Toon posts:

HDX1000 op de Samsung LE32b650

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van HDX1000 en wil deze in de slaapkamer zetten. Ik het dan ook mogelijk om via de LAN verbinding te maken met de HDX1000 die beneden staat en bijvoorbeeld films te bekijken. Net als ik bijvoorbeeld mijn laptop opstart en dan met http:\\192..... toegang verkrijg in de map met de films en die kan dan op de laptopafspelen.
Verder twijfel ik tussen de samsung en de Panasonic TX-L32G10E, heeft iemand advies hierover?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:14:
Verder twijfel ik tussen de samsung en de Panasonic TX-L32G10E, heeft iemand advies hierover?
Mijn advies is dat je vooral kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen dat dit soort topics namelijk niet de bedoeling zijn op GoT. Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat. Mocht je een betere TS hebben gemaakt en een nieuw topic willen openen kan dat natuurlijk altijd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.