Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Ik ben op zoek naar een nieuw degelijk TFT scherm van ongeveer 22 inch.
Mijn eisen zijn:
Rond de 22 inch,
Prijs moet onder de 200 euro liggen,
Het liefste een HDMI aansluiting, om de Xbox aan te sluiten.
Ik wil er vooral op internetten, maar af en toe ook een filmpje kijken of erop gamen. (vooral via de Xbox)
Ik ben na een poosje zoeken uitgekomen op de LG 2253V-PF.
In een test van Hardware.info (jaja, de concurrent) kwam deze als beste naar voren.
Ook zijn de reviews wel positief over dit product.
Omdat het toch een grote uitgave betreft (175 euro), wil ik toch nog even weten of ik met dit scherm een goede keuze maak, of dat er toch echt betere schermen op de markt zijn.
De 2253V-PF is namelijk al van maart 2009 en is dus al een jaartje oud.
Ik hoop dat jullie mijn keuze kunnen bevestigen!

[ Voor 7% gewijzigd door slico op 08-02-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 21:21
Déjà vu?... Je zegt dat je reviews hebt gelezen dan zul je toch ook wel antwoord op je vraag moeten hebben lijkt mij. Ik heb zelf de 2253V-PF nu bijna een half jaar en ik vind het een heel aardige monitor voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Heintzer schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:04:
Déjà vu?... Je zegt dat je reviews hebt gelezen dan zul je toch ook wel antwoord op je vraag moeten hebben lijkt mij. Ik heb zelf de 2253V-PF nu bijna een half jaar en ik vind het een heel aardige monitor voor die prijs.
Oke, dank voor je reactie.
Dat topic waar je op wees was idd ook van mij, maar die was al een tijd oud en gesloten.
Ik heb inderdaad reviews gelezen, maar dat was alleen over de 2253V-PF.
Zoals ik kan opmerken uit jouw reactie weet je dus ook niets over andere beeldschermen van dezelfde soort en prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan ga je toch over die andere schermen reviews lezen? Zoek veel reviews op van dezelfde sites en kijk wat ze de schermen voor cijfers geven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Tsurany schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:15:
Dan ga je toch over die andere schermen reviews lezen? Zoek veel reviews op van dezelfde sites en kijk wat ze de schermen voor cijfers geven.
Kijk, dat vraag ik dus weer net niet....
Ik vraag dus of er mensen zijn die andere schermen hebben die zij beter vinden.
ZIjn die er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in dezelfde positie, eindelijk overtuigd dat het tijd is voor een LCD en heb ook wat vraagjes :) Mijn IIyama CRT heeft het altijd prima gedaan maar als ik reviews lees kom ik tot de conclusie dat ze met de LCD's niet meer dezelfde reputatie hebben.

Zelf heb ik nog geen ervaring met LG en Samsung, na veel reviews gelezen te hebben ben ik er ook niet helemaal uit, en bij de lokale winkels zijn er geen van de modellen aanwezig, dus lastig te beoordelen.

Ik twijvel tussen de Iiyama ProLite B2409HDS-1, LG 2253V-PF, Samsung P2379, P2450H. Maar voor zo'n 80 euro meer als de bovengenoemde schermen is de Samsung Syncmaster XL2370. Is deze meerprijs het waard? Ik hoor meestal goede verhalen over Samsung monitoren, kan iemand dat beamen? :)

Ik denk dat het toch verstandig is dat ik zelf op zoek ga naar deze schermen, en niet "blind" online te kopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 21:21
slico schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:13:
Zoals ik kan opmerken uit jouw reactie weet je dus ook niets over andere beeldschermen van dezelfde soort en prijsklasse?
Ik heb destijds reviews van verschillende sites en monitoren gelezen en daarnaast ook winkels bezocht om de schermen zelf te bekijken. Daaruit heb ik uiteindelijk mijn keuze gemaakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:03:
Ik denk dat het toch verstandig is dat ik zelf op zoek ga naar deze schermen, en niet "blind" online te kopen toch?
Dat vind ik wel ja.. Voor o.a audio en visuele apparaten zijn voor mij reviews alleen niet voldoende, want ja.. smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
En mijn videokaart(Club 3D 5750 1 GB) is toch gewoon genoeg voor dit scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, alhoewel je misschien niet elk spel op dezelfde details zal kunnen spelen als op een kleiner scherm.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik voor de LG ga, maar... ik hoorde geruchten dat LG soms 2 verschillende panelen gebruikt, van Philips en AU Optronics, en dat het Philips scherm erg slecht is. Weet iemand of dat bij de 2253V-PF ook het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:05
Neem de Dell ST2410 ook nog even in overweging. Die is net zo duur als dit LG scherm, maar is 24", Full HD en heeft HDMI. Ik heb hem hier zelf staan en is een mooi scherm.

Zie ook mijn review

[ Voor 21% gewijzigd door AlexV op 13-02-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Ik heb de LG W2253V-PF in de bestelling staan!
Als het goed is komt hij morgen, ik zal jullie berichten hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
Ik heb hem al eventjes! Erg snel geleverd binnen 2 dagen!
Eerste indruk is erg goed, mooi stijlvol groot scherm.
Geen pixeldefecten gevonden.
Ik heb hem nu via DVI aangesloten, als ik het via HDMI probeer, zijn er twee zwarte balken aan de zijkanten van het scherm. Het beeld vult dus niet goed. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1