[CM] Servertje, Servertje aan de wand......

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.582 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
... wie heeft de grootste server van het land?

Of ik het ben dat weet ik niet, maar ik heb het vermoeden dat ik wel in de buurt kom als we kijken naar de afmetingen :P

Zoals de meeste mensen weten die mij wat beter kennen ben ik al een tijd moederborden aan het verzamelen en dan bij voorkeur dode moederborden. Deze worden vervolgens tegen de muur getimmerd om op die manier een mobomuur te bouwen. Een soort PCB kerkhof zeg maar. Sommige mensen beweren dat hierdoor veel van mijn hardware stuk gaat, maar ik blijft er zelf altijd bij dat ik het zelf sloop/erg veel pech heb.
Voor de mensen die niet weten hoe mijn mobomuur eruit zag heb ik nog een oude archieffoto
Afbeeldingslocatie: http://www.hamergek.nl/mobomuur.jpg.
Het is in ieder geval weer iets anders om tegen je muur te hangen dan een poster van een lekkere auto of een snelle meid (of was dat nu andersom :?).

Omdat vanmorgen de switch + router uit waren gevallen en ik hierdoor toch mijn uptime al kwijt was (ik kreeg geen verbinding meer met de server ben ik gelijk maar begonnen om wat te doen met dat ding. De server lag al 77 dagen in de kast het eea te serveren, dus de hardware en software werkte al prima, maar ik wilde meer.
Ik ben als eerste begonnen met het bepalen waar de server moest komen. Hij moest niet te dicht bij de grond komen wegens stof en het gevaar dat er iets tegenaanknalde.
Een ander aspect was dat het ding niet achter de deur mocht komen, omdat niet iedereen rekening houdt met moederborden die achter de muur hangen (tenzij dat toch vanzelfsprekend is, toch :?). Het laatste waar ik rekening mee moest houden was de kabels. Ik zou 2 kabels nodig hebben.
1. Netwerk, want een server zonder netwerk is als een Terw_Dan zonder hamer (zielig dus).
2. Stroom. Helaas werkt mijn electronica niet op rook en moet ik er toch echt een stroomkabel invrotten.
3. printerkabel, die was ik vergeten :( en kwam ik stiekem toch weer op 3 kabels uit. Gelukkig heeft kippenijzer me een keer een kabel van 10 meter gegeven, dus geen enkel probleem om naar de andere kant van de kamer te komen waar de printer staat.

Toen ben ik begonnen met de muur leeg te halen om plaats te maken voor de server en de voeding op te hangen met het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm. 2 schroeven en 4 spijker dus :P
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9416.jpg
de voeding tegen de muur

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9422.jpg
het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm

Wonder boven wonder is het nog stevig ook, en kan dit een behoorlijk gewicht dragen. De voeding is een 145W Compaq ding dat ik van de beurs heb voor 5 euro. Wilde het ooit gebruiken voor een p1, maar deze mod was eerder. Daarbij is 145W echt meer dan zat voor het systeem wat eraanhangt.

Toen de voeding hing de kabels getrokken om te kijken of het allemaal zou gaan passen
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9432.jpg
joepie, kabels. hebben we weer wat weg te werken.

Daarna begonnen met de hdds op te hangen. De server bevatte 4 hdds. Hdds zijn imho lelijker dan moederborden, dus wilde ik die niet in het zicht hebben.
Omdat de voeding een rare hoogte had pastte er geen mobo meer onder zonder te hoeven gaan zagen maar een hdd pastte precies. De bootschijf is daarom wel in het zicht gebleven, gewoon voor de leuk :).
ook de hdd zit met het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm vast en ook deze hangt steviger dan verwacht.

Uiteraard mocht het belangrijkste niet ontbreken, het mobo
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9434.jpg
hier hangt hij dan, de meest betrouwbare plank die ik in heel mijn leven gehad heb

Op het moederbord zat alle hardware al, het enige dat hier aan verandert is is dat de backplates van de pci en agp kaarten zijn verdwenen omdat ze anders in de weg zaten.
Een server met enkel een bootschijf is natuurlijk niet veel bijzonders. Op 4GB kan niet gek veel data en als je bedenkt dat het ding mijn divxverzameling huisvest en dat er meer dan 5 zijn is het logisch dat er nog wat hdds bij moesten komen. 3 om precies te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9436.jpg
Jummie, hdd ruimte :9

Hoe kan het ook anders, de hdds zitten vast met het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm. Nadat de hdds opgehangen waren de kabels aangesloten en het gepatenteerde Terw_Dan antihardeschijf val systeem tm erop gezet. Dat is dus een stuk keycord dat over de kabels is gespijkerd om ervoor te zorgen dat als het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm mocht falen (vrijwel onmogelijk echter) de hdds niet van anderhalve meter hoog op de grond stuiteren wat zal resulteren in een headcrash.
Nadat ik dit vast gezet had kwam ik erachter dat de IDE kabels rot waren :(. Gelukkig had ik nog een 2tal kabels liggen die ik ooit bij Reichelt gekocht had voor een euro per stuk en die werkten prima.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9437.jpg
de kabels aangesloten

Nadat alles aangesloten was een tweetal mobos over de hdds heengehangen met lange spijkers. Een QDI platinum 7500 en een NEC dual slot1 plank hebben de eerom mijn harde schijven te bedekken. Als laatste nog de kabels met tie-rips bij elkaar gebonden zodat ze mooi weggewerkt zijn en netjes achter de kast verdwijnen.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9438.jpg
Met dit als eindresultaat.

De server gaat mooi op in zijn omgeving en het allerbelangrijkste, het werkt ook nog. De server staat inmiddels aan en werkt prima. Voor de ongelovigen onder ons heb ik zelfs nog een filmpje van de bootsequence van het ding :P
filmpje ~7.3MB

Ook altijd leuk om te weten wat de specs zijn van het bakkie, dus bij deze.
afmetingen: 2,40 meter hoog en 2,60 meter breed en een paar centimeter dik :P
Gigabyte 7IXE4 moederbord (de werkende, de dode zal ik de specs van besparen)
duron 750
768MB ram, 3x 256MB SDR SDRAM PC133
Ati Rage 8MB AGP
3com 10/100 nic
Promise ATA100 TX2 controller.
4GB Seagate bootschijf
40GB Seagate Barracuda IV schijf (gebruikt voor FTP en WWW dir).
2x 120GB Western Digital 1200JB (gebruikt voor lokale dataopslag).
Compaq 145W voeding.

Dit ding mag nu aan de muur het volgende gaan doen.
printserverspelen.
lokale fileserver.
apache/mysql webserver voor www.hamergek.nl
ftp server
Private Direct Connect hub
Public Direct Connect hub

nee, deze mod is niet bedoelt om mijn mobomuur eens te mogen posten, maar het is wel een goed excuus :P

dank gaat uit naar alle mensen die me hebben voorzien van dooie mobos. Met in het bijzonder dion_b en Atlas gezien de belachelijke hoeveelheden waarmee zij aan kwamen sjouwen :P

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 20-08-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 23:10
:| OMFG... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
omg Terw :D

Prachtig ophang-systeem _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

omfg :/ moet dit niet meer in de HK ? :+
Hoe reageert de visitie.. of dear i ask: meisjes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

De grootste en platste computer van het land _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door zwippie op 07-08-2005 21:53 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

Ziet er vet uit, maar ben je niet bang dat een niet wetend persoon er eens aan wil zitten en zo een mep stroom krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Waarom? het is toch een casemod. Hoe gekker hoe beter lijkt me :P
Hoe reageert de visitie.. of dear i ask: meisjes? :+
De reacties verschillen over het algemeen tussen
"OMFG"
"Argh, nerd"
"Jij bent gek"

en dat soort dingen. En meisjes... tja, die komen hier niet (geen idee waarom ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Echt tof :)
Helemaal mijn smaak, echt hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Leuk bedacht! Maar hoe heb je de harddisk vastgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Held :D :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:40
Justifier schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:47:
Met het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm natuurlijk. :) Aka: Schroefjes tussen 2 spijkers? :P

Verder: Cool uitgevoerd! :P Hoe komt je mobo-muur aan de randen trouwens uit? :+ Met verschillende afmetingen mobo's (en dan ook nog een voeding en hdd ertussen) komt het aan de zijkanten niet gelijk uit op de verschillende rijen? Of mis ik iets? :P
Het is wel kewl :) Ik zou bij mij thuis met zoiets alleen bang zijn dat iemand er een keer een PCI kaart uitrukt. :+
Terw_Dan schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:46:
De reacties verschillen over het algemeen tussen
"OMFG"
"Argh, nerd"
"Jij bent gek"

en dat soort dingen. En meisjes... tja, die komen hier niet (geen idee waarom ook).
Dat is me idd volkomen een raadsel. :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 86836 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:45:
Ziet er vet uit, maar ben je niet bang dat een niet wetend persoon er eens aan wil zitten en zo een mep stroom krijgt ?
Het is niet zo dat die hele muur onder stroom staat hoor :P.
Dus daar kan echt weinig mee mis gaan :P.
Justifier schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:47:
Met het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteem :P. Zelfde als bij de voeding dus. 2 schroeven en 4 spijkers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maakt dat geen pokkeherrie? 3 van die oude pokkeschijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 15:04
B) :D Lol!!! Wat een idee zeg :Y) Echt super grappig en leuk dat je er zo opgekomen bent om een "levend" moederbord tussen al die andere te hangen ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b bekent, dat was ik :+
Zegt degene die een Origin2000 in de woonkamer heeft...
Was Astrid niet met me mee toen ik die monitor en 19" HDD rack kwam ophalen? Wat zei zij ook al weer?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
XanderH schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:50:
[...]
Verder: Cool uitgevoerd! :P Hoe komt je mobo-muur aan de randen trouwens uit? :+ Met verschillende afmetingen mobo's (en dan ook nog een voeding en hdd ertussen) komt het aan de zijkanten niet gelijk uit op de verschillende rijen? Of mis ik iets? :P
Het is wel kewl :) Ik zou bij mij thuis met zoiets alleen bang zijn dat iemand er een keer een PCI kaart uitrukt. :+
Hij komt niet uit. De rand is schots en scheef :P. Echter, dat is niet erg, want die stukken zitten achter de kast, dus het is wel een doorlopend stuk mobo verder voor zover je dat kan zien :).
Anoniem: 63813 schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:52:
maakt dat geen pokkeherrie? 3 van die oude pokkeschijven?
Zo oud zijn ze nog niet eens hoor en de herrie valt heel erg mee.
De enige schijf die herrie maakt is dat 4GB kreng. En die hoor je alleen bij de boot of als ik weer dingen aan het veranderen ben bij de instellingen.. En de bedoeling is dat hij bijna nooit hoeft te booten omdat hij lekker aan blijft staan. En als ik die veranderingen maak is een beetje geluid niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 07-05 20:49

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Woei, ik word genoemd in de startpost. Maarehm, waar is je gordijn (right?) en dat QDI bord over je hdd's is dat die van mij of de 2e die je had ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 20:00

krvabo

MATERIALISE!

Nu nog een fanguard :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmmm, origineel behang :+
En best goede koeling zo :P

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
bij ons thuis zeiden ze:

omfg die vent is gek :D hahaah

nuja, ik oordeel er anders over.. respect.. nou nog zien of je je wereldrecord kunt verbreken :p
echt benieuwd..

origineelste case ( >:) ) mod ooit

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:23

Nakebod

Nope.

Ik wist dat je gek was, dus dit is een logisch gevolg :)
Maat van mij had, of heeft, kan best, ook een werkende pc aan de muur hangen, alleen dat was slechts 1 mobo :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Kippenijzer schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:58:
Woei, ik word genoemd in de startpost. Maarehm, waar is je gordijn (right?) en dat QDI bord over je hdd's is dat die van mij of de 2e die je had ;P
gordijn hangt voor het raam (andere kant van de kamer).
Dat QDI ding is idd degene die ik van jou gekregen heb, die andere hangt boven mijn bureau, want die is omgebouwd als lamp :)
Tja, daar dacht ik ook aan, blijkt het een 70mm fan te zijn :( daar heb ik geen fanguards voor helaasch.
diedazz schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:04:
bij ons thuis zeiden ze:

omfg die vent is gek :D hahaah
Hebben ze wel gelijk in overigens.
dion_b schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:56:
[...]

* dion_b bekent, dat was ik :+
klopt, OMFG is de algemene reactie (of iets dat daar op lijkt).
Argh, nerd zijn inderdaad jouw woorden :P
en "Jij echt gek" komt van BalusC
Was Astrid niet met me mee toen ik die monitor en 19" HDD rack kwam ophalen? Wat zei zij ook al weer?
Zij is niet op mijn kamer geweest iirc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Hahaha geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Ik vond die Mobo muur van je best cool :P Nu is die alleen maar cooler.. Erg origineel :9

Geen idee wat mijn reactie was tho... :+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Laatst online: 30-04 23:30

WPN

die cooler.... zelf maken? met je gepatenteerde Terw_Dan fanguardsysteemtm

[ Voor 8% gewijzigd door WPN op 07-08-2005 22:30 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:59
* Spixo wil graag eens je gordijn zien waar ik laatst nog een donatie aan heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140515

:*)
Het is in ieder geval origineel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:52

Cyphax

Moderator LNX
Dat wordt lastig als je mee wil doen aan een casemod wedstrijd.. die zul je bij jou thuis moeten organiseren. Ik vind 't overigens heel gaaf uitgevoerd, erg origineel... :)
Benieuwd waar en hoe je workstation zich bevindt :P

[ Voor 15% gewijzigd door Cyphax op 07-08-2005 23:10 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Mooi hoor, mag hopen dat het niet je woonkamer is :P

offtopic:
*Wc_eend had ook graag ze defecte mobo op zo'n mooie manier willen begraven bij al ze lotgenoten :z*

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 127468 op 07-08-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Het ophangsysteem van de voeding moet nog wat verbeterd worden, gezien die net losschoot :X
opnieuw geprobeerd dmv klitteband en dubbelzijdige tape, maar dat ging ook niet echt geweldig.
Helaas mag ik nu niet meer timmeren, dus dat morgen even fixen, maar dat is ook zo gebeurd. Gebruik ik gewoon nog meer spijkers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:21
En toch vraag ik me af hoe je aan zo veel mobo's komt. allemaal NEC Computers International afdankertjes?

Groetjes,
Veen_Bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Sinds wanneer verkoopt nec Dual Xeon planken? :+

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
_/-\o_ Terw_Dan _/-\o_
Prachtig gedaan :P

Ik ga denk ook maar eens dode moederborden sparen 8)
PhoneTech schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:03:
En toch vraag ik me af hoe je aan zo veel mobo's komt. allemaal NEC Computers International afdankertjes?

Groetjes,
Veen_Bar
dank gaat uit naar alle mensen die me hebben voorzien van dooie mobos. Met in het bijzonder dion_b en Atlas gezien de belachelijke hoeveelheden waarmee zij aan kwamen sjouwen
Beetje lezen voortaan :>

[ Voor 70% gewijzigd door Satch op 08-08-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/1/hamergek5bz.jpg

Heeft het met je voeding te maken die loskwam ?

Overigens een geniaal iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Carpento schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:18:
[...]

[afbeelding]

Heeft het met je voeding te maken die loskwam ?

Overigens een geniaal iets ;)
Uhuh, server staat uit, die voeding bungelt er namelijk maar een beetje bij. Op zich niet zo'n probleem, maar ga het eerst even vastzetten voordat hij weer aangaat. Dus morgenochtend even ding vastzetten en dan kan hij weer aan :P.
Metal schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 00:15:
_/-\o_ Terw_Dan _/-\o_
Prachtig gedaan :P

Beetje lezen voortaan :>
Nou weet je dus gelijk de reden dat je niet meer op de hub kon komen :P
Ach, vanaf morgen draait het weer als vanouds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30

Aapje

Opel-beun
_/-\o_ _/-\o_ nu nog een muur met proccesoren, en 1 met hd's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 08-05 15:46

Nyana

Who?!

hehe.. ziet er geinig uit. zal wel tering werk zijn het stof vrij te houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Words fail me...
Gaaf gedaan, morgen wel je server aanzetten want ik wil hamergek.nl bekijken, alleen al omdat het zo fout klinkt.

[CM] Flightcase Mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-05 09:49
Fricking spannend. Die fotos staan op dit uur precies niet online en ik ben wel eens benieuwd na al die enthousiaste reacties. Is van die smelt-lijm geen oplossing om je voeding vast te zetten? Ik lijm sinds ik zo een lijmpistool heb (helemaal niet duur overigens) echt álles vast. Zolang de temperatuur van het te lijmen object niet in de buurt komt van de smelttemp van de lijm (rond de 100*) is er geen vuiltje aan de lucht en houdt de verbinding stand. Lijkt me dus wel iets voor de semi-permanente montage van een voeding aan de muur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 22:05
Je bent mijn held :o _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

}:O :+ :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
MMach schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 06:26:
Fricking spannend. Die fotos staan op dit uur precies niet online en ik ben wel eens benieuwd na al die enthousiaste reacties. Is van die smelt-lijm geen oplossing om je voeding vast te zetten? Ik lijm sinds ik zo een lijmpistool heb (helemaal niet duur overigens) echt álles vast. Zolang de temperatuur van het te lijmen object niet in de buurt komt van de smelttemp van de lijm (rond de 100*) is er geen vuiltje aan de lucht en houdt de verbinding stand. Lijkt me dus wel iets voor de semi-permanente montage van een voeding aan de muur :+
Alleen de archieffoto zou je niet moeten zien omdat die op hamergek.nl stond, de rest staat op de webspace van mijn ISP.

voeding zit inmiddels weer vast en zal ik er vanaf blijf zal het best stevig zijn :P
Gnuitenjong schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 02:02:
Words fail me...
Gaaf gedaan, morgen wel je server aanzetten want ik wil hamergek.nl bekijken, alleen al omdat het zo fout klinkt.
Hij staat dus weer aan, op hamergek.nl staat (nog) niets. Het enige zinnnige dat er nu op draait is mijn directconnect
hub. Gebruik het verder gewoon als testdingetje.
BaBoOn schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 01:56:
_/-\o_ _/-\o_ nu nog een muur met proccesoren, en 1 met hd's :9
Als ik ooit nog eens een stuk of 1000 keramische cpus vind (p1, 486 dat soort spul) dan kan ik er altijd nog de badkamer mee betegelen :P.
Denk alleen wel dat ik dat moet doen als ik zelf een eigen huis heb want denk niet dat mijn ouders DAT toelaten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Stoney3K

Flatsehats!

Terw_Dan schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 10:35:
Als ik ooit nog eens een stuk of 1000 keramische cpus vind (p1, 486 dat soort spul) dan kan ik er altijd nog de badkamer mee betegelen :P.
Denk alleen wel dat ik dat moet doen als ik zelf een eigen huis heb want denk niet dat mijn ouders DAT toelaten :P.
Ik denk dat je er dan met 1000 keramische cpu's niet mee komt, hooguit een pleehokje voor de helft ;)

En ik ben bang dat je dan ook potentiële vriend(inn)en een beetje de tent uit jaagt. Kijk, ik zit te p*ssen tussen een 486-DX4-100 en een P-233! Look at me, I'm so 1337 even my toilet has a CPU (or 1000)! B)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Hahah zieklijk :D Mooi gedaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Stoney3K schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:58:
[...]

