Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Heb mijn BlackBerry Curve 8900 ruim 5 maanden op dezelfde OS versie gedraait (OS4.6.250). Nooit problemen gehad, en ineens, zonder wijzigingen in mijn Instellingen of Nieuwe Apps / Verwijderde Apps.

Maar toch zijn er ineens een 3tal problemen:
1. Vroeger kon ik mijn ALT / Shift key ingedrukt houden en tegelijkertijd typen, de bijbehorende Tekens of Hoofdletters verschenen dan op het scherm. Echter kan ik nu niet langer 2 toetsen tegelijk indrukken.
2. Bij het half indrukken van mijn Camera Toets focuste hij in het verleden op het item, en pas wanneer ik hem volledig doordrukte maakt hij de foto. Nu kan ik hem half indrukken, maar gebeurt er niks, en bij volledig indrukken Focust hij en maakt direct daarna de foto.
3. Mijn Batterij ging zo'n 3 dagen mee. Echter gaat hij nu ineens nog maar 1 dag mee.

Draai al zeker een maand lang UberTwitter en BerryWeather op de achtergrond met ieder uur een refresh, maar pas sinds een kleine week heb ik bovenstaande problemen.

Heb al een Battery Pull geprobeerd en tevens geupgrade naar de nieuwste OS4.6 (*.345 geloof ik).

Niks :(.

Iemand bekend met dit probleem?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP