Acer H233HAB versus LG 2253V-PF/2453V-PF

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Ik wil graag een nieuwe monitor met 22 tot 24 inch.
Eerst zat ik te twijfelen tussen de LG 2253V-PF (180) en de 2453V-PF (210).
Allebei dezelfde monitoren, maar de ene is 22 en de andere 24 inch.
Nu zag ik op marktplaats een Acer H233H aangeboden staan.
Die kostte maar 110 euro.
Nieuw in de winkel is hij nu 180 euro, dus is dat een goede koop?
Qua specificaties loopt hij niet achter op de LG's.
Hij is echter al wel wat ouder.
Heeft iemand hier ervaring met de monitor en kan mij dus vertellen of het een goede keus is?
Of moet ik op veilig voor meer geld voor de LG gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
Schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gokje - niemand reageert omdat twee dingen ontbreken om hier iets zinnigs over te zeggen:

1) wat je eisen zijn, dus wat je ermee wilt doen. 22 tot 24" kan van alles en nogwat zijn. Welke resolutie wil je draaien? Wil je vooral officewerk doen (weinig eisen)? of gamen (lage input lag)? of fotobewerking (goede kleurechtheid)? of films kijken (goede zwartwaardes en kleurintensiteit)? Moet jij als enige erachter zitten, of moet het met meerdere mensen tegelijk goed beeld geven (kijkhoek)? Wat is exact je budget (EUR 110 en 210 is nogal een verschil, en dan nog, beide prijzen zitten diep in de "budget crap" categorie voor een 22-24" scherm)?
2) wat heb je zelf allemaal gedaan om bovenstaande uit te zoeken en dan tot specifiek die twee schermen te komen. Als je gewoon begint vanuit je eisen en dan dingen gaat wegstrepen kon je vanzelf bij de juiste scherm voor jou gezien jouw eisen en budget.

Aangezien relevante info ontbreekt (en het er (daarom) uitziet dat je zelf weinig inzet getoond hebt) gaat dit topic dicht. Sowieso zijn topics die alleen voor de topicstarter nuttig zijn ("welke van deze twee moet ik kopen?") niet echt de bedoeling op GoT. We verwachten dat je zelf kunt kiezen. Als je echter een vraag hebt over hoe te kiezen ("Ik heb geen budget voor iets anders dan TN-paneel, hoe kan ik er dan nog voor zorgen dat ik een min of meer acceptabel beeld krijg?") is dat iets waar anderen wat aan hebben en - mits je de moeite in je topicstart steekt - is het zeker iets waar een goede topic uit kan voortkomen. Zolang je maar het kiezen zelf doet.

Zie voor meer tips:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

[ Voor 19% gewijzigd door dion_b op 28-12-2009 13:49 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.