Zijn er meer mensen die zich zo ergeren aan de "ways of the IB-Groep"?
Tegenwoordig bieden ze post digitaal aan. Dat wil zeggen: je krijgt een email die zegt dat je post hebt.
De site is altijd traag en dat inloggen duurt lang. Doe je even je andere zaken op andere browser-tabjes om na 10 minuten terug te komen, dan is je sessie verlopen. Opnieuw inloggen, weer een SMSje. Keer 600.000 studenten die de IBG beheert, kost ibgleningrenteverhogende geldjes en bureaucratie.
Anyway dit keer ga je naar je postvak, traag, wachten. Even iets anders doen maar op tijd terug. Bericht downloaden (5 zinnen in een PDF), kan niet downloaden. Sessie afgebroken. WTF? Opnieuw inloggen. Kan niet.
Wie sluit er een website?
Anyway als ik ze mail dat ze mij mijn post wel gewoon kunnen emailen krijg ik terug:
Ben ik de enige die dit idioot vind?
Tegenwoordig bieden ze post digitaal aan. Dat wil zeggen: je krijgt een email die zegt dat je post hebt.
Moet je inloggen op de site met je DigiD. Je weet, dat ding die je zo weinig gebruikt dat je je wachtwoord vergeet en dat je dus bij elke post een nieuwe moet aanvragen. Kost belastingverhogende geldjes en bureaucratie.Er staat een nieuw Bericht voor je klaar in Mijn IB-Groep. Het Bericht vind je onder het tabblad Post bij "Mijn gegevens".
De site is altijd traag en dat inloggen duurt lang. Doe je even je andere zaken op andere browser-tabjes om na 10 minuten terug te komen, dan is je sessie verlopen. Opnieuw inloggen, weer een SMSje. Keer 600.000 studenten die de IBG beheert, kost ibgleningrenteverhogende geldjes en bureaucratie.
Anyway dit keer ga je naar je postvak, traag, wachten. Even iets anders doen maar op tijd terug. Bericht downloaden (5 zinnen in een PDF), kan niet downloaden. Sessie afgebroken. WTF? Opnieuw inloggen. Kan niet.
Het is 1 over twaalf.Op dit moment is Mijn IB-Groep gesloten. Je kunt Mijn IB-Groep iedere dag van 07.00 tot 00.00 uur gebruiken.

Wie sluit er een website?
Anyway als ik ze mail dat ze mij mijn post wel gewoon kunnen emailen krijg ik terug:
Waar gaat het om? Toekenning verandering lening, uitleg OV chipkaart. Dat soort zwaar privacygevoelige informatie die je een domme student met een email adres duidelijk niet kunt toevertrouwen.De gedachte achter het beschikbaar stellen van berichten via Mijn IB-Groep is dat ze in een beveiligde omgeving worden aangeboden, want je wilt niet dat iemand anders je post leest toch?
Ben ik de enige die dit idioot vind?
[ Voor 5% gewijzigd door Sando op 06-02-2010 01:04 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)