Ik denk dat je er dan met 1000 keramische cpu's niet mee komt, hooguit een pleehokje voor de helft ;)

En ik ben bang dat je dan ook potentiële vriend(inn)en een beetje de tent uit jaagt. Kijk, ik zit te p*ssen tussen een 486-DX4-100 en een P-233! Look at me, I'm so 1337 even my toilet has a CPU (or 1000)! B)
Je hebt er idd wel veel nodig, maar ach, je kunt ook gewoon 1 rand maken van cpus ipv de hele badkamer ofzo :P Maar goed, dit lijkt me iig een redelijk onhaalbaar iets :P.

en potentiële vriendinnen verjagen.... ach, die schrikken al meer dan genoeg van mijn mobo muur en simmetjes gordijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Spijkerbed :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:19
Simmetjes gordijn? Foto's please! Verder vind ik je muur erg stoer, en hierdoor geinspireerd heb ik laatst mn zoldermuur volgespijkerd met oude printplaten van van-alles-en-nog-wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Gr0wLiThE schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:22:
Simmetjes gordijn? Foto's please! Verder vind ik je muur erg stoer, en hierdoor geinspireerd heb ik laatst mn zoldermuur volgespijkerd met oude printplaten van van-alles-en-nog-wat...
Om je een idee te geven hoe het eruit komt te zien (het is nog niet af).

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/gordijn.jpg

De reden dat ik er nu nog een paar honderd wil hebben is dat ik hetzelfde wil doen voor de deur :P
Iedereen kent die kralendingen wel die voor de deur hangen, ik wil het doen met simmetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:35
Ik heb al eerder foto's gezien van je muur, maar dit is echt te gek (zullen je ouders leuk vinden, zoveel gaten in de muur)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 15:06
Dat filmpje staat hopelijk wel gehost op de bewuste server? :P

Dat je raar bent hoef ik je natuurlijk niet meer te vertelen, even min als dat het er leuk uitziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140453

heb je voor een casemod geen case nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-05 09:49
Ooooh, zalig. Zo op foto maakt dat een rommelige (maar wel coole) indruk, ik vermoed dat het er in het echt nog wijzer uit ziet. Anyway: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Anoniem: 140453 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:49:
heb je voor een casemod geen case nodig?
Die heeft ie toch? Dat heet een huis(kamer) ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Wat_de_moeder_neuq
8)7

Zijn al die mobo's gaar? Anders mag je me er wel eentje passen, een socket A graag, liefst met nforce2 chipset :+

Overigens is dit misschien wel een oplossing voor mijn ruimte probleem....gewoon aan de muur nieten :+

[ Voor 18% gewijzigd door Rey Nemaattori op 08-08-2005 16:02 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap nog steeds niet wat dit in casemodding te zoeken heeft.. er is niet eens een case :+

Dit is toch echt meer HuisKamer aangezien het een kamer is :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 08-08-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
shure-fan schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:02:
Ik heb al eerder foto's gezien van je muur, maar dit is echt te gek (zullen je ouders leuk vinden, zoveel gaten in de muur)
Mijn ouders vinden het geen probleem, dat scheelt weer een heleboel :)
Rey Nemaattori schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 15:57:
[...]

Wat_de_moeder_neuq
8)7

Zijn al die mobo's gaar? Anders mag je me er wel eentje passen, een socket A graag, liefst met nforce2 chipset :+

Overigens is dit misschien wel een oplossing voor mijn ruimte probleem....gewoon aan de muur nieten :+
Ja, wat hier tegen de muur hangt is dood, gaar of instabiel.
De 7ixe4 werkt (duh) en heel misschien een van de 486 planken die erhangen.
Het werkende spul hangt over het algemeen niet aan de muur maar ligt hier op een stapel :P

enne, niet gaat niet zo goed, spijkeren is beter :P.
Anoniem: 63813 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:04:
Ik snap nog steeds niet wat dit in casemodding te zoeken heeft.. er is niet eens een case :+

Dit is toch echt meer HuisKamer aangezien het een kamer is :)
Als dit op mijn kamerdeur hangt, dan is het toch wel goed of niet :P

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Tsja.. I'm not surprised.. Dit is nou wat Terw_Dan kenmerkt.. Op zich is het al redelijk uniek dat zijn server vroegâh gewoon in zijn klerenkast zat, soort ikea-geval achtig iets wat hij dus mooi omgebouwd had tot server.. Waar in de lades bij ieder normaal mens je dan eventueel sokken, onderbroeken, of riemen zou vinden, vond je bij danny dus HDs... Maar danny is dan ook niet normaal, dat moet je ook niet van hem eisen, en BTW, aren't we all glad dat hij een mooie ontspoorde persoonlijkheid heeft? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:33

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik heb hier al vele erg mooie en bizarre casemods gezien, maar van deze viel mijn mond echt open van verbazing. Mijn reactie is open mond en weinig geluid.

Prachtig idee om een muur vol te hangen met Mobo's, er vervolgens nog eentje te laten werken ook. En dan hebben we natuurlijk nog het gepatenteerde ophangsysteem!! Mijn complimenten, ik zou dan ook willen vragen of ik ook gebruik mag gaan maken van dit patent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 10-05 00:38

TommyGun

Stik er maar in!

