Een nieuwe week en dus weer nieuwe stats. Ik vond het opzetje van Xaverius van vorige week wel leuk, dus dat heb ik even gekopieerd.
Hoe staat het ervoor met ons projectje dat onderzoek doet naar de fundamentele natuurkrachten in ons universum?
Jammer genoeg zijn de door Einstein voorspelde zwaartekrachtsgolven nog altijd niet gevonden, dus we blijven stug verder zoeken. DPC@Einstein doet dat heel niet onverdienstelijk. Met een 91e plaats overal doen we het redelijk, maar gezien onze 29e plaats in de dailys gaat we nog wel verder stijgen.
Zeker omdat we versterking hebben gekregen. We hebben maar liefst 2 nieuwe leden vandaag, die ons gaan helpen om tot ongekende hoogte te klimmen in de Einstein@Home rankings.
Stoffie en
toors, van harte welkom!
Stoffie doet het helemaal lekker, want er is meteen eventjes een mijlpaal neergezet, met 750 punten. Respect!
We kennen vandaag ook een FOTD award uit, en dat is
Zippaway met 13 plekken winst. Gefeliciteerd!
En ook nog een late felicitatie aan
Pulp_Fiction. Ik heb een paar dagen niet gekeken, en Pulp_Fiction is daarin zo snel gegaan dat de miljoen barriere eventjes is geslecht. Welkom bij de millionairs-club Pulp_Fiction!
DPC Einstein@Home hitparade van 7 februari 2010
Mijlpalen
When do you get them
Nieuwe Leden
Einstein@Home Links
Einstein@Home webpage
Einstein@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron