SSDSA2MH080G2C1 +P5E deluxe(x48) + win XP installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

• elko1990
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
ik heb een Vraagje kan ik windows xp installeren op een P5E deluxe met x48chipset (ICH9) en een SSDSA2MH080G2C1.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Windows CD in de CD/DVD drive, en gewoon beginnen? Wat heb je al geprobeerd, want dit is wel erg summier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Heb je het al geprobeerd?

Money for nothin' and your chicks for free

• elko1990
Nee maar ik wilde gewoon weten of het zou werken voor ik een SSDSA2MH080G2C1 kocht want ik wil nog niet windows 7 aanschaffen. ;) :>

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zou het niet gaan werken?
Het enige dat je moet doen is zorgen dat je de drivers voor je ICH9 hebt als je in AHCI of RAID gaat werken.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 12:07
Neem hier eens een kijkje: Het grote SSD topic ~ Deel 6

• elko1990
Oké bedankt,maar ik had gehoord van iemand dat je altijd een background programmatje in win XP moest draaien dat iets deed met ongebruikte ruimte, hoe zit dat precies?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste elko1990, je bent nog niet zo heel lang lid zie ik, maar je mag inmiddels wel weten dat dergelijke oneliner topics, waarin geheel geen eigen inzet uit blijkt niet erg op prijs gesteld wordt hier op GoT. Daarom gaat dit topic dan ook op slot. Ik raad aan eens de search te gebruiken en je een beetje in de materie te gaan verdiepen, er zijn namelijk genoeg topics over het gebruik van SSD's.

Te beginnen met dit topic: Het grote SSD topic ~ Deel 6.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.