Oh my god ik had je muur al wel 's gezien op een pic maar dit slaat echt alles :D Prachtig :D Hulde

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96768

Mooi gedaan! _/-\o_

Mag ik vragen hoe je aan al die mobo's en simmetjes gekomen bent? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:04

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm is natuurlijk wel weer het ultieme bewijs dat met een hamer alles past (of blijft hangen 8)7 ) :+

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 22:15
Is dat geheugengordijn ook volledig overleden?
Misschien is t leuk om een gordijn van toetsenbordtoesten (wat een woord) te maken B)
Je muur is vet leet ;)

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb op het punt gestaan om een moederbord onder mijn bureau te schroeven inclusief alles (met de harde schijven en voeding aan 'gatenband' (zo'n stalen band met gaten)), maar jij wint met maffe ideeen ;)

Ik vind het nog zonde om hardware die potentieel nog kan werken te slopen, maar volgens mij heb ik hier nog wel wat spul liggen wat toch kapot is (VLB beeldkaart zonder geheugen (dat werkte nog, is naar een andere VLB beeldkaart gegaan), en een 486 moederbord)
Mijn PIII moederbord hangt inclusief geheugen en cpu (in slot-socket converter) wel aan de muur, ritueel verbranden van dat kreng ging mij toch te ver.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey.. terw_dan wanneer monteer je een 220v 1000mm fan op een systeempje op het plafond boven je bed... met het gepatenteerde terw dan ophangsysteem :+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 09-08-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Tja... wat moet je hier nou op zeggen he... het ziet er nogal spacy uit he... beetje star wars he? soooooo jaren 80 weet je, dit is allaaaaaaaaaaaaaang uit! Lieve schat, tegenwoordig moet je je kamer behangen met gekopieerde dvd's(om die stichting thuiskopie beetje te starren)... maar goed, blijft dat ik je mobo muur errug spannend vind! Maak er een foto van en print ze en breng zel als behang op de markt, je zult zien dat het als een trein gaat verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

Leuke poster, maar is dat niet veel werk met afstoffen ?

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GreeTz schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:55:
tja.. en toen was een meisje in je kamer ineens wel makkelijk geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Lucky-Shirt schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:02:
Ik heb hier al vele erg mooie en bizarre casemods gezien, maar van deze viel mijn mond echt open van verbazing. Mijn reactie is open mond en weinig geluid.

Prachtig idee om een muur vol te hangen met Mobo's, er vervolgens nog eentje te laten werken ook. En dan hebben we natuurlijk nog het gepatenteerde ophangsysteem!! Mijn complimenten, ik zou dan ook willen vragen of ik ook gebruik mag gaan maken van dit patent!
Liever geen gebruik van maken :P
Al is het maar omdat het nogal gammel kan zijn :+
Anoniem: 96768 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:26:
Mooi gedaan! _/-\o_

Mag ik vragen hoe je aan al die mobo's en simmetjes gekomen bent? :)
Ik krijg het nodige gedoneerd van vrienden en tweakers. win-win, zij van hun oude meuk af, ik leuk behang/gordijn erbij.
DapinododiadeaL schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:40:
Is dat geheugengordijn ook volledig overleden?
Misschien is t leuk om een gordijn van toetsenbordtoesten (wat een woord) te maken B)
Je muur is vet leet ;)
Ik gok dat 90% werkt (danwel niet werkte tot ik het erneer knoopte).
Alleen als je weet wat er hangt dan kun je je voorstellen dat het lekker tegen de muur gaat (1, 2 en 4MB simmetjes, prut dus). Wellicht een 8MB FP geval ertussen ofzo, maar die meuk gebruik ik toch niet meer.

tja, toetsenbord toetsen kan ook, maar simmetjes zijn leuker. Daarbij zijn die iets makkelijker vast te maken.
GreeTz schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:55:
Ja, dat is het best wel :P
Anoniem: 63813 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:56:
[...]

tja.. en toen was een meisje in je kamer ineens wel makkelijk geweest :+
ja ja ja, wrijf het er nog maar een keer in dat ik geen vriendin heb (en dat ik ze nog eens extra afschrik met deze muur/gordijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34

Thandor

SilverStreak

XanderH schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 21:50:
[...]

Met het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemtm natuurlijk. :) Aka: Schroefjes tussen 2 spijkers? :P

Ik weet niet of Terw_Dan ze heeft, maar er zijn van die 'kaart klemmen' (o.i.d.). Een clipje op het PCI slot en een soort tie-wrap om de kaart en door het clipje. Hierdoor wordt de kaart stevig vastgezet :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 10:19
Ik heb ook wat hardware als poster gebruikt, zij het iets subtieler :P

In het donker:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~timmyboy_/muur1.JPG

In het licht:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~timmyboy_/muur2.JPG

Ingrediënten:

- ATX So7 bord met PII 200 MMX, werkend
- 2 uATX Slot1 bordjes, werking onbekend
- Compaq So7 serverplank, werking onbekend
- 3 dode Athlon XP's
- 3 32MB PC66 modules, 2 werkend, de andere weet ik niet
- 2 andere SDRAM modules, grootte en werking onbekend
- 4 EDO SIMM's, 8MB 60ns Compaq 72pins, werking onbekend
- 1 EDO SIMM, 4MB, 72 pins, werking onbekend
- 1 EDO SIMM, grootte en werking onbekend
- Maxtor 6GB IDE schijf, dood
- SCSI kaartje, werking onbekend
- 2 AGP videokaartjes met kuren

Voor geïnteresseerden, al het spul is te koop/ruil, op verzoek wil ik eea wel testen voor zover mogelijk :+
Verder is het gewoon een geverfde triplexplaat met 9 ultra bright witte led's en 1 UV led bij de HD die het UVplexi lichtjes doet oplichten aan de randen. Het geheel zit met 4 schroeven & pluggen stevig tegen de muur, in tegenstelling tot Terw_Dan's kunsten :P

EDIT: Update ingrediënten

[ Voor 9% gewijzigd door Tim_R op 09-08-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timmyboy_ schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:52:
Ik heb ook wat hardware als poster gebruikt, zij het iets subtieler :P

In het donker:
[afbeelding]

In het licht:
[afbeelding]

Ingrediënten:

- ATX So7 bord met PII 200 MMX, werkend
- 2 uATX Slot1 bordjes, werking onbekend
- Compaq So7 serverplank, werking onbekend
- 3 dode Athlon XP's
- 2 32MB PC66 modules, werkend
- 3 andere SDRAM modules, grootte en werking onbekend
- 6 EDO SIMM's, grootte en werking onbekend
- Maxtor 6GB IDE schijf, dood
- SCSI kaartje, werking onbekend
- 2 AGP videokaartjes met kuren

Voor geïnteresseerden, al het spul is te koop/ruil, op verzoek wil ik eea wel testen voor zover mogelijk :+
Verder is het gewoon een geverfde triplexplaat met 9 ultra bright witte led's en 1 UV led bij de HD die het UVplexi lichtjes doet oplichten aan de randen. Het geheel zit met 4 schroeven & pluggen stevig tegen de muur, in tegenstelling tot Terw_Dan's kunsten :P
toon volledige bericht
Je doet spullen weg? :)
Ik heb wel interesse in je mobo's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 10:19
Anoniem: 96768 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:13:
[...]

Je doet spullen weg? :)
Ik heb wel interesse in je mobo's >:)
Nee ik doe niets weg, ik wil wel ruilen/verkopen :) En contact AUB via mail, ik wil dit topic niet vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Stoney3K

Flatsehats!

Heb jij ooit spijkers in een PC aangetroffen (Afgezien van het gepatenteerde Terw_dan OphangsysteemTM dan)? :P

Een matras of kussen vullen met schroefjes (en dan geen sloop maar een plastic zak of folie) is wel lollig, maar of het lekker ligt heb ik zo mijn twijfels. ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:40
Stoney3K schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:13:
[...]

Heb jij ooit spijkers in een PC aangetroffen (Afgezien van het gepatenteerde Terw_dan OphangsysteemTM dan)? :P
Gewoon een bed maken van CPU's wordt ook wel een spijkerbed hoor \o/ :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144589

w00t.
dit ziet er echt super gaar uit (in de positieve zin van het woord).
echt een mooie muur. beter dan dat wit geschilderde bij mij thuis.
wel lastig omje case mod ff mee te nemen naar bijvoorbeeld NK casemodden.
waar slaat Terw_Dan bij het Terw_Dan ophangsysteem eigenlijk op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Laatst online: 01:59
Anoniem: 144589 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:29:
w00t.
Terw_Dan is de nick van de TS ;)

Nice work Danny, vooral dat gordijn is mooi. Mijn vrienden noemden mij al "nerd" omdat ik een SIMM aan mijn sleutelbos had hangen. Maar dit slaat alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:27
Daarom was je hub dus uit de lucht. En ik maar reconnecten. Maar goed, het eindresultaat mag er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 144589 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:29:
w00t.
Ik zal even uitleggen, hoe het zit. Terw_Dan is namelijk beetje dubbelzinnig.
1. Mijn nick is Terw_Dan
2. Ik ben een beetje (klein beetje maar) hamerverslaafd.

Dus als je dan een ophangsysteem moet gaan bedenken dan kom je al snel uit op iets waarbij je deze kunt gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/hamer.jpg

daarbij is deze ook altijd handig:
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/schroevendraaier.jpg

wat resulteert in
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/spijker.jpg

+

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/spijker.jpg

+

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/schroefje.jpg

=

het gepatenteerde Terw_Dan ophangsysteemTM
relonky schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:17:
Daarom was je hub dus uit de lucht. En ik maar reconnecten. Maar goed, het eindresultaat mag er zijn!
de server lag plat, switch was vastgelopen en de router was de NAT adressing table kwijt :P
maar het werkt nu weer en je kunt weer op de hub als je wilt (nog steeds www.hamergek.nl:1090).
Ricardo87 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 09:28:
[...]

Terw_Dan is de nick van de TS ;)

Nice work Danny, vooral dat gordijn is mooi. Mijn vrienden noemden mij al "nerd" omdat ik een SIMM aan mijn sleutelbos had hangen. Maar dit slaat alles ;)
pfff, simmetje is voor amateurs, er een Apple videodimm aan hangen is veel leukerderderder :+

Maar helaas, de hdds werden veel te heet, ze begonnen als idioten te tikken en ook al leek de DC hub door te lopen, de shijf waar de wwwroot hing erg veel en het systeem leek steeds minder te gaan doen.

Vol schaamte moet ik meedelen dat mijn server voortaan in deze behuizing door het leven gaat
Afbeeldingslocatie: http://aopen.jp/products/housing/images/lx48.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door TERW_DAN op 10-08-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 10-05 00:38

TommyGun

Stik er maar in!

Ahhhh kon je er geen fans tegen aan gooien >:)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
TommyGun schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:50:
Ahhhh kon je er geen fans tegen aan gooien >:)
Nee, helaas. Dan werd dat ding zo ontzettend gammel en luidruchtig. Dus ik moet maar eens wat anders bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terw_Dan schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:05:
[...]

Nee, helaas. Dan werd dat ding zo ontzettend gammel en luidruchtig. Dus ik moet maar eens wat anders bedenken.
Je had de schijven toch gewoon tegen de muur aan zitten.
Misschien kun je eens proberen om wat ruimte tussen de printplaat en de schijf te laten d.m.v afstandboutjes ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 96768 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:04:
[...]

Je had de schijven toch gewoon tegen de muur aan zitten.
Misschien kun je eens proberen om wat ruimte tussen de printplaat en de schijf te laten d.m.v afstandboutjes ofzo :)
Ik daar nog aan zitten denken, echter die muur van mij is echt niet stevig en kan niet al teveel gewicht dragen. Dus als ik nog eens een aantal dingen erbij zou hangen dan zou het echt VEEL te zwaar worden.
Er komen regelmatig bordjes van de muur afzetten :P dus verdere schade wil ik voorkomen, hoe stoer deze mod ook was :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 19:14

Meneer aard

Porsche rulez!

Waar blijft het gepatanteerde Terw_Dan koel systeem dan? :P

Maar leuk bedacht, erg creatief met een hamer + spijkers :+

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

je zal iig geen ruimte tekort hebben ;)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 14:05

iMars

Full time prutser

... OMG ...Afbeeldingslocatie: http://www.zuidwijk.com/smilies/36_1_32.gif

Kan je niet beter www.kamergek.nl nemen ipv www.hamergek.nl ;) hehehe

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46

virus.elektro

profesionele monitor sloper

lagen die schijven soms eerst plat ofzo. zeker bij 24 uur per dag aan staan kan het veranderen van de stand behoorlijke gevolgen hebben.

het was wel een leuk gezicht zo

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 07-05 20:43

R-B

Blokkert

hoe kan je in hemelsnaam "hamergek" zijn? >:)

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
R-B schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:17:
hoe kan je in hemelsnaam "hamergek" zijn? >:)
Kun jij al in de HK? zoja, dan vind je vast het antwoord wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2020
Go Terw_dan :)

Verzamel madness heeft mij ook te pakken :P

Afbeeldingslocatie: http://www.dr-q.net/room1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dr-q.net/room2.jpg

Ik ben vooral op zoek naar de minder moderne, en met name nostalgische hardware, waar ik ook redelijk wat van heb hangen. :)

Terw, hoe kom je eigenlijk aan al die multi-cpu plankjes? (die behangen het snelst ;) )

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Dr.Q schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:31:
Go Terw_dan :)

Verzamel madness heeft mij ook te pakken :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben vooral op zoek naar de minder moderne, en met name nostalgische hardware, waar ik ook redelijk wat van heb hangen. :)

Terw, hoe kom je eigenlijk aan al die multi-cpu plankjes? (die behangen het snelst ;) )
Zijn allemaal gedoneerd :P, heb er in de loop der tijd eea te pakken kunnen krijgen, waaronder 2 QDI Platinix 7500 dual so603 engineering sample, een Asus P3C-D, een dual so5 plank en nog wat leuk grij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Laatst online: 09-05 14:32
Ik vind die muur ech tof man _/-\o_

Bij mijn pa op zijn werk hebben ze een muur ook helemaaal vol met oude hardware zal vragen of als hij ff een foto wil maken, maar dat zit er ook gaaf uit.

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik heb niet vaak OMFG-momenten, maar dit is er overduidelijk één. :P

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Anoniem: 134417

holy fak gast :D
MACHTIG _/-\o_

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Misschien tijd voor een "luxaflex" van pci/isa/agp kaartjes?

http://www.adf-hq.nl

Anoniem: 42323

Omfg moederborden aan de muur hangen, wat komt er na nerd?

• brinkdinges
  • Laatst online: 10-03 17:18
kless schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 02:43:
Misschien tijd voor een "luxaflex" van pci/isa/agp kaartjes?
Van geheugenreepjes is handiger dan ;)

Casemod: Cubeleon

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Anoniem: 42323 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 03:23:
Omfg moederborden aan de muur hangen, wat komt er na nerd?
übernerd?

• R-B
  • Laatst online: 07-05 20:43

R-B

Blokkert

Terw_Dan schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:18:
[...]

Kun jij al in de HK? zoja, dan vind je vast het antwoord wel :)
Nee, hehe kan er (nog) niet komen

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:24

UTM

Een woord:

Geweldig \0/

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-01 18:57
WTF!! :D Maar dit zijn helemaal geen casemods :D Dit zijn wall-mods _/-\o_