Toon posts:

Overstappen T-mobile naar Hi

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus overgetapt van t-mobile naar Hi met nummerbehoud. Mijn abbo van tmobile loopt vandaag af en dat van hi begint dus vandaag als het goed is.

Alleen heb ik vandaag internet hard nodig en wil ik weten of ik daar al gebruik van kan maken met mijn Hi simkaart? Ik heb al eenmalige kosten betaald van 25 euro voor het afsluiten.

Alleen is vandaag dus de helpdesk dicht en op andere forums kan ik niemand vinden met hetzelfde probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:38
als je een soort overstapsim (ben de naam vergeten, iemand die me kan aanvullen?) gehad hebt, dus waar je nog niet je eigen nummer op hebt en je eigen nummer nog niet bij hi geactiveerd is dan zou t wel moeten kunnen ja. anders krijg je een torenhogen rekening, zijn meerdere topics over dat mensen internetten terwijl bundel nog niet geactiveerd is. dus lees dat even goed na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
Lees dit topic even door: [Hi] Absurd hoge telefoonrekening

Als je de Hi simkaart eerder gebruikt dan het abbo echt actief wordt kan het duur uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj0erd.
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 23:54
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:43:
Ik ben dus overgetapt van t-mobile naar Hi met nummerbehoud. Mijn abbo van tmobile loopt vandaag af en dat van hi begint dus vandaag als het goed is.

Alleen heb ik vandaag internet hard nodig en wil ik weten of ik daar al gebruik van kan maken met mijn Hi simkaart? Ik heb al eenmalige kosten betaald van 25 euro voor het afsluiten.

Alleen is vandaag dus de helpdesk dicht en op andere forums kan ik niemand vinden met hetzelfde probleem.
Kijk even je papieren na; want nummerbehoud vindt alleen plaats op werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Saldo naar 1244 smsen, dan krijg je een smsje van Hi met je beltegoed terug. Als je al iets van dataverbruik hebt gehad, krijg je dit dan ook te zien.

Met andere woorden: probeer het internet (kort) uit, en sms dan Saldo naar 1244 voor een bevestiging dat je abo in is gegaan.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:50:
Saldo naar 1244 smsen, dan krijg je een smsje van Hi met je beltegoed terug. Als je al iets van dataverbruik hebt gehad, krijg je dit dan ook te zien.

Met andere woorden: probeer het internet (kort) uit, en sms dan Saldo naar 1244 voor een bevestiging dat je abo in is gegaan.
En als je dan een leeg sms'je terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:34

Wmm

Internetten met je "overstap sim" is inderdaad peperduur, wat stijnovinchi dus ook zegt. Dus het is maar wat je er voor over hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wmm schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:12:
Internetten met je "overstap sim" is inderdaad peperduur, wat stijnovinchi dus ook zegt. Dus het is maar wat je er voor over hebt ;).
Maar als mij bundel van t mobile tot 7 feb loopt kan ik die dan nog gebruiken vandaag?

Dit is mijn pagina:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2wem8b5.png

Ik heb 3 feb dus nog een factuur gekregen betekend dat dat ik nog tot 3 maart hiervan gebruik kan maken?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:34

Wmm

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:14:
[...]

Maar als mij bundel van t mobile tot 7 feb loopt kan ik die dan nog gebruiken vandaag?

Dit is mijn pagina:
[afbeelding]

Ik heb 3 feb dus nog een factuur gekregen betekend dat dat ik nog tot 3 maart hiervan gebruik kan maken?
Euh, je zult waarschijnlijk nog wel bij T-mobile kunnen internetten ja, maar pin me er niet op vast, ik heb daar geen ervaring mee. Daar heb je nu nog een abo. Alleen op je Hi "overstap sim" heb je nog niet je abo nu, dus is internetten daar erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wmm schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:30:
[...]

Euh, je zult waarschijnlijk nog wel bij T-mobile kunnen internetten ja, maar pin me er niet op vast, ik heb daar geen ervaring mee. Daar heb je nu nog een abo. Alleen op je Hi "overstap sim" heb je nog niet je abo nu, dus is internetten daar erg duur.
Ja ik zie nu wel net staan dat mn abbo op 6feb afloopt. Maar ik kan er nog wel mee bellen en gebelt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:32:
[...]

Ja ik zie nu wel net staan dat mn abbo op 6feb afloopt. Maar ik kan er nog wel mee bellen en gebelt worden.
dan is je nieuwe nummer dus nog niet in werking getreden.. is er echt geen mogelijkheid geen mobiel internet niet te gebruiken? als je abbo gister afliep, ga je daar dus ook eigelijk ''buiten je bundel'' gok ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm nou das fijn dan... Maar ik kan nog wel op internet en gebelt worden dus als ik niet meer gebelt kan worden op mijn tmobile simkaart dan is het omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-10 00:38
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:54:
Hmm nou das fijn dan... Maar ik kan nog wel op internet en gebelt worden dus als ik niet meer gebelt kan worden op mijn tmobile simkaart dan is het omgezet?
Je abonnement loopt gewoon door totdat de nummerbehoudprocedure dooropen is en je T-Mobile simkaart niet meer actief is. Je kunt ook kijken wat de status an je nummerbehoud is op my T-Mobile, daar staat de datum van portering ook vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:54:
Dit zijn vragen die je met een beetje eigen initiatief makkelijk zelf kunt beantwoorden, daar heb je niet eens een helpdesk voor nodig. Omdat uit dit topic maar bar weinig eigen inzet blijkt, gaat het op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.