Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen nou de stats van Rosetta volgen. Het aantal reacties vind ik meevallen voor de DPC. Vorige week was er tussen de stats maar 6 reacties zonder de stats erin. 2 daarvan waren niet van een van de statsposters. Dus voor iedereen die meeleest. Geef eens een reactie, zodat de statsposters het gevoel kan krijgen dat het posten van de stats niet alleen voor eigenbelang is.
Dat ik de stats kan posten betekent ook dat iedereen het kan. Je kan de stats op de
stats pagina vinden. De brij met cijfers en letters onderaan even kopiëren naar het berichtvak en de stats staan dan al klaar. Wanneer de stats gepost worden is het ook de bedoeling dat je een verhaal verzint. Vervang dan de {verhaal} voor een verhaal waarmee je de stats wilt beginnen. Dit mag over van alles gaan. Iets wat je ooit eens beleefd hebt tot een uit je duim gezogen verhaal. Niemand die het kan nagaan maar dit wordt wel gewaardeerd.
Maak aan het eind even een kleine samenvatting van de dag en deel de mijlpalen en de Flusher van de dag(FotD) Award uit. De FotD mag je zelf kiezen. Zelfbenoeming mag alleen bij grote prestaties of bij eenmalige uitzondering nadat er een schriftelijk verzoek is ingediend bij het Tweakers.net hoofdkwartier. Alle verzoeken dienen aan Femme gericht te zijn.
PS. Ik stel mij niet verantwoordelijk voor de reacties op Femme's bureau.
Kali is de 100.000 gepasseerd

en kan deze mijlpaal gaan ophalen. Er is ondertussen ook een bekende Nederlander actief op dit project

en dat is de man die verteld waar de files in Nederland staan. Dit is namelijk John Bakker.

Hij heeft de DPC gejoined gisteren en is vandaag in de stats verschenen.
De grootste stijger is Harry Beeksma en de grootste daler is Latitude. Los Alcholicos zijn volgens mij door hun drankvoorraad heen, want ze zakken vandaag alweer een paar plaatsen. Als dat maar goed komt met deze heren en dames.
De voorspelling van morgen is dat ik de tiende plek niet ga behouden en flink naar beneden kelder. Dit vanwege mijn nachtrust die ik graag wil hebben. In het weekend maakt het me niet uit of er een lawaaimaker naast mijn bed staat die flink aan het grazen is.
Rest er nog alleen te zeggen kijk hieronder voor het volledige overzicht.
DPC Rosetta@Home hitparade van 7 februari 2010
Mijlpalen
Nieuwe Leden
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.