Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om over 1/2 maanden een nieuwe tv te kopen. En ik weet er echt helemaal niks over haha. Dus ik wou jullie advies graag horen over welke ik het beste kan kopen.

Mijn budget is 300/400,-
Hij moet minstens 66 cm zijn.
En ik ga er vooral op gamen(xbox 360)

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Ik zou dan zeggen: ga eens naar de media markt en kijk eens rond..

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
2 klikken :
http://tweakers.net/price...zGHBkqhzaU4F_wc1278YJ2_UF

offtopic:
Er word verwacht dat je zelf tijd en energie steekt in je topic

[ Voor 20% gewijzigd door djexplo op 05-02-2010 16:35 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:12

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:42

Mystikal

It never hurts to help!

Wellicht eerst even zelf iets ondernemen ipv hier de vraag stellen en vervolgens wachten wat er gaat komen. Niemand weet wat jij wilt of mooi vind... Dus zelf eerst eens langs het internet of een winkel gaan om te kijken wat er is, folders doornemen en eventueel op internet reviews lezen..

Basement Bios ---- Exo-S

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 11:33
Een beetje ERG karig topic he....vul t even aan met wat info:

Wat moeten de specs zijn (resolutie, contrast ratio etc.)
Wat heb je zelf al gevonden?
waarom geven de overige topics van tweakers niet voldoende info?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Verwijderd

tja.. op een bankstel kan je ook gamen.

Er mag wel wat meer zelf uitgezocht worden. Als je er dan niet uitkomt dan kan je het hier altijd vragen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi 5thDog, welkom op GoT :)

Op ons forum is het zo dat we verwachten dat je je eerst inleest voordat je een topic opent. Dat je er weinig verstand van hebt is niet zo erg, daar hebben we hier een aantal tools voor:
1. De Pricewatch. Die vind je hier. Daar kun je p basis van je voorkeuren een selectie maken van de tv's die aan je eisen voldoen.
2. Ervaringentopics. Deze vind je in dit subforum. Lees de topics door welke over de toestellen gaan die je uit de Pricewatch hebt verkregen. Daardoor kun je meer informatie verzamelen over de door jou geselecteerde toestellen.
3. Reviews. Te vinden op T.net zelf, of gewoon met Google. [model] + review intikken is vaak al genoeg om een sloot aan info te vinden waar je wel even mee vooruitkunt.

Doe dit dus eerst. Als je nog specifieke vragen hebt, kunnen we die altijd nog beantwoorden dmv een topic. Maar omdat je dus nog eerst het nodige eigen onderzoek te doen hebt, doe ik dit topic dicht. Het is namelijk nog een beetje voorbarig ;) Als je je wat ingelezen hebt, open dan gerust een nieuw topic. Maar het is misschien wel handig om eerst even Het algemeen beleid te lezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.