• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
ik bezit een intel pc inelcore 2 duo 6850 3 ghz en een gigabyte ga p35 ds3 moeder board sinds van morgen vroeg geen intenet meer via lan aan sluiting van moederbord., geeft aan dat ergeen net wrk kabel aangesloten is , kandere kabels geprobeerd (nieuwe) maar niets. heb een upc 60mb fiber abonnement, nu voor nood een 3 com pci fast ehtenet kaartje aan geslotn , wekt prima , maar snelheid erg traag, moederbord is 2,5 jaar oud . een gigabite pci kaart zou een oplossing zijn , of werkt dit langzamer

graag jullie mening ( ben iet van plan een nieuw moederbord aante schaffen)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer het eens onder een ander OS (livelinux ofzo) om uit te sluiten dat het probleem niet bij de driver ligt.
Mocht het dan nog niet op gelost zijn dan kun je het makkelijkst er gewoon een losse PCIe Gbit nic inzitten. PCI zou ik niet doen, dan loop je erg snel tegen de limieten aan en PCIesloten heb je waarschijnlijk toch genoeg. Voor de performance maakt dit niet uit, of het chipje nu op je mobo zit of op een kaartje.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:59

Herman

FP ProMod
jxil schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:40:
ik bezit een intel pc inelcore 2 duo 6850 3 ghz en een gigabyte ga p35 ds3 moeder board sinds van morgen vroeg geen intenet meer via lan aan sluiting van moederbord., geeft aan dat ergeen net wrk kabel aangesloten is , kandere kabels geprobeerd (nieuwe) maar niets. heb een upc 60mb fiber abonnement, nu voor nood een 3 com pci fast ehtenet kaartje aan geslotn , wekt prima , maar snelheid erg traag, moederbord is 2,5 jaar oud . een gigabite pci kaart zou een oplossing zijn , of werkt dit langzamer

graag jullie mening ( ben iet van plan een nieuw moederbord aante schaffen)
Beste JXIL,

Omdat er zoveel spelfouten in je vragen zitten, is het bijna onmogelijk om de vragen te begrijpen, laat staan beantwoorden.

Misschien dat je je vragen iets kunt verduidelijken en wat meer info over de systemen kunt geven?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Waarscheinlijk heeft je moederbord nog garantie,dus je kan hem RMA sturen..
Een gigabit netwerk kaartje zou ook de oplossing kunnen zijn.
Bij mij zou hij dus op RMA gaan ,de gedachte alleen al dat het moederbord kapot is vind ik maar niks ;)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
het is opgelost kreeg ineens spontane resets ( 3x) tengevolge vaneen ern stige fout geen stuur progrAMMA VAN VIDEOKAART EN NETWERKKAART , NA BACKUP ALLES WEER NORMAAL.
BEDANKT VOOR JULIIE ADVIEZEN