Toon posts:

Samsung Story Station 1TB vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,

Ik heb voor een paar weken terug de Samsung Story Station 1TB gekocht. en nu is hij in eens leeg.
ik heb net ruzie met mijn broer gehad, hij wist dat ik veel gebruik daarvan maakte, maar hij beweert er niks mee temaken te hebben, en dat hij gewoon in eens leeg is,

Zou dat kunnen? een externe harde schijf die in eens leeg gaat?

Groeten paavo

Verwijderd

Ineens volledig leeg lijkt me sterk. Het kan zijn dat de partitie tabel kapot is, maar in dat geval zou je de schijf ook niet meer zo makkelijk kunnen benaderen. Is de schijf nog gewoon dezelfde capiciteit en hetzelfde ingedeeld qua partities? Goede kans dat er opdracht is gegeven om de schijf te wissen (kán je broer zijn, kan ook een andere reden hebben als een trojan of virus).
Gelukkig kun je ook bestanden van lege schijven vissen, dus indien de data belangrijk is moet je in dit forum even kijken naar datarecovery.

Verwijderd

Topicstarter
Het hele ding heeft nog precies even veel schijfruimte over als eerder, namelijk 1 Biljoen bytes (1.000.202.000.000), verder valt het op dat het een ander icoontje heeft dan dat het eerder had, maar misschien zou het kunnen komen doordat de software die er op stond toen ik de hd kocht. er nu af is verwijderd, ook is er 93.5 mb bezet, waarvan ik ook niet weet hoe

Verwijderd

Topicstarter
Schijfcontrole gedaan (bij eigenschappen) noppes,

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-02 22:23
Ik ben bang dat je broer hem heeft geleegd, en er nu spijt van heeft dus het niet wil toegeven. Ik wil je broer niet betichten, maar het lijkt me de meest logische optie.

Verwijderd

Topicstarter
t0mmiiiii schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:52:
Ik ben bang dat je broer hem heeft geleegd, en er nu spijt van heeft dus het niet wil toegeven. Ik wil je broer niet betichten, maar het lijkt me de meest logische optie.
Gelijk heb je, niet aardig wat ik zeg, maar als iemand hem een kogel door de kop zou jagen, ben ik de 1e die dansend op zijn graf staat.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:57:
[...]

Gelijk heb je, niet aardig wat ik zeg, maar als iemand hem een kogel door de kop zou jagen, ben ik de 1e die dansend op zijn graf staat.
Zo, toen daalde het niveau tot ver onder de kelder... kom op hoor, dat zijn toch geen uitspraken?

Verwijderd

Topicstarter
Er word niet echt heel veel geovonden, file scavenger vind beschadigde bestanden en ik heb het idee dat hij alles heeft lopen verwijderen, ook vind file scavenger allemaal bestanden van de hdd zelf

Verwijderd

Topicstarter
MicGlou schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:00:
[...]

Zo, toen daalde het niveau tot ver onder de kelder... kom op hoor, dat zijn toch geen uitspraken?
Eigenlijk niet nee, maar als jij mij was. zou je de situatie wel begrijpen.

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
haha ik ontloop de mijne ook altijd hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Geleik heb je :p japperr. je doet me denken aan jasper :@, oftwel mijn broer

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 17:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar ff on-topic. alles is weg... ik denk dat hier wel een slot op mag. of niet?

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
gelukkig hebben wij niet toevallig dezelfde achternaam :+

on-topic: je kunt nog proberen met bepaalde software de data terug te krijgen,maar dat kan alleen als de schijf niet geformatteerd is en als er nog niets over de data heen is geschreven. als je iets verwijdert van een harde schijf wordt niet gelijk alle ruimte vrijgemaakt en volgeschreven met nullen, maar wordt het gewoon simpelweg niet weergeven in windows.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook bij geformatteerde schijven kan dat, tenzij er willekeurige nullen en enen overheen geschreven is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Hm. oke ik heb inmiddels file scavenger maar ff op lang gezet, want het was toch wel zon 100 gb dat ik kwijt was.

Verwijderd

Topicstarter
Blub

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 17:48 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Oke, ik zie hier van alles langs komen waar ik commetaar op kan geven, maar dit topic... nou je geen commetaar leveren lijkt mij het beste, tenminste op bepaalde dingen ga ik maar niet in.

In iedergeval welkom op GoT, lees eerst nogmaals de huisregels eens door, want je ovetreed er een aantal achtereen. Twee ervan zijn absoluut geen eigen inzet tonen en het kicken van je eigen topic binnen 24 uur wordt niet echt op prijs gesteld hier op GoT, edit gewoon je laatste post/reply.

Wat betreft datarecovery, ga eerst eens hier kijken: Thematopic: Datarecovery en anders ook eens de FAQ's doornemen. Voor de rest gaat hier een slot op.

[ Voor 28% gewijzigd door _Dune_ op 09-02-2010 20:21 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.