Ik heb nog 2 pc's staan op zolder. 1 AMD 1,8 GHz en 1 AMD 1,6 GHz, of zo.
Ik vind het zonde dat ze daar gewoon stof staan te happen en wil er graag wat mee doen. Daarnaast zit ik me te vervelen
Ik heb natuurlijk al zitten te googelen, en al wat topics gevonden waaronder eentje op GoT zelf. Echter worden er globaal zo'n 4 projecten gegeven:
- Servertje
- Firewall/router
- HTPC
- PC voor distohopping / beta's testen.
Het probleem: Een file, backup, ntp, TV en download-server heb ik al. Daarnaast wil ik niet nog een PC 24/7 aan hebben staan dus een firewall/router valt ook af.
Een HTPC ben ik niet nodig, want ik kijk eigenlijk nooit TV. Daarnaast is ie er niet stil genoeg voor.
1 van die 2 pc's gebruik ik al om dingen te testen en dergelijke.
En ik vind het juist zonde om hem weg te geven.
Iemand originelen ideeën? Er mag best een beetje tijd in gaan zitten
@Mods: Ik hoop dat ie hier goed staat
Ik vind het zonde dat ze daar gewoon stof staan te happen en wil er graag wat mee doen. Daarnaast zit ik me te vervelen
Ik heb natuurlijk al zitten te googelen, en al wat topics gevonden waaronder eentje op GoT zelf. Echter worden er globaal zo'n 4 projecten gegeven:
- Servertje
- Firewall/router
- HTPC
- PC voor distohopping / beta's testen.
Het probleem: Een file, backup, ntp, TV en download-server heb ik al. Daarnaast wil ik niet nog een PC 24/7 aan hebben staan dus een firewall/router valt ook af.
Een HTPC ben ik niet nodig, want ik kijk eigenlijk nooit TV. Daarnaast is ie er niet stil genoeg voor.
1 van die 2 pc's gebruik ik al om dingen te testen en dergelijke.
En ik vind het juist zonde om hem weg te geven.
Iemand originelen ideeën? Er mag best een beetje tijd in gaan zitten
@Mods: Ik hoop dat ie hier goed staat
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes