Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste medeforummers,

Ik heb op dit moment een xperia x1. Ik had daar een maand of 2 geleden een custom rom van christian opgezet. Aangezien deze niet helemaal lekker meer liep en er al wat updates waren heb ik er een nieuwe versie opgezet van christian( 4.200).

Dit verliep allemaal prima, en na de update ben ik weer begonnen om al me programma's te installeren. Als laatste wilde ik xperiatweak weer installeren maar die vroeg om een herstart, en dat heb ik toen ook gedaan. Maar nadat ie was uitgezet startte de xperia niet meer op. Het vreemde is wel dat ik bij de vorige custom rom ook xperiatweak heb geïnstalleerd en daar geen problemen mee had.

Als ik hem aan zet dan krijg ik nog wel het scherm van het sony ericson logo te zien en ook van xperia maar daarna word het zwart, waarbij de verlichting nog wel aanblijft.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? ik vind het niet erg om alles weer op nieuw te moeten installeren ofzo.

Alvast bedankt.

ps ik heb de zoek functie gebruikt, maar kon niet zo 123 een topic vinden met een gelijk probleem. Mocht het er wel zijn, dan mijn welgemeende excuses daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Als je't niet erg vindt alles opnieuw te moeten installeren raad ik je aan om weer opnieuw te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Of eerst even een hard reset uit te voeren, misschien doet hij het daarna wel goed en hoef je er geen nieuwe rom op te flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik vind het niet erg om opnieuw te flashen maar het probleem is dat hij niet meer opstart en ik dus ook me telefoon niet meer kan verbinden aan me pc. Dat was ik er vergeten bij te zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het al gelukt, door die hard reset ziet me pc me telefoon weer en kan ik hem opnieuw flashen.

Het enige wat ik me afvraag is hoe het mogelijk is dat het fout ging? jullie een idee.

iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:07:
Volgens mij is het al gelukt, door die hard reset ziet me pc me telefoon weer en kan ik hem opnieuw flashen.

Het enige wat ik me afvraag is hoe het mogelijk is dat het fout ging? jullie een idee.

iig bedankt
Komt wel eens vaker voor dat er een conflict ontstaat, zo'n custom rom word natuurlijk niet zo vaak getest als een stock rom :P

Als het nog eens voorkomt kan je een ROM ook op de sd-kaart zetten en handmatig de bootloader te starten. Dit kan handig zijn als de rom helemaal niet meer werkt (ook na een hard-reset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je eerst eens inlezen over het forum en kijk een rond hoe het forum is ingedeeld. Een topic kapen als dit is niet de bedoeling.
Forum FAQ
Het algemeen beleid

[ Voor 74% gewijzigd door 13art op 01-06-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Dit is niet bepaald een sony xperia z afdeling en helemaal niet die van Android. Je kan beter hier je vraag stellen.
Volgende keer even een TR aanmaken ;)

[ Voor 32% gewijzigd door 13art op 01-06-2014 10:01 ]

Pagina: 1