staat (alles van 3.1.x is goed). Maar ik kom zelfs al niet meer met Itunes in de Iphone omdat de simkaart niet geldig is
Heel erg bedankt in ieder geval,
ObAt
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG