Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Na 2 jaar tijd via een Hi abonnement mag ik in maart mijn n82 vervangen... jeej

Ik zit te twijfelen tussen deze telefoons:

Mijn keuze neigt meer naar de n900 of de HD2

Maar ik kan niet kiezen!. Ik heb reviews gelezen op tweakers, volg de draadjes ook vaak. Maar toch.

N900 - fysiek toetsenbord - goede gespreks kwaliteit van nokia - 32 GB standaard.
HTC hd 2 - groot scherm, groot scherm, groot scherm ... - minpuntjes zijn de bekende bugs en heb geen ervaring met Windows mobile en daar hoor ik niet veel goeds over

Milestone - kan nog niet echt overtuigen, maar ziet er mooi uit en een android wat wel lekker is. Maar wel weer fysiek toetsenbordje

Omnia 2 - eigenlijk een vergrote jet. (mijn minste keuze van de 4, maar wel goedkoopste )

Ik heb prijs vergelijkingen gemaakt. Alle prijzen zijn van gsmwijzer.nl. Een checkmark betekent goede abonnementsprijs en een uitroepteken mooie aanschafprijs.

Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a335/sczippie/mobieltjes_Page_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a335/sczippie/mobieltjes_Page_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a335/sczippie/mobieltjes_Page_3.jpg

kunnen jullie mij helpen ?

Edit: ik wil eigenlijk onder de 30 euro per maand blijven, maar ja als je een nieuwe telefoon met internet neemt. Kun je dan beter voor het snellere gaan of maakt dat niet zoveel uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Millie-ano op 06-02-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

nb: als je de HTC besteld bij t-mobile dan is de huidige levertijd 6 weken. Van andere providers weet ik het niet maar blijkbaar is hij moeilijk verkrijgbaar.

'snel' internet lijkt me op een mobile device alleen relevant voor streaming video. Maar in getallen kan ik je niet helpen (dus hoeveel kbps heb je minimaal nodig voor tv kijken op full screen...)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
Als je veel gaat internetten, zou ik eens bij vodafone gaan kijken. Die bieden de hoogste snelheid, en een zeer ruime FUP. Dus je hoeft je dan vrijwel geen zorgen te maken of je teveel verbruikt.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik verplaats deze naar Telecomproviders, daar past het net wat beter. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
MrJayMan schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:39:
nb: als je de HTC besteld bij t-mobile dan is de huidige levertijd 6 weken. Van andere providers weet ik het niet maar blijkbaar is hij moeilijk verkrijgbaar.

'snel' internet lijkt me op een mobile device alleen relevant voor streaming video. Maar in getallen kan ik je niet helpen (dus hoeveel kbps heb je minimaal nodig voor tv kijken op full screen...)
Ja dat zeggen ze nu nog, maar ik denk dat die tijd ingekort is naarmate we dichter bij maart komen.

Ik heb bericht gekregen dat ik een kan ontvangen begin maart, dat duurt vanaf mijn bestelling 8 weken.
Maar op dat moment is ook de Iphone-deal verlopen waardoor ik denk dat hij vanaf dan goed leverbaar is.

Als je de HD2 bij t-mobile besteld moet je gewoon rekenen op begin/midden Maart. Vanaf maart zal hij goed leverbaar zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Dat van de HTC op t-mobile lijkt me niet echt een logische optie. Omdat ik dan duurder uit ben ? zeker qua aanschafprijs.

En is het alleen bij vodafone onbeperkt internet, nee toch zeker ? Maar qua snelheid maakt het dus niet uit. Ik zal heus wel is filmpjes kijken, maar niet 24/7 hooguit in de trein/metro of verveel momentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan natuurlijk even kijken wat voor abonnementsvormen er aangeboden worden. Kijk bijvoorbeeld eens in [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Er zijn toch meer providers dan Hi/KPN en T-Mobile :? Voor mobiel internetten heeft Vodafone toch echt m'n voorkeur :z

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
zo dit is ff een eyeopener ...

scheelt de snelheid van internet zoveel van Vodafone ten opzichte van KPN ? dit wist ik helemaal niet...

haha, ben dus eigenlijk een complete kolom in mijn tabel vergeten. En ik ben een foutje tegengekomen in mijn tabel. Al de aanschaf prijzen waren aangeklikt zonder de keuze van internet. Dus die moeten nog naar beneden.

En als jullie kijken naar de telefoons, welke geniet dan de voorkeur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Millie-ano schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:01:

scheelt de snelheid van internet zoveel van Vodafone ten opzichte van KPN ? dit wist ik helemaal niet...

haha, ben dus eigenlijk een complete kolom in mijn tabel vergeten. En ik ben een foutje tegengekomen in mijn tabel. Al de aanschaf prijzen waren aangeklikt zonder de keuze van internet. Dus die moeten nog naar beneden.

Mijn tip: Wacht nog een weekje.
Waarom? Aangezien dan het Mobile World Congres begint waar zo'n beetje alle telefoons van het komende half jaar aangekondigd gaan worden. Daar zullen zeker mooie toestellen bij zitten (HTC Bravo :9~ ) en zal de keus wellicht iets makkelijker worden. Daarnaast komt straks de SE Xperia X10 nog met android en 4 inch scherm.

Als je niet wilt wachten: HTC HD2 (WM is echt wel goed hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 09:42
Ik zou ook even bellen met Hi. zo was mijn nieuwe HTC HD2 gratis bij een 1 jarig 20 euro abbo met internet... stukken goedkoper dus dan jouw tabelletje:)

Daarnaast was mijn HD2 binnen een week geleverd... dus ook niet te lang moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Millie-ano schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:01:

Ik snap echt niet wat je met dit topic wilt bereiken. Je zult toch echt zelf de keuze moeten maken welk toestel jij het liefste wilt, hoeveel je wilt betalen en bij welke provider je je meuk wilt onderbrengen (de provider die het beste aansluit bij jouw doeleinden is eenvoudig te vinden met informatietopics als [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?)

Als je niet weet wat je moet nemen dan is sim-only natuurlijk ook een optie. ;)
Pinooo schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:59:
Ik zou ook even bellen met Hi. zo was mijn nieuwe HTC HD2 gratis bij een 1 jarig 20 euro abbo met internet... stukken goedkoper dus dan jouw tabelletje:)

Daarnaast was mijn HD2 binnen een week geleverd... dus ook niet te lang moeten wachten.
Dat lijkt me sterk, de prijs van het toestel ligt sowieso boven de €500,- :P

[ Voor 19% gewijzigd door MensionXL op 08-02-2010 16:14 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:37
MensionXL schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:12:

[...]

Dat lijkt me sterk, de prijs van het toestel ligt sowieso boven de €500,- :P
Zou best kunnen. Bij Hi kun je een soort van potje opbouwen als je over je maandbedrag heen gaat. Dit potje kun je gebruiken bij het verlengen ;). Zo kan het soms nog best goedkoop zijn als je je abbo verlengt ;)
Pagina: 1